Kan ik niet met mijn handen helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk. Ik beeld altijd het westside-teken uit.
Jij bent helemaal dol of nie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem vaak achterstevoren en dan middelvinger in de lucht naar de popoos ahahaha
Partyboysquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.
Er zijn dagen jongen.... HELEMAAL LOSquote:
Valt me mee dat je niet over Excel begon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook 'Kladblok' op je pc, fungeert ook prima als dagboek, dus waarom FOK! opstarten.
Ik zou dat inderdaad ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ren altijd gebogen met mijn handen boven mijn hoofd naar de bus.
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet over Excel begon.
ha goeiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet over Excel begon.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel mee
YOLOquote:
Te moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel mee
Wel man, God zei het tegen mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niet zo pessimistisch doen hondenlul.
hou gewoon je bek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |