Ipsos?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens de laatste peiling 16+13+8=37. Is nog niet eens de helft van 76. Niet erg realistisch.
VVD, D'66, CDA 24+13+17=54 is het ook nog niet, maar komt al meer in de buurt.
Nee ik weet dat het niet realistisch is, is gewoon wat ik graag zou zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens de laatste peiling 16+13+8=37. Is nog niet eens de helft van 76. Niet erg realistisch.
VVD, D'66, CDA 24+13+17=54 is het ook nog niet, maar komt al meer in de buurt.
Niet alleen voor Shell. M'n huidige werkgever is een Brits bedrijf.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef HPLC het volgende:
zou gewoon achter haar staan in de metro en telkens tegen haar aan vallen bij elke bocht
Maar dan kan je ook 5 minuten minder slapenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel als je het snel voor het slapen gaan moet doen
Voor bedrijfsleven denk ik weinig voordelen voor hen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet alleen voor Shell. M'n huidige werkgever is een Brits bedrijf.
en dan beetje kwijlen en zachte grommende geluidjes makenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef HPLC het volgende:
zou gewoon achter haar staan in de metro en telkens tegen haar aan vallen bij elke bocht
Lijkt me heel grappig als het goed blijkt te werken. Kunnen we met een jaar de rest van de EU opdoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan naaien ze zichzelf keihard. Bedrijven zullen wegtrekken uit Londen en ze zitten dan lekker geïsoleerd op dat kuteiland van ze zonder verdere inspraak, terwijl ze er niet aan zullen ontkomen om toch nog flink wat regels van de EU na te leven.
Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me heel grappig als het goed blijkt te werken. Kunnen we met een jaar de rest van de EU opdoeken.
Goed blijken werken is alleen dat het economisch meevalt. Dat ze zich moeten houden aan beleid waar ze geen inspraak meer bij hebben, dat blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me heel grappig als het goed blijkt te werken. Kunnen we met een jaar de rest van de EU opdoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |