Sow, jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.
ze heeft vriend en ze is vannacht volgeblaft met zpermazaad!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Dima wil je ooit nog een vrouw in je leven? Zo ja waarom bij deze blijven hangen
Ik adoreer je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.
bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben op dit moment wel echt helemaal nat.
bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft vriend en ze is vannacht volgeblaft met zpermazaad!!!
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben op dit moment wel echt helemaal nat.
Als het je chill lijkt moet je het ook wel lukken om oké te vinden toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me zó chill he, als je het oke zou vinden om seks te hebben met alles en iedereen en lekker cashen![]()
Op dat soort momenten grijp ik altijd naar de fles...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een kalmeringspilletje nodig dit gaat echt niet goed
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
Nou ja, we weten in ieder geval al hoe tentamen van dima gaat
Nee tuurlijk niet, pas na 20 bierquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Heb je dat nu niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me zó chill he, als je het oke zou vinden om seks te hebben met alles en iedereen en lekker cashen![]()
Zie geen dm.quote:
ja, ben ziek tooooooochquote:
nee, moet wat beter marktonderzoek doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij weet niet wat de marktprijzen zijn zeker?
het lijkt me niet chill? Het lijkt me chill als je het chill vindt, snapje!?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als het je chill lijkt moet je het ook wel lukken om oké te vinden toch.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |