Nee man mensen moeten eens dingen loslaten en verder gaan met het leven.quote:
Gaat niet gebeuren en de Britten zullen het berouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een Brexit in de praktijk.
Sowww!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar die is maar 6 cm volgens de laatste update. Zijn we snel over uitgepraat.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
is handig(hahah hand), kun je rukken en tegelijk zoeken naar andere filmpjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bijna nooit, voelt gewoon niet lekker.
Ik ook. Ben ook zeer benieuwd hoe dat voor Shell gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
Alleen voor Shell?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ook zeer benieuwd hoe dat voor Shell gaat uitpakken.
Maar fappen is geen haastwerkjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is handig(hahah hand), kun je rukken en tegelijk zoeken naar andere filmpjes
In dit geval wel want realistisch zijn over problemen omtrent maroc en geen vreemdelingenhaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want gematigd is altijd beter?
PvdAquote:
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
i knowquote:
landverraderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
PvdAZou liever VVD-D66-GL zien met VVD in de minderheid tov die twee. Alleen is in de eerste kamer wel een minderheid.
Ja dat kan, ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
PvdAZou liever VVD-D66-GL zien met VVD in de minderheid tov die twee. Alleen is in de eerste kamer wel een minderheid.
kuteiland? nounouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.
Nou vooruit doe ik ook even mee.quote:
Ja daarom.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |