En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahameisjes zijn gewoon altijd naïef. Beetje dommig zelfs.
Ja, dom van je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Ik ben dement aan het worden. Drie keer op en neer moeten rijden.
De eerste keer wilde ik afrekenen, kwam ik erachter dat ik m'n portemonnee was vergeten.quote:
Denken met hun piemel, hoeft allemaal niet zo uitgebreid te verwoorden joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.
Resultaat zijn van die types in NWS waar niks inhoudelijks uit te wringen valt.
Lekker generaliserend weer. Jij bent kortzichtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahameisjes zijn gewoon altijd naïef. Beetje dommig zelfs.
stel je voor dat er nog een ergere komtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijn
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitlerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vind jou wel een geschikte kandidaat
Waarom doe je zo lullig tegen hem?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Jij bent kortzichtig.
Heb in m'n broek een dikkere kop dan op m'n romp.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denken met hun piemel, hoeft allemaal niet zo uitgebreid te verwoorden joh.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitler
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Ik ben dement aan het worden. Drie keer op en neer moeten rijden.
Oké, ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb in m'n broek een dikkere kop dan op m'n romp.
Handig, en hoe kan je nou een telefoon achterlaten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer wilde ik afrekenen, kwam ik erachter dat ik m'n portemonnee was vergeten.
Kom ik daarna voor de tweede keer thuis, heb ik m'n telefoon in de winkel laten liggen.
Huh, dp op dinsdag, ik snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komt
Gewoon Trump invliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komt
Ik kon niet bij m'n autosleutel, dus moest eerst de telefoon eruit halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Handig, en hoe kan je nou een telefoon achterlaten?
hoiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh, dp op dinsdag, ik snap er niets meer van
Maar hoi
Je had beter je nummer kunnen achterlatenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kon niet bij m'n autosleutel, dus moest eerst de telefoon eruit halen.
mja mja weet niet of die per se erger is dan wildersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |