Laat dat Niels maar weg, boefje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Die zie ik niet elke dag en het oog wil ook wat./niels
Geen mooie twee voortanden.quote:
Ja, weetniet. Misschien is het wel geen superheldquote:
Knappe vent. Ik lijk op Wardquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Volgens m'n vrienden heb ik hetzelfde gezicht als Radical Redemption.
[ afbeelding ]
Crimson Chin?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar dit hoofd lijkt ook wel beetje op het hoofd van die rode superheld.
Volgens mij, oke nevermind.. ik hou dit hoofd wel in mn hoofd aan als jou
Daar heeft het veel van weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Misschien verzin ik deze superheld wel nu ter plekken en is het en combinatie van velen hoor, dat kan.
Arme knul, hopelijk dat Petrus nog wat voor hem in de aanbieding heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, is gewoon jankend weggelopen natuurlijk.
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Arme knul, hopelijk dat Petrus nog wat voor hem in de aanbieding heeft.
Ik investeer liever in een assertiviteitscursus voor Dimaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.
Als we met 40 SC'ers zijn dan kunnen we Crack_ reserveren voor hemquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moesten we allemaal maar 5 euro lappen om een prostituee voor 'm te huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |