Dat de SP puur een protestpartij is, is niet meer waar. Maar dat terzijde. Ik vind de SP ook niet op alle fronten even overtuigend en neig zelf meer naar de Partij voor de Dieren, hoewel ik dat dan weer teveel een one issue partij vind.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
SP is een protest partij die mij een stap te ver gaat. GL heb ik nooit als een protest partij gezien. Hun partij programma beviel me. Natuurlijk zijn er punten waar ik me totaal niet in kon/kan(bepaalde subsidies) vinden. Maar er is niet een partij die aan al je wensen kan voldoen.
Ik heb GL altijd gezien als het linkse deel van D66.
Als mensen allerlei onzin uitbraken, dan mag dat somsquote:Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het valt mij gewoon op. Jij bent zo apodictisch dat het iets weg heeft van belijdenis.
Je kunt beter je eigen kerkje op FOK! oprichten joh.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als mensen allerlei onzin uitbraken, dan mag dat soms
Alleen kraam ik geen onzin uit.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zal mij nog wel goed informeren over het CDA. Een ding staat vast. Als Jesse zich werkelijk zou aansluiten en het gedachten goed van een Guy volgt is het over voor mij. GL heeft ook fel tegenstand geboden tegen TTIP. Daarom vind ik het vreemd dat Jesse zich nu zou aansluiten bij het kamp Guy.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat de SP puur een protestpartij is, is niet meer waar. Maar dat terzijde. Ik vind de SP ook niet op alle fronten evengoed en neig meer naar de Partij voor de Dieren, hoewel ik dat dan weer teveel een one issue partij vind.
Maar als ik jouw argumenten in de voorgaande posts zo lees dan maak jij je druk om sociaal-democratische standpunten. Dan moet je natuurlijk geen D'66 of CDA gaan stemmen, want dan krijg je voortzetting van het huidige neoliberale beleid dat we al decennia kennen.
Dit verbaast niemand.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Er schijnt zwaar gefraudeerd te worden met de petitie.
Gisteren is er een JSON bestand uitgelekt waaruit bleek dat het merendeel van de stemmen uit het buitenland kwam (proxy voting)
Vandaag is deze JSON file gewijzigd en zijn de IP adressen veranderd naar IP addressen binnen de UK.
Er wordt dus vuil spel gespeeld. Zoals we ze kennen.
Je doet er dan ook vooral goed aan om die petitie net als alle online petities totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren is er een JSON bestand uitgelekt waaruit bleek dat het merendeel van de stemmen uit het buitenland kwam (proxy voting)
Vandaag is deze JSON file gewijzigd en zijn de IP adressen veranderd naar IP addressen binnen de UK.
Dit willen ze gebruiken om een tweede referendum te starten.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je doet er dan ook vooral goed aan om die petitie net als alle online petities totaal niet serieus te nemen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 | #!/usr/bin/env python #https://github.com/saippuakauppias/temp-mail/blob/master/tempmail.py import tempmail import mechanize, time, re import random, string def genname(): length = random.randint(3, 12) s = '' while len(s) < length: s += random.choice(string.lowercase) return s def doit(): print 'Generating TempMail...' tm = tempmail.TempMail() email = tm.get_email_address() url = 'https://petition.parliament.uk/petitions/131215/signatures/new' name = genname() + ' ' + genname() postcode = 'SW1A 0AA' print 'Signing as %s / %s (%s)' % (name, email, postcode) br = mechanize.Browser() br.set_handle_robots(False) br.open(url) br.form = list(br.forms())[0] c = br.form.find_control(type="checkbox") c.value = ['1'] br.form['signature[name]'] = name br.form['signature[email]'] = email br.form['signature[location_code]'] = ['GB'] br.form['signature[postcode]'] = postcode response = br.submit() html = response.read() #with open('temp.html', 'w') as f: f.write(html) badness = [ "Postcode not recognised", "disposable email address" ] for x in badness: if x in html: print x print 'Fuck.' exit() br.form = list(br.forms())[0] print 'Confirming...' response = br.submit() html = response.read() while True: print 'Checking mail...' mb = tm.get_mailbox(email) if not 'error' in mb: html = mb[0]['mail_html'] url = re.search('<p><a href="(.*?)">', html).group(1) break time.sleep(1) print 'Validating %s' % url response = mechanize.urlopen(url) html = response.read() #with open('temp2.html', 'w') as f: f.write(html) sigs = re.search('<h1 class="visuallyhidden">(.*?) signatures</h1>', html).group(1) print '%s total signatures' % sigs while True: doit() |
Volgens mij ben jij ook te stellig in je overtuigingen hoor. Libertariers zijn al net zo stellig. Die brengen hun ideologie alsof het een onwrikbare waarheid is, een natuurwet waar je niet onderuit kunt.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Cda was helemaal voor EU/Brussel hah.. Cda is tegen referenda hah..quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik zal mij nog wel goed informeren over het CDA. Een ding staat vast. Als Jesse zich werkelijk zou aansluiten en het gedachten goed van een Guy volgt is het over voor mij. GL heeft ook fel tegenstand geboden tegen TTIP. Daarom vind ik het vreemd dat Jesse zich nu zou aansluiten bij het kamp Guy.
Plus ze snappen het belang van privacy en doen niet krampachtig over drugs.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de PvdD als enige partij echt een duurzame langetermijn visie die niet gericht is op geld of persoonlijke belangen. Van de PvdD weet je tenminste zeker dat ze er niet voor zichzelf zitten.
Dat tweede referendum komt er ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit willen ze gebruiken om een tweede referendum te starten.
Heb inmiddels ook de broncode van het proxyvote systeem gevonden:
[ code verwijderd ]
http://pastebin.com/rgiiPbww
Fraude dus.
Ryan3 had dat gister ook gepost: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Simpel python scriptje. Die website is zo lek als een mandje zo te zien.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit willen ze gebruiken om een tweede referendum te starten.
Heb inmiddels ook de broncode van het proxyvote systeem gevonden: (niet getest btw)
[ code verwijderd ]
http://pastebin.com/rgiiPbww
Fraude dus.
Yup, maar iemand bij die petitiewebsite heeft dus de IP adressen naar engelse IP adressen zitten veranderen. Lekker betrouwbaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ryan3 had dat gister ook gepost: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit.
[ afbeelding ]
Een droevig zootje is het gewoon, echt...quote:Op zondag 26 juni 2016 14:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, maar iemand bij die petitiewebsite heeft dus de IP adressen naar engelse IP adressen zitten veranderen. Lekker betrouwbaar.
Haha nee joh. Dit is voor mij puur vermaak, ik ga kapot om al die figuren hierquote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook te stellig in je overtuigingen hoor. Libertariers zijn al net zo stellig. Die brengen hun ideologie alsof het een onwrikbare waarheid is, een natuurwet waar je niet onderuit kunt.
Grappige is dat degene die hier initiatief voor heeft genomen een voorstander van Brexit is.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ryan3 had dat gister ook gepost: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit.
[ afbeelding ]
Dit initiatief wordt nauwelijks serieus genomen. Het Schotse onafhankelijkheidsreferendum is een ander verhaal, maar het duurt tijd voordat er zo'n referendum komt, als het er al komt. Men ruimt nu eerst de eigen scherven op zoals we nu bij Labour kunnen zien.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
De hele dag op fok mensen zitten uitlachen, en dan denken dat dat het ironische is.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee joh. Dit is voor mij puur vermaak, ik ga kapot om al die figuren hier
Gelukkig maar. Het bestuur dreigt een steeds meer kansloze weg in te slaan als ze zo door gaat. Dat levert uiteindelijk alleen nog maar meer problemen op.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dit initiatief wordt nauwelijks serieus genomen. Het Schotse onafhankelijkheidsreferendum is een ander verhaal, maar het duurt tijd voordat er zo'n referendum komt, als het er al komt. Men ruimt nu eerst de eigen scherven op zoals we nu bij Labour kunnen zien.
Zag vanmorgen een uitgebreid interview met Tony Blair. Natuurlijk teleurgesteld, maar tegelijkertijd vindt hij wel dat de gekozen weg moet worden vervolgd. Een meerderheid heeft immers voor een Brexit gekozen en daarmee slaat GB een andere weg in.
Zou je niet zeggen dat jij je vermaakt, gezien de verbetenheid waarmee je op iedereen reageert.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee joh. Dit is voor mij puur vermaak, ik ga kapot om al die figuren hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |