Zwakke verwende mensen zijn hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AWW rip
[..]
Er zijn echt mensen die het niet lusten
Chai ook echt wel. Die komt er never onderuit.quote:
Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chai ook echt wel. Die komt er never onderuit.
Al had ik een vriend, vroeger, die altijd met een lege fles 7 up kwam.. die vulde met water en dan zei van ZO JONGENS GEMEENTEPILS...quote:
Onzin, als ze in Afrika zouden leven zouden ze een orgasme krijgen van een Nederlandse kraanwaterdruppel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die het niet lusten
Maar wel minpunten en teleurstelling zeker, ik ken het ondertussen allemaal wel.quote:
Sow.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, als ze in Afrika zouden leven zouden ze een orgasme krijgen van een Nederlandse kraanwaterdruppel.
Daar kennen ze inderdaad alleen water met zandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, als ze in Afrika zouden leven zouden ze een orgasme krijgen van een Nederlandse kraanwaterdruppel.
Ga ervan uit dat je genoeg positieve punten hebt om het te compenserenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar wel minpunten en teleurstelling zeker, ik ken het ondertussen allemaal wel.
Ja hoor 7 up lekker geloofwaardig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al had ik een vriend, vroeger, die altijd met een lege fles 7 up kwam.. die vulde met water en dan zei van ZO JONGENS GEMEENTEPILS...
Altijd als we bij hem gingen chillen
Watquote:
Was als kind ook geen grote drinker, maar juist die pakjes fruitmeuk vond ik niet lekker. Met alleen water mee dronk ik uiteindelijk meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik snap best dat water je tegenstaat, zeker als je verslaafd bent aan suikerdrankjes.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat je genoeg positieve punten hebt om het te compenseren
ik dronk vroeger 6 jaar lang uit hetzelfde flesjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al had ik een vriend, vroeger, die altijd met een lege fles 7 up kwam.. die vulde met water en dan zei van ZO JONGENS GEMEENTEPILS...
Altijd als we bij hem gingen chillen
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Was als kind ook geen grote drinker, maar juist die pakjes fruitmeuk vond ik niet lekker. Met alleen water mee dronk ik uiteindelijk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |