dimaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren gescoord, wie o wie sterft vandaag?
Ik zit al hele dag NOS.nl te F5'enquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt... godkkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
gadver was gewoon iedere keer zelfde fles 7-up
Welke ziektes heb je nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik dronk vroeger 6 jaar lang uit hetzelfde flesje
Zal beter mn best doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat stel ik ook zeker op prijs, maar kom dan met iets wat geloofwaardig is.
quote:
Denk dat je een goeie vader gaat wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, bij veel kinderen is dit andersom. Ik ben van mening dat je kinderen moet leren om water te drinken/ dit als normaal te beschouwen. Zeker met al die dikkertjes tegenwoordig.
lol, hopelijk Geert Wildersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde gewoon erbij horen met de penisgrapjesquote:
Ws had die hem ook naast zijn bed staan om snachts in te plassen.quote:
Blijf lekker jezelf jongen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde gewoon erbij horen met de penisgrapjeshet spijt me ik zal voortaan gewoon mezelf blijven.
Daardoor gelijk afgebroken denk ik.quote:
Jij bent ook geboren met een zilveren lepel in je bakkes. Kreeg zeker altijd de echte sjokomel en fristi al vanaf je geboorte verwend rotkind bahquote:
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ws had die hem ook naast zijn bed staan om snachts in te plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |