I like em blackquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, collega's hier draaien soms ook wel andere zenders. Komt van alles voorbij hier, zodra er iets Nederlands op komt switchen ze naar een andere zender.
Iedereen die hier 4 jaar terug kwam heeft ze gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een keer de billen van Chai mogen aanschouwen en ze zijn wel
maar in het echt jonguhquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Iedereen die hier 4 jaar terug kwam heeft ze gezien.
Dat mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Dat was ik vandaag niet van plan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee stel je voor dat je naar buiten moet xD
Moet eigenlijk wel nog eventjes deodorant halen, die is nu in de aanbieding. Wacht denk ik op de volgende aanbieding.quote:
Begrijpelijk, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel nog eventjes deodorant halen, die is nu in de aanbieding. Wacht denk ik op de volgende.
Nou je zegt dat semi-grappig, maar je moet het eens proberen. Je schrikt je dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee stel je voor dat je naar buiten moet xD
Oh ja jij draagt altijd petten hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet wel nog twee witte shirts/polo's, een zonnebril en een pet bestellen.
Waarom een dagboek kopen als ik Fok! heb?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels, niemand reageert, koop een dagboek.
Ik geloof je direct, ik kan er in ieder geval niet over meepraten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou je zegt dat semi-grappig, maar je moet het eens proberen. Je schrikt je dood.
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.quote:
Oh, ik wel. Meestal schuin met 2 vingers in de lucht als een V van peace.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.
Je hebt ook 'Kladblok' op je pc, fungeert ook prima als dagboek, dus waarom FOK! opstarten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom een dagboek kopen als ik Fok! heb?
Leuk. Ik beeld altijd het westside-teken uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Meestal schuin met 2 vingers in de lucht als een V van peace.
Heb hem vaak achterstevoren en dan middelvinger in de lucht naar de popoos ahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Meestal schuin met 2 vingers in de lucht als een V van peace.
Ik ren altijd gebogen met mijn handen boven mijn hoofd naar de bus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, ik kan er in ieder geval niet over meepraten.
Kan ik niet met mijn handen helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk. Ik beeld altijd het westside-teken uit.
Jij bent helemaal dol of nie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem vaak achterstevoren en dan middelvinger in de lucht naar de popoos ahahaha
Partyboysquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zelden. Zonnebril ook amper eigenlijk, maar voor die festivals is dat misschien wel handig.
Er zijn dagen jongen.... HELEMAAL LOSquote:
Valt me mee dat je niet over Excel begon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook 'Kladblok' op je pc, fungeert ook prima als dagboek, dus waarom FOK! opstarten.
Ik zou dat inderdaad ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ren altijd gebogen met mijn handen boven mijn hoofd naar de bus.
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet over Excel begon.
ha goeiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet over Excel begon.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel mee
YOLOquote:
Te moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excel is wellicht beter idee voor jou ja, kan je gestructureerd gaan werken. Weerberichten in een tabblad, in andere verhalen over je buuv, in andere je resterende onzin. Doe er je voordeel mee
Wel man, God zei het tegen mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niet zo pessimistisch doen hondenlul.
hou gewoon je bek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |