Alsof jij hem nog niet naakt hebt gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo onzeker als een meid een foto vraagt
weet nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou niet op jou letten.
Heeft niets met onzeker te maken. Vind het wel fijn om anoniem te kunnen posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die staat er al ergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, een foto van je stoere lichaam mag ook wel hoor Germano?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
Germano lijkt me zo'n festivalboi met lange wijde hemd en petje
Helaas, fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
na 6 jaar nog steeds jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft niets met onzeker te maken. Vind het wel fijn om anoniem te kunnen posten.
ja, zoals die superheld met dat vierkante pussy hoofd en gespierd lichaam. Dat is Germanoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
Absoluut.quote:
Maak jezelf maar iets wijs ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, zoals die superheld met dat vierkante pussy hoofd en gespierd lichaam. Dat is Germano
ik denk meer aan een bolle neger ( mag ik dat woord zeggen?) komt voornamelijk door de usernaamquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |