Kreeg dan ook geen wicky of andere luxe smaakjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.
Niet gepest verder?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kreeg dan ook geen wicky of andere luxe smaakjes.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bah
Wil grapje maken over in een fles plassen met 7cm maar kan echt niks bedenken gewoon.quote:
Limonadequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat drink je hele dag Cachet? Thee dan ofzo?
Bedoelde onder schooltijd, want daar zien ze dat anderen iets lekkers krijgen en dan kunt je niet met een verhaal over suiker aankomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles.Structureel alleen ranja geven ook.
Maar alleen water onder schooltijd? boeiend.
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bah
Ja daarom gaat het nieuwsbericht ook over collectief water laten drinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Bedoelde onder schooltijd, want daar zien ze dat anderen iets lekkers krijgen en dan kunt je niet met een verhaal over suiker aankomen.
haha wat een lesboquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder. Paar maanden terug is er een motor gejat hier van een vriendin van mij. Stond die ineens van de week in de straat hierachter tegen een lantaarnpaal. (In de buurt van allemaal ouderen flats)
Een aannamequote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil grapje maken over in een fles plassen met 7cm maar kan echt niks bedenken gewoon.
En ijskoude melk op een warme zomerdagquote:
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder. Paar maanden terug is er een motor gejat hier van een vriendin van mij. Stond die ineens van de week in de straat hierachter tegen een lantaarnpaal. (In de buurt van allemaal ouderen flats)
pak dan wel die light versiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het ook, maar je schrikt toch wel later hoeveel suiker erin zit en hoe zoet het is
lolquote:
MAAK MIJquote:
Heb dat bericht niet gelezen reageerde alleen op je post.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom gaat het nieuwsbericht ook over collectief water laten drinken.
Light versiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf![]()
even geleend
[..]
pak dan wel die light versie
Ja hier wel, is er in gestamptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Light versiesDie koop ik nooit
Dat vind je wel weer leuk he sukkeltje.quote:
Je snapt het niet, op het moment dat onze messias sterft, zal het volk in opstand komen en zullen we eindelijk afrekenen met de policorsquote:
Haha nou vooral dat zo'n vrouwtje denkt ff te kunnen regelen zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind je wel weer leuk he sukkeltje.
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nou vooral dat zo'n vrouwtje denkt ff te kunnen regelen zeg maar.
ja, heb zelfs aspartaam staan hier voor in mn yoghurt en shit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je drinkt ook zeker cola light
Lekker aspartaam naar binnen douwen
Over het algemeen wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahameisjes zijn gewoon altijd naïef. Beetje dommig zelfs.
Lekker hoor, ik kom niet bij je etenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, heb zelfs aspartaam staan hier voor in mn yoghurt en shit.
Beschuitje aardbeien met aspartaam enzo.
Ja en wie laat ons dan nog dommer over komen, NOU?!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cachequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en wie laat ons dan nog dommer over komen, NOU?!
Sow. ik maakte maar een grapje hoorquote:
maar stel mensen doen dat niet, dan is er helemaal geen hoop meer en gaat heel Nederland kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je snapt het niet, op het moment dat onze messias sterft, zal het volk in opstand komen en zullen we eindelijk afrekenen met de policors
Ben het aan het afleren, met eten dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik kom niet bij je eten![]()
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar stel mensen doen dat niet, dan is er helemaal geen hoop meer en gaat heel Nederland kapot
goed verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Ik ben dement aan het worden. Drie keer op en neer moeten rijden.
Vind jou wel een geschikte kandidaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijn
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dom van je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
De eerste keer wilde ik afrekenen, kwam ik erachter dat ik m'n portemonnee was vergeten.quote:
Denken met hun piemel, hoeft allemaal niet zo uitgebreid te verwoorden joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.
Resultaat zijn van die types in NWS waar niks inhoudelijks uit te wringen valt.
Lekker generaliserend weer. Jij bent kortzichtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, na Pim kwam Geert, dus er zal vast wel een ander zijn
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitlerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vind jou wel een geschikte kandidaat
Waarom doe je zo lullig tegen hem?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Jij bent kortzichtig.
Heb in m'n broek een dikkere kop dan op m'n romp.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denken met hun piemel, hoeft allemaal niet zo uitgebreid te verwoorden joh.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitler
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:21 schreef Germano het volgende:
Oké, ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb in m'n broek een dikkere kop dan op m'n romp.
Handig, en hoe kan je nou een telefoon achterlaten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Germano het volgende:
[..]
De eerste keer wilde ik afrekenen, kwam ik erachter dat ik m'n portemonnee was vergeten.
Kom ik daarna voor de tweede keer thuis, heb ik m'n telefoon in de winkel laten liggen.
Huh, dp op dinsdag, ik snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komt
Gewoon Trump invliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je voor dat er nog een ergere komt
Ik kon niet bij m'n autosleutel, dus moest eerst de telefoon eruit halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Handig, en hoe kan je nou een telefoon achterlaten?
hoiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh, dp op dinsdag, ik snap er niets meer van
Maar hoi
Je had beter je nummer kunnen achterlatenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kon niet bij m'n autosleutel, dus moest eerst de telefoon eruit halen.
mja mja weet niet of die per se erger is dan wildersquote:
Zou ook heel goed kunnen. Ik vergeet nooit wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat het door water drinken komt hoor
jij met je nvaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef Lieutenant het volgende:
Nva zou PVV vernietigen indien ze naar NL gaan.
Als het kassameisje dat had gevraagd, dan zou ik wel zo gul zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had beter je nummer kunnen achterlaten
Dat komt er nog bij idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n denker he?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind Geert Wilders vrij erg. Gevaarlijk zelfs, maar Trump ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja mja weet niet of die per se erger is dan wilders
ja ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind Geert Wilders vrij erg. Gevaarlijk zelfs.
Het wordt er geen gezelliger land op met die polarisatie.quote:
quote:
Omdat er nog zoveel koeien in Nederland leven die achter hem staanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind Geert Wilders vrij erg. Gevaarlijk zelfs, maar Trump ook.
nopequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het wordt er geen gezelliger land op met die polarisatie.
Oh ja zo kun je hem ook nog interpreteren, misschien bedoelde hij dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of juist wel, weinig piemel om mee te denken
realisme is echt zo'n holle, nietszeggende termquote:
Problemen niet ontkennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
realisme is echt zo'n holle, nietszeggende term
ja weer zo eenquote:
ey cachiepachiequote:
Je mag mijn rechterhand wel zijn ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |