Laten we het hier maar op houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk meer aan een bolle neger ( mag ik dat woord zeggen?) komt voornamelijk door de usernaam
Ja, als jij t niet doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Absoluut.
[..]
Maak jezelf maar iets wijs ja.
Volgens m'n vrienden heb ik hetzelfde gezicht als Radical Redemption.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als jij t niet doet.
Moet sowieso een beeld hebben dus dan maak ik er eentje aan de hand van je eigen omschrijvingen en hoe je hier doet en alles. Vaak klopt het voor geen meter, gelukkigkomen altijd monsters uit
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef Chai het volgende:
http://speld.nl/2016/01/2(...)nu-heeft-hij-gelijk/ Interessant artikel voor onze Jimmy.
Wat een slechte foto.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Volgens m'n vrienden heb ik hetzelfde gezicht als Radical Redemption.
[ afbeelding ]
wat een garnalenharsesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou raken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan laat ie die foto zien, hoezo jij kijkt ook altijd zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit familie van Poetinquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan laat ie die foto zien, hoezo jij kijkt ook altijd zo?
[ afbeelding ]
Zo dus beetje?
Ja, heeft er wel iets van weg. Heb wel een andere haarkleur, ander kapsel en iets kleinere oren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus beetje?
HET GING TOCH OOK OM HET GEZICHT JEZUSquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, heeft er wel iets van weg. Heb wel een andere haarkleur, ander kapsel en iets kleinere oren.
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, jij hebt toch al een vent.
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, heeft er wel iets van weg. Heb wel een andere haarkleur, ander kapsel en iets kleinere oren.
Nee, zoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus beetje?
Welke superheld?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.
Volgens mij, oke nevermind.. ik hou dit hoofd wel in mn hoofd aan als jou
Dus? Die zie ik niet elke dag en het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, jij hebt toch al een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |