Ja net zoals de PVV de schuld is van de VVD.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ey cachiepachie
[..]
Je mag mijn rechterhand wel zijn ;s
Oneens natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En jongetjes het tegenovergestelde: dom en ze denken heel kritisch en realistisch te zijn, maar daarin overschatten ze zichzelf schromelijk.
Resultaat zijn van die types in NWS waar niks inhoudelijks uit te wringen valt.
PVV is bondgenoot van VB, dus defacto is VB PVV van Vlaanderen en Nva de gematigde versie daarvan dus beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
pls, doe niet alsof je verstand hebt van Belgische politiek en de verhoudingen tussen Nva en PVV
Echt he... oud zeer denk ik.quote:
Dan heb je wel enkele natte dromen gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef HPLC het volgende:
Heb trouwens al 2 weken niet gedacht met mijn piemel
geen speld tussen te krijgen ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
PVV is bondgenoot van VB, dus defacto is VB PVV van Vlaanderen en Nva de gematigde versie daarvan dus beter.
Ik denk dat er bij de volgende verkiezingen een coalitie van VVD, D'66 en CDA uit rolt. Denk niet dat er een partij is die z'n vingers gaat branden aan samenwerking met PVV.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope
en nu ook nog DENK, die ook niet echt meehelpen om dat te verbeteren
altijd al geweten dat voederbietel banden had met de PVVquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
PVV is bondgenoot van VB, dus defacto is VB PVV van Vlaanderen en Nva de gematigde versie daarvan dus beter.
Of Mike voor Gustavo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben meer een goede rechterhand, denk ik. Zoals Himmler was voor Hitler
Kan me niet echt herinneren dat ik die ooit heb gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan heb je wel enkele natte dromen gehad.
Want gematigd is altijd beter?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Nee, die standpunten hadden destijds gewoon geen plaats bij VVD.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoals de PVV de schuld is van de VVD.
HET IS NOG STEEDS DE GEVESTIGDE ORDE MENSEN! OPEN JE OGEN
Hè bah, liever niet zeg. Rechtse teringzooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij de volgende verkiezingen een coalitie van VVD, D'66 en CDA uit rolt. Denk niet dat er een partij is die z'n vingers gaat branden aan samenwerking met PVV.
Zelf stem ik voor de diertjes.
Nog een dag wachten toch? Dan maak je het mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een Brexit in de praktijk.
Ja maar die is maar 6 cm volgens de laatste update. Zijn we snel over uitgepraat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Kunnen we het weer over Zosk zijn piemel hebben?
Politiekdoe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |