Je ziet er ook niet heel chinees uit ondanks je gele teint.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
Waarom twijfelen mensen of ik Chinees ben.Dat is echt vervelend om te horen.
Hangt er vanaf hoe oud je bent. Die oude Chinezen spreken vaak geen Nederlands.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Zosk het volgende:
Ook wel een beetje racistisch eigenlijk, alsof Chinese mensen niet zo leuk kunnen zijn als ik.
Welterusten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga ff iets doen met mijn leven. Tot vanmiddag!
Heb jij mij weleens gezien dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet heel chinees uit ondanks je gele teint.
Ik heb absoluut geen oud hoofd nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Wel grappig om te horen hoe iedereen elkaar in zn hoofdje heeft
Germano is bij mij dat heldenpoppetje met babyface
Wat ben ik in jouw hoofdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Wel grappig om te horen hoe iedereen elkaar in zn hoofdje heeft
Germano is bij mij dat heldenpoppetje met babyface
Jonge.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe oud je bent. Die oude Chinezen spreken vaak geen Nederlands.
Echt?quote:
Ik zou alleen met je knuffelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou hem gewoon rimmen zonder mij daar vies bij te voelen.
Nee bedankt. Nu heb je het verpest.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan gewoon tegelijk hoor, ben fucking lenig.
wel babyface?quote:
niks, user op fok maar nog te weinig veelzeggend om beeld te hebben. Dunno.quote:
Nee?quote:
Haha ja ik weet nog dat Vas je toevoegde en dacht dat niemand dat zou zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee?die 2 mensen die mijn Facebook hebben gehad van FOK! weet ik nog allemaal wel.
Dat vergeet ik echt niet.
Maar goed, heb jouw FB gezien, je toenmalige vriendin, al je aquariums en ook jouw foto, ja.
Ik ga dit nu ook maar allemaal vergeten als het toch niet wederzijds is.
Omdat ik een aquarium had? :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Zosk is geen Chinees confirmed, of was dit ook al obvious
De meeste Chinezen hebben een levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
Waarom twijfelen mensen of ik Chinees ben.Dat is echt vervelend om te horen.
Een gesprek starten met de intentie om een gesprek te starten niet nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
JE HEBT ME TOCH HELEMAAL NIET GEZIEN JOH.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat alleen yellow zijn niet genoeg is voor Chinees.
Omdat het anders te lang duurtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
Waarom worden vandaag zowel de wedstrijden van poule C als poule D gespeeld?
Hm, vooruit dan onthoud ik het nog evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja ik weet nog dat Vas je toevoegde en dacht dat niemand dat zou zien.Ik herinner me echt wel hoe jij eruit ziet hoor.
Maar wist niet dat je mijn foto ook had gezien.
![]()
Ja, een beetje hipster met z'n bril.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
2nutz heeft een best makkelijk te onthouden hoofd volgens mij ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hm, vooruit dan onthoud ik het nog even
En, ja dat met Vas klopt ook
Ben volgens mij juist best generic.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
2nutz heeft een best makkelijk te onthouden hoofd volgens mij ook.
Dat heeft niks te maken met babyfacequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Heb meestal stoppelbaard staan.
2nutz wel en vertrouw op hemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
JE HEBT ME TOCH HELEMAAL NIET GEZIEN JOH.
Haha volgens mij ben je echt ziek ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2nutz wel en vertrouw op hem
lol wat zeg ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |