Heel af en toe ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Af en toe 's avonds een kopje koffie met een koekje erbij. Verder nooit.
your brain runs on sugarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Van die ouders die reageren alsof het zielig is om onder schooltijd alleen water te drinken.Betuttelend is het wel, maar misschien moeten ze daar andere ouders die hun kinderen collectief vetmesten op aankijken.
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En niemand die ooit zo'n foto heeft bewaard?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook iemand die zo'n pic naar mij wil sturen?
Ash vriendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:48 schreef Lieutenant het volgende:
Structureel alleen water geven is mishandeling.
Dat geldt voor alles.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:48 schreef Lieutenant het volgende:
En dan thuis ook zeker bij jou?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles.Structureel alleen ranja geven ook.
Maar alleen water onder schooltijd? boeiend.
fijn he, zo'n zachte huidquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:48 schreef Germano het volgende:
[..]
's Morgens een mok melk en verder meestal water.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat thuis? Geef thuis geen kinderen te drinken.
Nee thuis alleen water en wijn, ben net Jezus.
tumorenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg jij iets aan je huid van melk? lol
Paxcon vindt jou hotquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:48 schreef Lieutenant het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach je gaat vast dieper dan Zosk. ahaha
Chocolademelkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor. Zou niet weten wat ik anders de hele tijd moet drinken.
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Iemand hier ervaring met oordopjes van House of Marley?
Ja, errrug fijn! zeker doen meid!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
De sarcasme druipt van mijn laptop scherm.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, errrug fijn! zeker doen meid!
Ja, lelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Die missen echt wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:58 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen die nooit water willen drinkenkrijg aids ofzo
AWW ripquote:
Er zijn echt mensen die het niet lustenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:58 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen die nooit water willen drinkenkrijg aids ofzo
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was net 3 keer klaargekomen, hij pakte steeds de verkeerde pen
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AWW rip
[..]
Er zijn echt mensen die het niet lusten
Als je het niet lust, dan gooi je het maar gewoon naar binnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AWW rip
[..]
Zit ook zoveel smaak aan natuurlijk :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja mn zus was zo'n type die beweerde geen water te lusten
Ja nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:52 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Bedoel als je straks mama bent, volgend jaar ofzo.
Ze drinkt ook geen alcohol, want dat lust ze niet? Vind ik ook zo gekquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja mn zus was zo'n type die beweerde geen water te lusten
Kijk. gelijk al 1. Ik kende ook zo iemandquote:
Ik zie dat nog wel gebeuren bij jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nooit.
Tenminste, tenzij mijn onderbewuste het over gaat nemen en ik de macht verlies.
Zo is dat, niet mokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je het niet lust, dan gooi je het maar gewoon naar binnen.
Oh dat heb ik ook, jammer dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze drinkt ook geen alcohol, want dat lust ze niet? Vind ik ook zo gek
Ja dat was hier ook zo gewoon inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Kijk. gelijk al 1. Ik kende ook zo iemand![]()
Misschien liegen ze wel omdat ze gewoon cola willen.
Zwakke verwende mensen zijn hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AWW rip
[..]
Chai ook echt wel. Die komt er never onderuit.quote:
Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chai ook echt wel. Die komt er never onderuit.
Al had ik een vriend, vroeger, die altijd met een lege fles 7 up kwam.. die vulde met water en dan zei van ZO JONGENS GEMEENTEPILS...quote:
Onzin, als ze in Afrika zouden leven zouden ze een orgasme krijgen van een Nederlandse kraanwaterdruppel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel minpunten en teleurstelling zeker, ik ken het ondertussen allemaal wel.quote:
Sow.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, als ze in Afrika zouden leven zouden ze een orgasme krijgen van een Nederlandse kraanwaterdruppel.
Daar kennen ze inderdaad alleen water met zandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, als ze in Afrika zouden leven zouden ze een orgasme krijgen van een Nederlandse kraanwaterdruppel.
Ga ervan uit dat je genoeg positieve punten hebt om het te compenserenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar wel minpunten en teleurstelling zeker, ik ken het ondertussen allemaal wel.
Ja hoor 7 up lekker geloofwaardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al had ik een vriend, vroeger, die altijd met een lege fles 7 up kwam.. die vulde met water en dan zei van ZO JONGENS GEMEENTEPILS...
Altijd als we bij hem gingen chillen
Watquote:
Was als kind ook geen grote drinker, maar juist die pakjes fruitmeuk vond ik niet lekker. Met alleen water mee dronk ik uiteindelijk meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik snap best dat water je tegenstaat, zeker als je verslaafd bent aan suikerdrankjes.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat je genoeg positieve punten hebt om het te compenseren
ik dronk vroeger 6 jaar lang uit hetzelfde flesjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al had ik een vriend, vroeger, die altijd met een lege fles 7 up kwam.. die vulde met water en dan zei van ZO JONGENS GEMEENTEPILS...
Altijd als we bij hem gingen chillen
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Was als kind ook geen grote drinker, maar juist die pakjes fruitmeuk vond ik niet lekker. Met alleen water mee dronk ik uiteindelijk meer.
dimaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren gescoord, wie o wie sterft vandaag?
Ik zit al hele dag NOS.nl te F5'enquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt... godkkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
gadver was gewoon iedere keer zelfde fles 7-up
Welke ziektes heb je nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik dronk vroeger 6 jaar lang uit hetzelfde flesje
Zal beter mn best doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat stel ik ook zeker op prijs, maar kom dan met iets wat geloofwaardig is.
quote:
Denk dat je een goeie vader gaat wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.
lol, hopelijk Geert Wildersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde gewoon erbij horen met de penisgrapjesquote:
Ws had die hem ook naast zijn bed staan om snachts in te plassen.quote:
Blijf lekker jezelf jongen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde gewoon erbij horen met de penisgrapjeshet spijt me ik zal voortaan gewoon mezelf blijven.
Daardoor gelijk afgebroken denk ik.quote:
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bahquote:
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ws had die hem ook naast zijn bed staan om snachts in te plassen.
Kreeg dan ook geen wicky of andere luxe smaakjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.
Niet gepest verder?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kreeg dan ook geen wicky of andere luxe smaakjes.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bah
Wil grapje maken over in een fles plassen met 7cm maar kan echt niks bedenken gewoon.quote:
Limonadequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat drink je hele dag Cachet? Thee dan ofzo?
Bedoelde onder schooltijd, want daar zien ze dat anderen iets lekkers krijgen en dan kunt je niet met een verhaal over suiker aankomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles.Structureel alleen ranja geven ook.
Maar alleen water onder schooltijd? boeiend.
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bah
Ja daarom gaat het nieuwsbericht ook over collectief water laten drinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Bedoelde onder schooltijd, want daar zien ze dat anderen iets lekkers krijgen en dan kunt je niet met een verhaal over suiker aankomen.
haha wat een lesboquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder. Paar maanden terug is er een motor gejat hier van een vriendin van mij. Stond die ineens van de week in de straat hierachter tegen een lantaarnpaal. (In de buurt van allemaal ouderen flats)
Een aannamequote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil grapje maken over in een fles plassen met 7cm maar kan echt niks bedenken gewoon.
En ijskoude melk op een warme zomerdagquote:
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder. Paar maanden terug is er een motor gejat hier van een vriendin van mij. Stond die ineens van de week in de straat hierachter tegen een lantaarnpaal. (In de buurt van allemaal ouderen flats)
pak dan wel die light versiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het ook, maar je schrikt toch wel later hoeveel suiker erin zit en hoe zoet het is
lolquote:
MAAK MIJquote:
Heb dat bericht niet gelezen reageerde alleen op je post.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom gaat het nieuwsbericht ook over collectief water laten drinken.
Light versiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf![]()
even geleend
[..]
pak dan wel die light versie
Ja hier wel, is er in gestamptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Light versiesDie koop ik nooit
Dat vind je wel weer leuk he sukkeltje.quote:
Je snapt het niet, op het moment dat onze messias sterft, zal het volk in opstand komen en zullen we eindelijk afrekenen met de policorsquote:
Haha nou vooral dat zo'n vrouwtje denkt ff te kunnen regelen zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind je wel weer leuk he sukkeltje.
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nou vooral dat zo'n vrouwtje denkt ff te kunnen regelen zeg maar.
ja, heb zelfs aspartaam staan hier voor in mn yoghurt en shit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je drinkt ook zeker cola light
Lekker aspartaam naar binnen douwen
Over het algemeen wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahameisjes zijn gewoon altijd naïef. Beetje dommig zelfs.
Lekker hoor, ik kom niet bij je etenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb zelfs aspartaam staan hier voor in mn yoghurt en shit.
Beschuitje aardbeien met aspartaam enzo.
Ja en wie laat ons dan nog dommer over komen, NOU?!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cachequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en wie laat ons dan nog dommer over komen, NOU?!
Sow. ik maakte maar een grapje hoorquote:
maar stel mensen doen dat niet, dan is er helemaal geen hoop meer en gaat heel Nederland kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je snapt het niet, op het moment dat onze messias sterft, zal het volk in opstand komen en zullen we eindelijk afrekenen met de policors
Ben het aan het afleren, met eten dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik kom niet bij je eten![]()
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar stel mensen doen dat niet, dan is er helemaal geen hoop meer en gaat heel Nederland kapot
goed verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Ik ben dement aan het worden. Drie keer op en neer moeten rijden.
Vind jou wel een geschikte kandidaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijn
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dom van je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
De eerste keer wilde ik afrekenen, kwam ik erachter dat ik m'n portemonnee was vergeten.quote:
Denken met hun piemel, hoeft allemaal niet zo uitgebreid te verwoorden joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.
Resultaat zijn van die types in NWS waar niks inhoudelijks uit te wringen valt.
Lekker generaliserend weer. Jij bent kortzichtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijn
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitlerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vind jou wel een geschikte kandidaat
Waarom doe je zo lullig tegen hem?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Jij bent kortzichtig.
Heb in m'n broek een dikkere kop dan op m'n romp.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denken met hun piemel, hoeft allemaal niet zo uitgebreid te verwoorden joh.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitler
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Oké, ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb in m'n broek een dikkere kop dan op m'n romp.
Handig, en hoe kan je nou een telefoon achterlaten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer wilde ik afrekenen, kwam ik erachter dat ik m'n portemonnee was vergeten.
Kom ik daarna voor de tweede keer thuis, heb ik m'n telefoon in de winkel laten liggen.
Huh, dp op dinsdag, ik snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komt
Gewoon Trump invliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komt
Ik kon niet bij m'n autosleutel, dus moest eerst de telefoon eruit halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Handig, en hoe kan je nou een telefoon achterlaten?
hoiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh, dp op dinsdag, ik snap er niets meer van
Maar hoi
Je had beter je nummer kunnen achterlatenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kon niet bij m'n autosleutel, dus moest eerst de telefoon eruit halen.
mja mja weet niet of die per se erger is dan wildersquote:
Zou ook heel goed kunnen. Ik vergeet nooit wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat het door water drinken komt hoor
jij met je nvaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef Lieutenant het volgende:
Nva zou PVV vernietigen indien ze naar NL gaan.
Als het kassameisje dat had gevraagd, dan zou ik wel zo gul zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had beter je nummer kunnen achterlaten
Dat komt er nog bij idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n denker he?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind Geert Wilders vrij erg. Gevaarlijk zelfs, maar Trump ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja mja weet niet of die per se erger is dan wilders
ja ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind Geert Wilders vrij erg. Gevaarlijk zelfs.
Het wordt er geen gezelliger land op met die polarisatie.quote:
quote:
Omdat er nog zoveel koeien in Nederland leven die achter hem staanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind Geert Wilders vrij erg. Gevaarlijk zelfs, maar Trump ook.
nopequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het wordt er geen gezelliger land op met die polarisatie.
Oh ja zo kun je hem ook nog interpreteren, misschien bedoelde hij dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of juist wel, weinig piemel om mee te denken
realisme is echt zo'n holle, nietszeggende termquote:
Problemen niet ontkennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
realisme is echt zo'n holle, nietszeggende term
ja weer zo eenquote:
ey cachiepachiequote:
Je mag mijn rechterhand wel zijn ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja net zoals de PVV de schuld is van de VVD.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ey cachiepachie
[..]
Je mag mijn rechterhand wel zijn ;s
Oneens natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.
Resultaat zijn van die types in NWS waar niks inhoudelijks uit te wringen valt.
PVV is bondgenoot van VB, dus defacto is VB PVV van Vlaanderen en Nva de gematigde versie daarvan dus beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
pls, doe niet alsof je verstand hebt van Belgische politiek en de verhoudingen tussen Nva en PVV
Echt he... oud zeer denk ik.quote:
Dan heb je wel enkele natte dromen gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef HPLC het volgende:
Heb trouwens al 2 weken niet gedacht met mijn piemel
geen speld tussen te krijgen ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
PVV is bondgenoot van VB, dus defacto is VB PVV van Vlaanderen en Nva de gematigde versie daarvan dus beter.
Ik denk dat er bij de volgende verkiezingen een coalitie van VVD, D'66 en CDA uit rolt. Denk niet dat er een partij is die z'n vingers gaat branden aan samenwerking met PVV.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope
en nu ook nog DENK, die ook niet echt meehelpen om dat te verbeteren
altijd al geweten dat voederbietel banden had met de PVVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
PVV is bondgenoot van VB, dus defacto is VB PVV van Vlaanderen en Nva de gematigde versie daarvan dus beter.
Of Mike voor Gustavo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan me niet echt herinneren dat ik die ooit heb gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan heb je wel enkele natte dromen gehad.
Want gematigd is altijd beter?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Nee, die standpunten hadden destijds gewoon geen plaats bij VVD.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoals de PVV de schuld is van de VVD.
HET IS NOG STEEDS DE GEVESTIGDE ORDE MENSEN! OPEN JE OGEN
Hè bah, liever niet zeg. Rechtse teringzooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij de volgende verkiezingen een coalitie van VVD, D'66 en CDA uit rolt. Denk niet dat er een partij is die z'n vingers gaat branden aan samenwerking met PVV.
Zelf stem ik voor de diertjes.
Nog een dag wachten toch? Dan maak je het mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een Brexit in de praktijk.
Ja maar die is maar 6 cm volgens de laatste update. Zijn we snel over uitgepraat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Kunnen we het weer over Zosk zijn piemel hebben?
Politiekdoe normaal.
Nee man mensen moeten eens dingen loslaten en verder gaan met het leven.quote:
Gaat niet gebeuren en de Britten zullen het berouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
Sowww!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar die is maar 6 cm volgens de laatste update. Zijn we snel over uitgepraat.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
is handig(hahah hand), kun je rukken en tegelijk zoeken naar andere filmpjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bijna nooit, voelt gewoon niet lekker.
Ik ook. Ben ook zeer benieuwd hoe dat voor Shell gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
Alleen voor Shell?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ook zeer benieuwd hoe dat voor Shell gaat uitpakken.
Maar fappen is geen haastwerkjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is handig(hahah hand), kun je rukken en tegelijk zoeken naar andere filmpjes
In dit geval wel want realistisch zijn over problemen omtrent maroc en geen vreemdelingenhaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want gematigd is altijd beter?
PvdAquote:
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
i knowquote:
landverraderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
PvdAZou liever VVD-D66-GL zien met VVD in de minderheid tov die twee. Alleen is in de eerste kamer wel een minderheid.
Ja dat kan, ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
PvdAZou liever VVD-D66-GL zien met VVD in de minderheid tov die twee. Alleen is in de eerste kamer wel een minderheid.
kuteiland? nounouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.
Nou vooruit doe ik ook even mee.quote:
Ja daarom.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.
Precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man mensen moeten eens dingen loslaten en verder gaan met het leven.
Ik ook wel op zich. Maar gaat denk ik sws niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom.Eigenlijk vooral benieuwd wat het teweeg brengt als blijkt dat van die beloofde vrijheid nog steeds geen sprake is, maar dat ze alleen de inspraak verloren zijn.
niks mis meequote:
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu samen in metro
Zou ikdr aansrpeke op central?
En dan hebben we het nog niet over duizenden bedrijven die alleen maar overleven vanwege EU subsidiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom.Eigenlijk vooral benieuwd wat het teweeg brengt als blijkt dat van die beloofde vrijheid nog steeds geen sprake is, maar dat ze alleen de inspraak verloren zijn.
Volgens de laatste peiling 16+13+8=37. Is nog niet eens de helft van 76. Niet erg realistisch.quote:
Komt wel het dichtstbij Kim Jung OENquote:
gwn doen wat heb je te verliezenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu samen in metro
Jij bent een kankermongool.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik rij met m'n auto over een partij dieren
echt hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Kunnen we het weer over Zosk zijn piemel hebben?
Politiekdoe normaal.
DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu samen in metro
jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu samen in metro
Ipsos?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens de laatste peiling 16+13+8=37. Is nog niet eens de helft van 76. Niet erg realistisch.
VVD, D'66, CDA 24+13+17=54 is het ook nog niet, maar komt al meer in de buurt.
Nee ik weet dat het niet realistisch is, is gewoon wat ik graag zou zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens de laatste peiling 16+13+8=37. Is nog niet eens de helft van 76. Niet erg realistisch.
VVD, D'66, CDA 24+13+17=54 is het ook nog niet, maar komt al meer in de buurt.
Niet alleen voor Shell. M'n huidige werkgever is een Brits bedrijf.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef HPLC het volgende:
zou gewoon achter haar staan in de metro en telkens tegen haar aan vallen bij elke bocht
Maar dan kan je ook 5 minuten minder slapenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel als je het snel voor het slapen gaan moet doen
Voor bedrijfsleven denk ik weinig voordelen voor hen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet alleen voor Shell. M'n huidige werkgever is een Brits bedrijf.
en dan beetje kwijlen en zachte grommende geluidjes makenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef HPLC het volgende:
zou gewoon achter haar staan in de metro en telkens tegen haar aan vallen bij elke bocht
Lijkt me heel grappig als het goed blijkt te werken. Kunnen we met een jaar de rest van de EU opdoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me heel grappig als het goed blijkt te werken. Kunnen we met een jaar de rest van de EU opdoeken.
Goed blijken werken is alleen dat het economisch meevalt. Dat ze zich moeten houden aan beleid waar ze geen inspraak meer bij hebben, dat blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me heel grappig als het goed blijkt te werken. Kunnen we met een jaar de rest van de EU opdoeken.
Zo recht in je penis?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik sta zij zit
Ze ziet me als ze naar voren kijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |