Sow, jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.
ze heeft vriend en ze is vannacht volgeblaft met zpermazaad!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Dima wil je ooit nog een vrouw in je leven? Zo ja waarom bij deze blijven hangen
Ik adoreer je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.
bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben op dit moment wel echt helemaal nat.
bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft vriend en ze is vannacht volgeblaft met zpermazaad!!!
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben op dit moment wel echt helemaal nat.
Als het je chill lijkt moet je het ook wel lukken om oké te vinden toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me zó chill he, als je het oke zou vinden om seks te hebben met alles en iedereen en lekker cashen![]()
Op dat soort momenten grijp ik altijd naar de fles...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een kalmeringspilletje nodig dit gaat echt niet goed
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
Nou ja, we weten in ieder geval al hoe tentamen van dima gaat
Nee tuurlijk niet, pas na 20 bierquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Heb je dat nu niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me zó chill he, als je het oke zou vinden om seks te hebben met alles en iedereen en lekker cashen![]()
Zie geen dm.quote:
ja, ben ziek tooooooochquote:
nee, moet wat beter marktonderzoek doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij weet niet wat de marktprijzen zijn zeker?
het lijkt me niet chill? Het lijkt me chill als je het chill vindt, snapje!?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als het je chill lijkt moet je het ook wel lukken om oké te vinden toch.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Ik zou wel op een andere manier een move zetten, maar goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Onee my bad. Ging toen niet om geld.quote:
Vriendjes hakken altijd de tong van hun vriendinnetje af idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze had al die tijd al een vriendje
Nee, gewoon je tentamen voor 1 of ander bezet wijf verneukenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Zal ik naar binnen of niet?? Ik durf biet naar binnen wtf
Ben je pussy of wat, doe normaal. Maak je herkansingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Haha lul niet sukkelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Ga naar huis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Ik heb geen medelijden met Dima meer. Zo sneu als ie doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wel op een andere manier een move zetten, maar goed.
Het is wel duidelijk dat Dima zijn herkansing gaat verneuken
Partyboisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Germano het volgende:
Heb tot nu toe alleen een pet uitgezocht.
https://www.zalando.nl/herschel-whaler-pet-h1554b005-g11.html
bee jk edoel zL ik nog ff wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon je tentamen voor 1 of ander bezet wijf verneuken
Moet je natuurlijk wel iets van het boek af weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Er was ooit een meneer die een gesprek met mij begon over het boek dat ik zat te lezen. Dat was best interessant. Jammer dat niet meer mensen dat doen. (Ik ben zelf te autistisch)
Arm ding.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ben ziek tooooooochtrillend eitje
[..]
het lijkt me niet chill? Het lijkt me chill als je het chill vindt, snapje!?
MAAR WAAROM!?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bee jk edoel zL ik nog ff wachten
Op laats moment
NIET DOEN!quote:
Dat hele account is een grote act ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Oke maar dit van Dima is nu zo overdreven, dit is toch nep ofwat
Altijd en overalquote:
Joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Crack_ het volgende:
hoop het voor hemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja, pleegt ie straks zelfmoord en is het weer onze schuld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Kom dan beginnen we een petitie om Dima te bannen.
Gvd lelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Germano het volgende:
Heb tot nu toe alleen een pet uitgezocht.
https://www.zalando.nl/herschel-whaler-pet-h1554b005-g11.html
Komen we toch nooit achter, hij is dan geband.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, pleegt ie straks zelfmoord en is het weer onze schuld.
kan ik mee levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee is treinmeisje schuld, want ze teasde hem best veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Luie wijven ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ober, supergirl en cachet. Het is allemaal een pot nat.
Dit is grens van triestheid al lang voorbijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Dima meer. Zo sneu als ie doet![]()
Echt heerlijk om zo te leven en zelf niet te caren.quote:
Wel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Inderdaad, over iedereen oordelen en zelf niet caren als het bij jou gebeurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heerlijk om zo te leven en zelf niet te caren.
Eerlijk he, stel je hebt ook zo'n personal soort stalker zoals dima voor treinmeisje... en je wist dit, en je wist hoe die dima was.. zou je het hem dan extra moeilijk maken? dus ook veel teasen? of grossed out zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is treinmeisje schuld, want ze teasde hem best veel.
Hallo, welk lettertype is in je boek gebruikt? haahquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel iets van het boek af weten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Kheb niks gezegd torn ik binne liep we zagen elkaar
Maar de meesten hier doen ook niet zo godsverdomd spastisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Manmanmanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, over iedereen oordelen en zelf niet caren als het bij jou gebeurt.
Wil je mij niet met ober vergelijken?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Comic Sans.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, welk lettertype is in je boek gebruikt? haah
Is dit echt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Er hangt een donkere wolk boven je hoofd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je mij niet met ober vergelijken?
Ik sowieso, ben echt heel normaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat de meeste hier best normaal doen irl.
quote:
Weenie wat ik van jou nog serieus moet nemenquote:
Ik ben echt fucking onzeker inderdaad maar vind het jammer dat je dat gebruikt in deze discussie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent nooit erg zeker geweest, dus dit verbaast mij niet.
Ben woestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er hangt een donkere wolk boven je hoofd.
Het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weenie wat ik van jou nog serieus moet nemen
ben je chinees of niet
heb je kleine pik of niet
ben je normaal of niet
Kom knuffelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking onzeker inderdaad maar vind het jammer dat je dat gebruikt in deze discussie.
Je ziet er ook niet heel chinees uit ondanks je gele teint.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
Waarom twijfelen mensen of ik Chinees ben.Dat is echt vervelend om te horen.
Hangt er vanaf hoe oud je bent. Die oude Chinezen spreken vaak geen Nederlands.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Zosk het volgende:
Ook wel een beetje racistisch eigenlijk, alsof Chinese mensen niet zo leuk kunnen zijn als ik.
Welterusten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga ff iets doen met mijn leven. Tot vanmiddag!
Heb jij mij weleens gezien dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet heel chinees uit ondanks je gele teint.
Ik heb absoluut geen oud hoofd nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Wel grappig om te horen hoe iedereen elkaar in zn hoofdje heeft
Germano is bij mij dat heldenpoppetje met babyface
Wat ben ik in jouw hoofdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Wel grappig om te horen hoe iedereen elkaar in zn hoofdje heeft
Germano is bij mij dat heldenpoppetje met babyface
Jonge.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe oud je bent. Die oude Chinezen spreken vaak geen Nederlands.
Echt?quote:
Ik zou alleen met je knuffelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou hem gewoon rimmen zonder mij daar vies bij te voelen.
Nee bedankt. Nu heb je het verpest.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan gewoon tegelijk hoor, ben fucking lenig.
wel babyface?quote:
niks, user op fok maar nog te weinig veelzeggend om beeld te hebben. Dunno.quote:
Nee?quote:
Haha ja ik weet nog dat Vas je toevoegde en dacht dat niemand dat zou zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee?die 2 mensen die mijn Facebook hebben gehad van FOK! weet ik nog allemaal wel.
Dat vergeet ik echt niet.
Maar goed, heb jouw FB gezien, je toenmalige vriendin, al je aquariums en ook jouw foto, ja.
Ik ga dit nu ook maar allemaal vergeten als het toch niet wederzijds is.
Omdat ik een aquarium had? :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Zosk is geen Chinees confirmed, of was dit ook al obvious
De meeste Chinezen hebben een levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
Waarom twijfelen mensen of ik Chinees ben.Dat is echt vervelend om te horen.
Een gesprek starten met de intentie om een gesprek te starten niet nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
JE HEBT ME TOCH HELEMAAL NIET GEZIEN JOH.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat alleen yellow zijn niet genoeg is voor Chinees.
Omdat het anders te lang duurtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
Waarom worden vandaag zowel de wedstrijden van poule C als poule D gespeeld?
Hm, vooruit dan onthoud ik het nog evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja ik weet nog dat Vas je toevoegde en dacht dat niemand dat zou zien.Ik herinner me echt wel hoe jij eruit ziet hoor.
Maar wist niet dat je mijn foto ook had gezien.
![]()
Ja, een beetje hipster met z'n bril.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
2nutz heeft een best makkelijk te onthouden hoofd volgens mij ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hm, vooruit dan onthoud ik het nog even
En, ja dat met Vas klopt ook
Ben volgens mij juist best generic.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
2nutz heeft een best makkelijk te onthouden hoofd volgens mij ook.
Dat heeft niks te maken met babyfacequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Heb meestal stoppelbaard staan.
2nutz wel en vertrouw op hemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
JE HEBT ME TOCH HELEMAAL NIET GEZIEN JOH.
Haha volgens mij ben je echt ziek ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2nutz wel en vertrouw op hem
lol wat zeg ik
Wat verwoord je dat toch weer goed Chaitjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Een gesprek starten met de intentie om een gesprek te starten niet nee.
Als er leuk wordt gereageerd op mijn aanspreken babbel ik wel voort, maar ga er niet iets uitslepen. Wat ik in de praktijk idd nooit als eerste doe, want ga meestal andere dingen doen waarmee ik me vermaak.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
Brb even foto's van Zosks fb halen en rond dmen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met babyface
[..]
2nutz wel en vertrouw op hem
lol wat zeg ik
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
mwoh heb toch vaak de beelden hier bij fokkers wel goed. Schrok alleen laatst van noel zijn pic, had hem niet zo stoer verwacht
Dat is mijn nieuwe look, opvallend generic.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ben je ook wel, maar weet ik veel. Opvallend generic
quote:
een gezichtje wat je ziet en waarvan je denkt 'Dat is een lieverdje' en dan eckt, niet sarcastischquote:
Altijd wel fijn, gezichten bij vaste bezoekers.quote:
Oh, dat valt wel mee. Heb wel een uitnodigende uitstraling.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een gezichtje wat je ziet en waarvan je denkt 'Dat is een lieverdje' en dan eckt, niet sarcastisch.
Vind ik ook wel fijn ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd wel fijn, gezichten bij vaste bezoekers.
Zo vaag ookquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Welke foto van Noel? Die van zijkant oid? half bewegend?
Ja maar dat kan toch ook zowel bij babyface als volwassenface?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Heb wel een uitnodigende uitstraling.
Bedankt alvast.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
Brb even foto's van Zosks fb halen en rond dmen.
Half bewegend met duckfacequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Welke foto van Noel? Die van zijkant oid? half bewegend?
Je hebt mij dan ook niet gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik vind FOK!kers over het algemeen niet knap
Houden zo dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom, dat is toch niet echt een beeld geven zo vaag
nee tenzij ik tegenover iemand zit dan is t niet zo moeilijk om een gesprek over koetjes en kalfjes te starten. gebeurd me zo vaak. maar versieren heb ik nooit gedaan in de trein.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik vind FOK!kers over het algemeen niet knap
quote:
Allemaal meiden. Jij vieze hosselaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef Germano het volgende:
Ik weet alleen van Chai, 2Nutz, Crack en Cach hoe ze eruit zien.
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ja ik ook niet veel meerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef Germano het volgende:
Ik weet alleen van Chai, 2Nutz, Crack en Cach hoe ze eruit zien.
Is toch wel handig soms als je een gezicht erbij hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook niet veel meer
Ohjawel, ik heb getinychat met opso.
En ama weet ik ook
NIELS. HOU OP. GRIEZEL.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:18 schreef Kurovski het volgende:
Of ik even iets wil ondertekenen dat ik geen juridische stappen tegen hun klant onderneem...
Grapjassen.
Ja, daarom stuur mij foto van jou please?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch wel handig soms als je een gezicht erbij hebt.
Hoe kan ik nou niet op jou letten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik praat gewoon tegen mezelf. Let niet op mij
Nee sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom stuur mij foto van jou please?
Stuur ik nieuwe van mij, er even van uitgaan dat je oude hebt gezien
Hahaha. Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je mag ook gewoon een foto van jezelf sturen
Maar ff in m'n sig zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels, prima sportieve vent die gehecht is aan zijn vrijheid.
Inderdaad, wat een held.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels, prima sportieve vent die gehecht is aan zijn vrijheid.
Alsof jij hem nog niet naakt hebt gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo onzeker als een meid een foto vraagt
weet nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou niet op jou letten.
Heeft niets met onzeker te maken. Vind het wel fijn om anoniem te kunnen posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die staat er al ergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, een foto van je stoere lichaam mag ook wel hoor Germano?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
Germano lijkt me zo'n festivalboi met lange wijde hemd en petje
Helaas, fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
na 6 jaar nog steeds jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft niets met onzeker te maken. Vind het wel fijn om anoniem te kunnen posten.
ja, zoals die superheld met dat vierkante pussy hoofd en gespierd lichaam. Dat is Germanoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
Absoluut.quote:
Maak jezelf maar iets wijs ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, zoals die superheld met dat vierkante pussy hoofd en gespierd lichaam. Dat is Germano
ik denk meer aan een bolle neger ( mag ik dat woord zeggen?) komt voornamelijk door de usernaamquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
Laten we het hier maar op houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk meer aan een bolle neger ( mag ik dat woord zeggen?) komt voornamelijk door de usernaam
Ja, als jij t niet doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Absoluut.
[..]
Maak jezelf maar iets wijs ja.
Volgens m'n vrienden heb ik hetzelfde gezicht als Radical Redemption.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als jij t niet doet.
Moet sowieso een beeld hebben dus dan maak ik er eentje aan de hand van je eigen omschrijvingen en hoe je hier doet en alles. Vaak klopt het voor geen meter, gelukkigkomen altijd monsters uit
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef Chai het volgende:
http://speld.nl/2016/01/2(...)nu-heeft-hij-gelijk/ Interessant artikel voor onze Jimmy.
Wat een slechte foto.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Volgens m'n vrienden heb ik hetzelfde gezicht als Radical Redemption.
[ afbeelding ]
wat een garnalenharsesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou raken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan laat ie die foto zien, hoezo jij kijkt ook altijd zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit familie van Poetinquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan laat ie die foto zien, hoezo jij kijkt ook altijd zo?
[ afbeelding ]
Zo dus beetje?
Ja, heeft er wel iets van weg. Heb wel een andere haarkleur, ander kapsel en iets kleinere oren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus beetje?
HET GING TOCH OOK OM HET GEZICHT JEZUSquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, heeft er wel iets van weg. Heb wel een andere haarkleur, ander kapsel en iets kleinere oren.
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, jij hebt toch al een vent.
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, heeft er wel iets van weg. Heb wel een andere haarkleur, ander kapsel en iets kleinere oren.
Nee, zoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus beetje?
Welke superheld?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.
Volgens mij, oke nevermind.. ik hou dit hoofd wel in mn hoofd aan als jou
Dus? Die zie ik niet elke dag en het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, jij hebt toch al een vent.
Laat dat Niels maar weg, boefje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Die zie ik niet elke dag en het oog wil ook wat./niels
Geen mooie twee voortanden.quote:
Ja, weetniet. Misschien is het wel geen superheldquote:
Knappe vent. Ik lijk op Wardquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crimson Chin?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.
Volgens mij, oke nevermind.. ik hou dit hoofd wel in mn hoofd aan als jou
Daar heeft het veel van weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Misschien verzin ik deze superheld wel nu ter plekken en is het en combinatie van velen hoor, dat kan.
Arme knul, hopelijk dat Petrus nog wat voor hem in de aanbieding heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, is gewoon jankend weggelopen natuurlijk.
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Arme knul, hopelijk dat Petrus nog wat voor hem in de aanbieding heeft.
Ik investeer liever in een assertiviteitscursus voor Dimaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.
Als we met 40 SC'ers zijn dan kunnen we Crack_ reserveren voor hemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.
Ze heeft haar prijs verhoogd naar 500 euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als we met 40 SC'ers zijn dan kunnen we Crack_ reserveren voor hem
he joh doe even HEEL gauw normaal over Crack_quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb mn bod ingetrokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden hoor:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he joh doe even HEEL gauw normaal over Crack_
Dm je adres en foto maar even, ik blaas je
quote:
Heeft ze wel een zuigkut dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft haar prijs verhoogd naar 500 euro.
Hij haalt altijd zijn foto's binnen 2 minuten wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn bod ingetrokken.
Of minstens pics van dima eerst
Niels waarom ben je zo oppervlakkig?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is lekker hoor. Zou er extra voor betalen.
Ik drink onder werktijd ook alleen maar water. Kies er zelf voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
Van die ouders die reageren alsof het zielig is om onder schooltijd alleen water te drinken.Betuttelend is het wel, maar misschien moeten ze daar andere ouders die hun kinderen collectief vetmesten op aankijken.
Ik kan niet zonder koffie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik drink onder werktijd ook alleen maar water. Kies er zelf voor.
Als ik aan het werk ben wil ik dat drinken, thuis niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik drink dat misschien 2 à 3 keer per week.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he joh doe even HEEL gauw normaal over Crack_
Dm je adres en foto maar even, ik blaas je
Af en toe 's avonds een kopje koffie met een koekje erbij. Verder nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben wil ik dat drinken, thuis niet.
En niemand die ooit zo'n foto heeft bewaard?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij haalt altijd zijn foto's binnen 2 minuten weg
haha, wat een kutlevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik drink dat misschien 2 à 3 keer per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |