Ik zou wel op een andere manier een move zetten, maar goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Onee my bad. Ging toen niet om geld.quote:
Vriendjes hakken altijd de tong van hun vriendinnetje af idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze had al die tijd al een vriendje
Nee, gewoon je tentamen voor 1 of ander bezet wijf verneukenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Zal ik naar binnen of niet?? Ik durf biet naar binnen wtf
Ben je pussy of wat, doe normaal. Maak je herkansingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Haha lul niet sukkelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
Ga naar huis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog 8 minuten dan begint
Ik heb geen medelijden met Dima meer. Zo sneu als ie doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wel op een andere manier een move zetten, maar goed.
Het is wel duidelijk dat Dima zijn herkansing gaat verneuken
Partyboisquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef Germano het volgende:
Heb tot nu toe alleen een pet uitgezocht.
https://www.zalando.nl/herschel-whaler-pet-h1554b005-g11.html
bee jk edoel zL ik nog ff wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon je tentamen voor 1 of ander bezet wijf verneuken
Moet je natuurlijk wel iets van het boek af weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Er was ooit een meneer die een gesprek met mij begon over het boek dat ik zat te lezen. Dat was best interessant. Jammer dat niet meer mensen dat doen. (Ik ben zelf te autistisch)
Arm ding.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ben ziek tooooooochtrillend eitje
[..]
het lijkt me niet chill? Het lijkt me chill als je het chill vindt, snapje!?
MAAR WAAROM!?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bee jk edoel zL ik nog ff wachten
Op laats moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |