Wat verwoord je dat toch weer goed Chaitjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Een gesprek starten met de intentie om een gesprek te starten niet nee.
Als er leuk wordt gereageerd op mijn aanspreken babbel ik wel voort, maar ga er niet iets uitslepen. Wat ik in de praktijk idd nooit als eerste doe, want ga meestal andere dingen doen waarmee ik me vermaak.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
Brb even foto's van Zosks fb halen en rond dmen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met babyface
[..]
2nutz wel en vertrouw op hem
lol wat zeg ik
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
mwoh heb toch vaak de beelden hier bij fokkers wel goed. Schrok alleen laatst van noel zijn pic, had hem niet zo stoer verwacht
Dat is mijn nieuwe look, opvallend generic.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ben je ook wel, maar weet ik veel. Opvallend generic
quote:
een gezichtje wat je ziet en waarvan je denkt 'Dat is een lieverdje' en dan eckt, niet sarcastischquote:
Altijd wel fijn, gezichten bij vaste bezoekers.quote:
Oh, dat valt wel mee. Heb wel een uitnodigende uitstraling.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een gezichtje wat je ziet en waarvan je denkt 'Dat is een lieverdje' en dan eckt, niet sarcastisch.
Vind ik ook wel fijn ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd wel fijn, gezichten bij vaste bezoekers.
Zo vaag ookquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Welke foto van Noel? Die van zijkant oid? half bewegend?
Ja maar dat kan toch ook zowel bij babyface als volwassenface?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Heb wel een uitnodigende uitstraling.
Bedankt alvast.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
Brb even foto's van Zosks fb halen en rond dmen.
Half bewegend met duckfacequote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Welke foto van Noel? Die van zijkant oid? half bewegend?
Je hebt mij dan ook niet gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik vind FOK!kers over het algemeen niet knap
Houden zo dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom, dat is toch niet echt een beeld geven zo vaag
nee tenzij ik tegenover iemand zit dan is t niet zo moeilijk om een gesprek over koetjes en kalfjes te starten. gebeurd me zo vaak. maar versieren heb ik nooit gedaan in de trein.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik vind FOK!kers over het algemeen niet knap
quote:
Allemaal meiden. Jij vieze hosselaarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef Germano het volgende:
Ik weet alleen van Chai, 2Nutz, Crack en Cach hoe ze eruit zien.
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Durf te gokken dat de meesten hier niet op iemand af durven te stappen in de trein/een gesprek te starten.
quote:
Ja ik ook niet veel meerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:14 schreef Germano het volgende:
Ik weet alleen van Chai, 2Nutz, Crack en Cach hoe ze eruit zien.
Is toch wel handig soms als je een gezicht erbij hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook niet veel meer
Ohjawel, ik heb getinychat met opso.
En ama weet ik ook
NIELS. HOU OP. GRIEZEL.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:18 schreef Kurovski het volgende:
Of ik even iets wil ondertekenen dat ik geen juridische stappen tegen hun klant onderneem...
Grapjassen.
Ja, daarom stuur mij foto van jou please?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch wel handig soms als je een gezicht erbij hebt.
Hoe kan ik nou niet op jou letten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik praat gewoon tegen mezelf. Let niet op mij
Nee sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom stuur mij foto van jou please?
Stuur ik nieuwe van mij, er even van uitgaan dat je oude hebt gezien
Hahaha. Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je mag ook gewoon een foto van jezelf sturen
Maar ff in m'n sig zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels, prima sportieve vent die gehecht is aan zijn vrijheid.
Inderdaad, wat een held.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels, prima sportieve vent die gehecht is aan zijn vrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |