u know i like it like thatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:05 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ja en vaak 1m60. Ik ben 1.80 en heb een blubber ass. sorrryyyy
Rustaaaghquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
Op zaterdag 11 juni 2016 20:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een kankertopic.
Daar stond ik ook ooit inquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic op fok ook alweer?
Ho ho wij zijn blank. Dan mag dat allemaal en is het geen racisme discriminatie slachtoffer gehuilquote:
Ja, maar beetje suf woord. Mensen die dat bezigen zijn suf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blanke
come on, weet je toch wel
Jouw billen mogen er ook zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho wij zijn blank. Dan mag dat allemaal en is het geen racisme discriminatie slachtoffer gehuil
Chai heeft gewoon lekkere billen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho wij zijn blank. Dan mag dat allemaal en is het geen racisme discriminatie slachtoffer gehuil
in lif denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic op fok ook alweer?
Ik hoor dit serieus vaker. Ze zijn klein maar firm enzoquote:
Ja, dat wel.quote:
LIF / FOK!kers stoppen met roken #92 Met goede voornemensquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht jij geeft me wel link mja nu moet ik dus zelf zoeken?
Op jou kan ik tenminste rekenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #92 Met goede voornemens
Die?
Klopt, ben ook wel redelijk goed in uitslapen dus als je nog tips wil daarover let me know.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op jou kan ik tenminste rekenen.
Hoe kan ik laat opblijven, vroeg op werk zijn en toch uitslapen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben ook wel redelijk goed in uitslapen dus als je nog tips wil daarover let me know.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
Jouw kaaklijn is de shit, ja sorry weet niet of je bips ook prima is.
Daar ben ik ook ontzettend goed in.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben ook wel redelijk goed in uitslapen dus als je nog tips wil daarover let me know.
quote:
Niet gaan werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan ik laat opblijven, vroeg op werk zijn en toch uitslapen?
Netjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ontzettend goed in.
KIJK DAT JIJ NIET TEGEN DE WAARHEID KAN WIL NIET ZEGGEN DAT HET WAARDELOOS IS KANKER DAN LEKKER OP JONGE ZAKKENWASSER.quote:
Is bordje bij mijn achtertuin winkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
hehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:33 schreef Zosk het volgende:
Ken je dat liedje niet? Echt? Ben je Koerdisch ofzo?
quote:Veel kinderen zijn te zwaar, in de Dordtse wijk waar basisschool de Albatros staat hebben zelfs 1 op de 3 kinderen overgewicht. Reden voor directeur Mark van der Sluijs om alle zoete drankjes uit de school te verbannen. Fristi, Wicky, Roosvicee, chocomel of ranja mag niet meer en wordt vervangen door melk of water. Een rigoreuze maatregel maar volgens directeur van der Sluijs kan het niet anders.
Is goed, die vriend mag ook dm sturen heb nog meer van dat soort plekjesquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar beetje suf woord. Mensen die dat bezigen zijn suf.
Ja dat is meestal bij kinderen hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
AllereerstNederland en de betutteling
Overal regeltjes voor
Niemand mag/kan zelf meer nadenken
Mijn god
[..]
Zuchtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal bij kinderen hè.Die zijn nog niet wilsbekwaam.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal bij kinderen hè.Die zijn nog niet wilsbekwaam.
ik kan mij niet herinneren dat wij ooit melk kregen op de basisschool..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
AllereerstNederland en de betutteling
Overal regeltjes voor
Niemand mag/kan zelf meer nadenken
Mijn god
[..]
jaja :s ben al sinds 6:30 opquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ik wanneer ik wakker word direct op FOK! zit :s
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan mij niet herinneren dat wij ooit melk kregen op de basisschool..
Maar ouders hebben schijt tegenwoordig. Geef ze wat zoets en een ipad en de kids zijn stil. Daar krijg je dikkertjes vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuchten de ouders in dezen...
daar doel ik op he
een eckte verslaafde pakt gewoon een kladblokjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef Kurovski het volgende:
Godverdomme. Is m'n shag niet op ben ik wel door m'n blaadjes heen.
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van Instagram krijg je soms meldingen van 'Je vriend Pietje gebruikt nu Instagram onder de naam Pu$$ySlayer69xD' ofzo. Dus ik krijg dat van een meisje van mijn lijst, heeft ze een Instagramaccount onder een andere naam aangemaakt zonder dat ze iemand volgt of volgers heeft en post daar elke dag foto's van haar billen in lingerie zodat ze (aan de hashtag te zien) kans maakt op een jaar gratis lingerie. Maar ik denk niet dat ze realiseert dat die meldingen toch binnenkomen omdat het aan haar Facebook gekoppeld is
Ja, preciesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ouders hebben schijt tegenwoordig. Geef ze wat zoets en een ipad en de kids zijn stil. Daar krijg je dikkertjes van
Ik weet het nog wel. Schoolmelk. Op de basisschool.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.
linkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van Instagram krijg je soms meldingen van 'Je vriend Pietje gebruikt nu Instagram onder de naam Pu$$ySlayer69xD' ofzo. Dus ik krijg dat van een meisje van mijn lijst, heeft ze een Instagramaccount onder een andere naam aangemaakt zonder dat ze iemand volgt of volgers heeft en post daar elke dag foto's van haar billen in lingerie zodat ze (aan de hashtag te zien) kans maakt op een jaar gratis lingerie. Maar ik denk niet dat ze realiseert dat die meldingen toch binnenkomen omdat het aan haar Facebook gekoppeld is
toch wel hippe koudgeperste amandel/soja melk met echte quinoa vlokken he? want koeienmelk is natuurlijk ook vergifquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.
Ja, sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, preciestreurig dat zo'n school daardoor alles in de ban moet doen
die andere 2/3e van de kinderen moet daardoor ook alleen water of melk drinken.
kinderen van dat soort ouders ga je hier ook niet mee helpenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ouders hebben schijt tegenwoordig. Geef ze wat zoets en een ipad en de kids zijn stil. Daar krijg je dikkertjes van
Echtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch wel hippe koudgeperste amandel/soja melk met echte quinoa vlokken he? want koeienmelk is natuurlijk ook vergif
Van voor mijn tijd dan denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel. Schoolmelk. Op de basisschool.
Toen je nog jong was, even geleden dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sneu voor de kinderenAlle plezier ontnomen
WAAR IS DE TIJD DAT WE NOG KIND MOCHTEN ZIJN
![]()
Nee precies, want die ouders vinden het superzielig dat ze op school geen zoetigheid meer mogen dus krijgen ze thuis dubbele hoeveelhedenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kinderen van dat soort ouders ga je hier ook niet mee helpen
Nee, vind gewoon lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stoppen met roken dus gelijk aan de lijn omdat je anders dik wordt?
Allang niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sneu voor de kinderenAlle plezier ontnomen
WAAR IS DE TIJD DAT WE NOG KIND MOCHTEN ZIJN
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allang niet meernu tuffen ze op oude mensen en roepen ze wollah, kanker en tsshjjj
Inderdaad, ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Met je 7cm.
ja, je kunt zo overdag wel een pakje melk geven, maar als ze thuis dan toch elke dag kipnuggets met friet voorgeschoteld krijgen gaat dat niks uitmakenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee precies, want die ouders vinden het superzielig dat ze op school geen zoetigheid meer mogen dus krijgen ze thuis dubbele hoeveelheden
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is al goed hoor, lekker kind blijven.
dm linkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
En een ipad in plaats van een sportquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je kunt zo overdag wel een pakje melk geven, maar als ze thuis dan toch elke dag kipnuggets met friet voorgeschoteld krijgen gaat dat niks uitmaken
Niet ribbelflessen tussen je fietsframe en achterband klemmen zodat je een motorgeluid kreegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:46 schreef Kurovski het volgende:
En als ze dan leeg waren en je stampte er op knalden ze.
ja, is ook misschien het probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En een ipad in plaats van een sport
Aaaaight! Good old times yoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet ribbelflessen tussen je fietsframe en achterband klemmen zodat je een motorgeluid kreeg
[ afbeelding ]
Onder het papier zaten dan van die ribbels dat klonk mooi op je crossfietsband
[ afbeelding ]
dat 2de plaatje had niet gehoevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet ribbelflessen tussen je fietsframe en achterband klemmen zodat je een motorgeluid kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
KIJK DAT JIJ NIET TEGEN DE WAARHEID KAN WIL NIET ZEGGEN DAT HET WAARDELOOS IS KANKER DAN LEKKER OP JONGE ZAKKENWASSER.
Ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is ook misschien het probleem.
vroeger boeide het niet zo veel of er veel suiker zat in je pakje appelsap, aangezien je de hele pauze toch aan het rennen was
Dat is srs een aids nmr.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:33 schreef Zosk het volgende:
Ken je dat liedje niet? Echt? Ben je Koerdisch ofzo?
quote:
Was voor niels.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is ook misschien het probleem.
vroeger boeide het niet zo veel of er veel suiker zat in je pakje appelsap, aangezien je de hele pauze toch aan het rennen was
ik heb wel vaker met buskruit gespeeld, maar buskruit spelen zegt me niksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesEn bij thuiskomst gelijk alle buurtkinderen optrommelen en buskruit spelen
En 's avonds allemaal naar zwemles/voetbal/turnen
Een klepper.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben echt into die amateur shizzlequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesEn bij thuiskomst gelijk alle buurtkinderen optrommelen en buskruit spelen
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja want het heeft Nederlandse tekst he?
Ik heb gewoon seks in mijn leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben echt into die amateur shizzle
Ik kan ook wel wat spannende fotos sharen van exposed ex gf nederlandse meisjes pics
Nee hoeft niet anders krijg ik ruziequote:
Zakkenwasser blijft een mooi woord.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
KIJK DAT JIJ NIET TEGEN DE WAARHEID KAN WIL NIET ZEGGEN DAT HET WAARDELOOS IS KANKER DAN LEKKER OP JONGE ZAKKENWASSER.
Ook wel eens gedaan maar die flikkerde er vaak te snel afquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een klepper.
Leeg blikje schoensmeer, een halve knijper en een elastiek.
https://www.google.nl/url(...)tlVblJr6N_yYv8UStKwAquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel vaker met buskruit gespeeld, maar buskruit spelen zegt me niks
Ik heb 6 jaar geturnd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Radio 2, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee echt niet mooi. Ik ken die nmrs wel. Leve Radio 2 op werk.
Nee ik wilde vragen of jij ook nog genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoeft niet anders krijg ik ruziewel lief aangeboden.
oh dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)tlVblJr6N_yYv8UStKwA
Jaartje of 4 of 5 ofzo, jij ook?quote:
Nice!quote:
de kleedhokjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!![]()
JaWat was je favoriete onderdeel?
Soms idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik wilde vragen of jij ook nog genegeerd wordt.
100 wissel of school, denk ik. Had hekel aan vrije slagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!![]()
JaWat was je favoriete onderdeel?
Was ook al bijna failliet.quote:
Of al, kan ook en toen doorstart? was dat het?quote:
Volgens mij zijn ze failliet en zijn vrijwel alle losse onderdelen verkocht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of al, kan ook en toen doorstart? was dat het?
Vaak wel leuke muziek hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Radio 2, gecondoleerd.
Enige goede daaraan is dat die gozer van 3FM daar zit toch?
Oh, ik luister het echt nooit maar dacht altijd ouwe lullen muziek.quote:
Zou ook kunnen weet het ook allemaal niet manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze failliet en zijn vrijwel alle losse onderdelen verkocht.
Ik ook niet, boeit me ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook kunnen weet het ook allemaal niet man
Bepaalde onderdelen opereren nu onder de naam Kentech, geregistreerd in Tjechië. Lekker schimmige construktie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze failliet en zijn vrijwel alle losse onderdelen verkocht.
Hun ochtendenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik luister het echt nooit maar dacht altijd ouwe lullen muziek.
Heb vrijwel alleen maar 538 aan staan hier.
Hahaha ja ik kan daar juist wel van genieten die gasten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun ochtenden
Hahhahaahigoggie en toen agagaghahahahah hahahhaa ja en ahahahhahhahh
funx is mijn dingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ja ik kan daar juist wel van genieten die gasten.![]()
Maar veel muziek wordt er niet gedraaid inderdaad.![]()
Op speciale basisscholen doen ze dat ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die keer op mijn oude school, zat een zwaar autistische borderliner in de klas en die kon echt om NIKS flippen..
We moesten elke dag om 2 uur naar het jeugd journaal kijken (Fucking kut, dat terzijde) En hij kwam dan met koffie/thee rond.
Op een gegeven moment kwam hij dus ook bij deze leerling aan en hij gaf haar d`r thee en ging weer achter zijn bureau zitten. Ze neemt een slok thee en verbrand hier bij d`r bek (Niet zo vreemd, was kokend heet)
Vervolgens gooit dat meisje d`r thee met kopje en al richting m`n leraar, raakt hem ermee op z`n schouder. Rent de klas uit gevolgd door een
[..]
En moest vervolgens door 4 leraren in bedwang worden gehouden.
En dat soort fratsen gebeurde helaas zeer vaak op m`n school. Van agressieve leerlingen tot mensen schuwe leerlingen die letterlijk begonnen te krijsen en te gillen als je aan de andere kant van de klas stond en je keek naar ze..
Ah ja, door zulke rare dingen is het mis gegaan daar dus lekker mee doorgaan joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bepaalde onderdelen opereren nu onder de naam Kentech, geregistreerd in Tjechië. Lekker schimmige construktie.
Haha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun ochtenden
Oja dat verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op speciale basisscholen doen ze dat ook.
[..]
Ah ja, collega's hier draaien soms ook wel andere zenders. Komt van alles voorbij hier, zodra er iets Nederlands op komt switchen ze naar een andere zender.quote:
Gedraag jij je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.Maar idd, als kanker een lach was.
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat las ik nou, heeft Chai lekkere billetjes?
Imtech was ook altijd al een slechte werkgever. Opdrachten gaan nu veelal naar Fabricom en Kroon. Zijn ook eerste klas grafbedrijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, door zulke rare dingen is het mis gegaan daar dus lekker mee doorgaan joh.
Pics!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze hebben er duidelijk helemaal niets van geleerd dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Imtech was ook altijd al een slechte werkgever. Opdrachten gaan nu veelal naar Fabricom en Kroon. Zijn ook eerste klas grafbedrijven.
toch vermoed ik dat het kind in dit verhaal braddie zelf wasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op speciale basisscholen doen ze dat ook.
[..]
Niels, niemand reageert, koop een dagboek.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef Kurovski het volgende:
oh wacht, hij springt terug. 2 cent per aandeel nu. Gaat nergens over.
Dit zeggen over Edwin Eversquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun ochtenden
Die had ze in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
I like em blackquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, collega's hier draaien soms ook wel andere zenders. Komt van alles voorbij hier, zodra er iets Nederlands op komt switchen ze naar een andere zender.
Iedereen die hier 4 jaar terug kwam heeft ze gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een keer de billen van Chai mogen aanschouwen en ze zijn wel
maar in het echt jonguhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Iedereen die hier 4 jaar terug kwam heeft ze gezien.
Dat mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Dat was ik vandaag niet van plan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee stel je voor dat je naar buiten moet xD
Moet eigenlijk wel nog eventjes deodorant halen, die is nu in de aanbieding. Wacht denk ik op de volgende aanbieding.quote:
Begrijpelijk, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel nog eventjes deodorant halen, die is nu in de aanbieding. Wacht denk ik op de volgende.
Nou je zegt dat semi-grappig, maar je moet het eens proberen. Je schrikt je dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee stel je voor dat je naar buiten moet xD
Oh ja jij draagt altijd petten hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet wel nog twee witte shirts/polo's, een zonnebril en een pet bestellen.
Waarom een dagboek kopen als ik Fok! heb?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels, niemand reageert, koop een dagboek.
Ik geloof je direct, ik kan er in ieder geval niet over meepraten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou je zegt dat semi-grappig, maar je moet het eens proberen. Je schrikt je dood.
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.quote:
Oh, ik wel. Meestal schuin met 2 vingers in de lucht als een V van peace.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.
Je hebt ook 'Kladblok' op je pc, fungeert ook prima als dagboek, dus waarom FOK! opstarten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom een dagboek kopen als ik Fok! heb?
Leuk. Ik beeld altijd het westside-teken uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Meestal schuin met 2 vingers in de lucht als een V van peace.
Heb hem vaak achterstevoren en dan middelvinger in de lucht naar de popoos ahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Meestal schuin met 2 vingers in de lucht als een V van peace.
Ik ren altijd gebogen met mijn handen boven mijn hoofd naar de bus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, ik kan er in ieder geval niet over meepraten.
Kan ik niet met mijn handen helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk. Ik beeld altijd het westside-teken uit.
Jij bent helemaal dol of nie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem vaak achterstevoren en dan middelvinger in de lucht naar de popoos ahahaha
Partyboysquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.
Er zijn dagen jongen.... HELEMAAL LOSquote:
Valt me mee dat je niet over Excel begon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook 'Kladblok' op je pc, fungeert ook prima als dagboek, dus waarom FOK! opstarten.
Ik zou dat inderdaad ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ren altijd gebogen met mijn handen boven mijn hoofd naar de bus.
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet over Excel begon.
ha goeiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet over Excel begon.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel mee
YOLOquote:
Te moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel mee
Wel man, God zei het tegen mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niet zo pessimistisch doen hondenlul.
hou gewoon je bek.quote:
Nee, Zosk nu.quote:
quote:
Oja.quote:
Wanneer ga je haar nou een keer droog in de poepert nemen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zir treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
Pics?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zir treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
Lekker boeiend ook wat jij van me vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind Niels nu wel nog erger. Nu ik weet dat hij shag rookt.
En weer gaat een dag voorbij waarin je niets doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
We zitten bij het lokaal daar
Kk mn hart gaat tekeer
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker boeiend ook wat jij van me vindt.
sta op en zwaffelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
ze heeft vriendje johquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En weer gaat een dag voorbij waarin je niets doet
Plompzakken in de poepert zonder spuug.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar nou een keer droog in de poepert nemen?
Heb je ervan geleerd? Niet te lang wachten de volgende keerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft vriendje joh
Die is verhuisd amsterdam
Ze gaat volges mij de avond ervoor dan daarheen ofzo denk ik want ik zie dr niet meer op hometown station
Het werd toch niks, zei je zelf laatstquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
ze had al die tijd al een vriendjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je ervan geleerd? Niet te lang wachten de volgende keer
Laten we beginnen met hoi, alles goed? zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar nou een keer droog in de poepert nemen?
Zo ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Plompzakken in de poepert zonder spuug.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb mn swek red leather bracelet om ook
Oh hangt het daarop?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laten we beginnen met hoi, alles goed? zeggen
Gewoon haar een klap geven, dan is de spanning wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar dat betekent niet dat ik geen spanning meer voel
Is beter als je dat zelf doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geef jij die jongen eens wat zelfvertrouwen dan.
ja zo van: 'al die tijd loop je te geilen op mij, blijk je gewoon bezet. vieze hoer''quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon haar een klap geven, dan is de spanning weg
Sinds je haar zag op hogeschool had ze al een vriendje? Al die maanden zo niet jaren waarin je hebt toegekeken en jankverhalen hier schreef had ze een vriendje? Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze had al die tijd al een vriendje
Dimi kom op je lijkt wel een pubermeisjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga flauwvallen mi gado
Pijn in mn hart
Ik heb gehoord dat het gekrompen is naar 6 cmquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht eens? Hoor ik nou dat vaste user Zosk een penis heeft met de lachwekkende grootte van slechts 7 centimeter?! Ongelooflijk.
Mijn standaard ijsbreker inderdaad, ook gewoon in de kroeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo van: 'al die tijd loop je te geilen op mij, blijk je gewoon bezet. vieze hoer''
ja srsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sinds je haar zag op hogeschool had ze al een vriendje? Al die maanden zo niet jaren waarin je hebt toegekeken en jankverhalen hier schreef had ze een vriendje? Ik geloof het niet
Gods wegen zijn werkelijk ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het gekrompen is naar 6 cm
Geloof het maar hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht eens? Hoor ik nou dat vaste user Zosk een penis heeft met de lachwekkende grootte van slechts 7 centimeter?! Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het gekrompen is naar 6 cm
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gods wegen zijn werkelijk ondoorgrondelijk.
Kun jij hem niet pleasen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Dima wil je ooit nog een vrouw in je leven? Zo ja waarom bij deze blijven hangen
Ze is je klasgenoot idioot, natuurlijk zitten jullie in zelfde lokaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
GODVEROSMMEM WE ZITTEN IN ZELFDE LOKAAL
godver, ik zat dom te grinniken achter mijn pcquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo van: 'al die tijd loop je te geilen op mij, blijk je gewoon bezet. vieze hoer''
Oké gelukkig, was al bang dat ik iets moest doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, de persoon die het zelfvertrouwen moet krijgen zelf.
Minstens 1000 keer gepaald dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja srs
Al bijna 3.5 jaar hebben ze nu
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
GODVEROSMMEM WE ZITTEN IN ZELFDE LOKAAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |