Kreeg dan ook geen wicky of andere luxe smaakjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.
Niet gepest verder?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kreeg dan ook geen wicky of andere luxe smaakjes.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bah
Wil grapje maken over in een fles plassen met 7cm maar kan echt niks bedenken gewoon.quote:
Limonadequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat drink je hele dag Cachet? Thee dan ofzo?
Bedoelde onder schooltijd, want daar zien ze dat anderen iets lekkers krijgen en dan kunt je niet met een verhaal over suiker aankomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles.Structureel alleen ranja geven ook.
Maar alleen water onder schooltijd? boeiend.
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bah
Ja daarom gaat het nieuwsbericht ook over collectief water laten drinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Bedoelde onder schooltijd, want daar zien ze dat anderen iets lekkers krijgen en dan kunt je niet met een verhaal over suiker aankomen.
haha wat een lesboquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder. Paar maanden terug is er een motor gejat hier van een vriendin van mij. Stond die ineens van de week in de straat hierachter tegen een lantaarnpaal. (In de buurt van allemaal ouderen flats)
Een aannamequote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil grapje maken over in een fles plassen met 7cm maar kan echt niks bedenken gewoon.
En ijskoude melk op een warme zomerdagquote:
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder. Paar maanden terug is er een motor gejat hier van een vriendin van mij. Stond die ineens van de week in de straat hierachter tegen een lantaarnpaal. (In de buurt van allemaal ouderen flats)
pak dan wel die light versiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het ook, maar je schrikt toch wel later hoeveel suiker erin zit en hoe zoet het is
lolquote:
MAAK MIJquote:
Heb dat bericht niet gelezen reageerde alleen op je post.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom gaat het nieuwsbericht ook over collectief water laten drinken.
Light versiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf![]()
even geleend
[..]
pak dan wel die light versie
Ja hier wel, is er in gestamptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Light versiesDie koop ik nooit
Dat vind je wel weer leuk he sukkeltje.quote:
Je snapt het niet, op het moment dat onze messias sterft, zal het volk in opstand komen en zullen we eindelijk afrekenen met de policorsquote:
Haha nou vooral dat zo'n vrouwtje denkt ff te kunnen regelen zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind je wel weer leuk he sukkeltje.
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nou vooral dat zo'n vrouwtje denkt ff te kunnen regelen zeg maar.
ja, heb zelfs aspartaam staan hier voor in mn yoghurt en shit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je drinkt ook zeker cola light
Lekker aspartaam naar binnen douwen
Over het algemeen wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahameisjes zijn gewoon altijd naïef. Beetje dommig zelfs.
Lekker hoor, ik kom niet bij je etenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb zelfs aspartaam staan hier voor in mn yoghurt en shit.
Beschuitje aardbeien met aspartaam enzo.
Ja en wie laat ons dan nog dommer over komen, NOU?!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahameisjes zijn gewoon altijd naïef. Beetje dommig zelfs.
cachequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en wie laat ons dan nog dommer over komen, NOU?!
Sow. ik maakte maar een grapje hoorquote:
maar stel mensen doen dat niet, dan is er helemaal geen hoop meer en gaat heel Nederland kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je snapt het niet, op het moment dat onze messias sterft, zal het volk in opstand komen en zullen we eindelijk afrekenen met de policors
Ben het aan het afleren, met eten dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik kom niet bij je eten![]()
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar stel mensen doen dat niet, dan is er helemaal geen hoop meer en gaat heel Nederland kapot
goed verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Ik ben dement aan het worden. Drie keer op en neer moeten rijden.
Vind jou wel een geschikte kandidaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |