Laat dat Niels maar weg, boefje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Die zie ik niet elke dag en het oog wil ook wat./niels
Geen mooie twee voortanden.quote:
Ja, weetniet. Misschien is het wel geen superheldquote:
Knappe vent. Ik lijk op Wardquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Volgens m'n vrienden heb ik hetzelfde gezicht als Radical Redemption.
[ afbeelding ]
Crimson Chin?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.
Volgens mij, oke nevermind.. ik hou dit hoofd wel in mn hoofd aan als jou
Daar heeft het veel van weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Misschien verzin ik deze superheld wel nu ter plekken en is het en combinatie van velen hoor, dat kan.
Arme knul, hopelijk dat Petrus nog wat voor hem in de aanbieding heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, is gewoon jankend weggelopen natuurlijk.
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Arme knul, hopelijk dat Petrus nog wat voor hem in de aanbieding heeft.
Ik investeer liever in een assertiviteitscursus voor Dimaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.
Als we met 40 SC'ers zijn dan kunnen we Crack_ reserveren voor hemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.
Ze heeft haar prijs verhoogd naar 500 euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als we met 40 SC'ers zijn dan kunnen we Crack_ reserveren voor hem
he joh doe even HEEL gauw normaal over Crack_quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb mn bod ingetrokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden hoor:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he joh doe even HEEL gauw normaal over Crack_
Dm je adres en foto maar even, ik blaas je
quote:
Heeft ze wel een zuigkut dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft haar prijs verhoogd naar 500 euro.
Hij haalt altijd zijn foto's binnen 2 minuten wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn bod ingetrokken.
Of minstens pics van dima eerst
Niels waarom ben je zo oppervlakkig?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is lekker hoor. Zou er extra voor betalen.
Ik drink onder werktijd ook alleen maar water. Kies er zelf voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Van die ouders die reageren alsof het zielig is om onder schooltijd alleen water te drinken.Betuttelend is het wel, maar misschien moeten ze daar andere ouders die hun kinderen collectief vetmesten op aankijken.
Ik kan niet zonder koffie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik drink onder werktijd ook alleen maar water. Kies er zelf voor.
Als ik aan het werk ben wil ik dat drinken, thuis niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik drink dat misschien 2 à 3 keer per week.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he joh doe even HEEL gauw normaal over Crack_
Dm je adres en foto maar even, ik blaas je
Af en toe 's avonds een kopje koffie met een koekje erbij. Verder nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben wil ik dat drinken, thuis niet.
En niemand die ooit zo'n foto heeft bewaard?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij haalt altijd zijn foto's binnen 2 minuten weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |