Sow, jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.
ze heeft vriend en ze is vannacht volgeblaft met zpermazaad!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Dima wil je ooit nog een vrouw in je leven? Zo ja waarom bij deze blijven hangen
Ik adoreer je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.
bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben op dit moment wel echt helemaal nat.
bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft vriend en ze is vannacht volgeblaft met zpermazaad!!!
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben op dit moment wel echt helemaal nat.
Als het je chill lijkt moet je het ook wel lukken om oké te vinden toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me zó chill he, als je het oke zou vinden om seks te hebben met alles en iedereen en lekker cashen![]()
Op dat soort momenten grijp ik altijd naar de fles...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een kalmeringspilletje nodig dit gaat echt niet goed
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
Nou ja, we weten in ieder geval al hoe tentamen van dima gaat
Nee tuurlijk niet, pas na 20 bierquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Heb je dat nu niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me zó chill he, als je het oke zou vinden om seks te hebben met alles en iedereen en lekker cashen![]()
Zie geen dm.quote:
ja, ben ziek tooooooochquote:
nee, moet wat beter marktonderzoek doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij weet niet wat de marktprijzen zijn zeker?
het lijkt me niet chill? Het lijkt me chill als je het chill vindt, snapje!?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als het je chill lijkt moet je het ook wel lukken om oké te vinden toch.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Ik zou wel op een andere manier een move zetten, maar goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Onee my bad. Ging toen niet om geld.quote:
Vriendjes hakken altijd de tong van hun vriendinnetje af idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze had al die tijd al een vriendje
Nee, gewoon je tentamen voor 1 of ander bezet wijf verneukenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Zal ik naar binnen of niet?? Ik durf biet naar binnen wtf
Ben je pussy of wat, doe normaal. Maak je herkansingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Haha lul niet sukkelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Ga naar huis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Ik heb geen medelijden met Dima meer. Zo sneu als ie doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wel op een andere manier een move zetten, maar goed.
Het is wel duidelijk dat Dima zijn herkansing gaat verneuken
Partyboisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Germano het volgende:
Heb tot nu toe alleen een pet uitgezocht.
https://www.zalando.nl/herschel-whaler-pet-h1554b005-g11.html
bee jk edoel zL ik nog ff wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon je tentamen voor 1 of ander bezet wijf verneuken
Moet je natuurlijk wel iets van het boek af weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Er was ooit een meneer die een gesprek met mij begon over het boek dat ik zat te lezen. Dat was best interessant. Jammer dat niet meer mensen dat doen. (Ik ben zelf te autistisch)
Arm ding.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ben ziek tooooooochtrillend eitje
[..]
het lijkt me niet chill? Het lijkt me chill als je het chill vindt, snapje!?
MAAR WAAROM!?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bee jk edoel zL ik nog ff wachten
Op laats moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |