Nice!quote:
de kleedhokjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!![]()
JaWat was je favoriete onderdeel?
Soms idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik wilde vragen of jij ook nog genegeerd wordt.
100 wissel of school, denk ik. Had hekel aan vrije slagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!![]()
JaWat was je favoriete onderdeel?
Was ook al bijna failliet.quote:
Of al, kan ook en toen doorstart? was dat het?quote:
Volgens mij zijn ze failliet en zijn vrijwel alle losse onderdelen verkocht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of al, kan ook en toen doorstart? was dat het?
Vaak wel leuke muziek hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Radio 2, gecondoleerd.
Enige goede daaraan is dat die gozer van 3FM daar zit toch?
Oh, ik luister het echt nooit maar dacht altijd ouwe lullen muziek.quote:
Zou ook kunnen weet het ook allemaal niet manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze failliet en zijn vrijwel alle losse onderdelen verkocht.
Ik ook niet, boeit me ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook kunnen weet het ook allemaal niet man
Bepaalde onderdelen opereren nu onder de naam Kentech, geregistreerd in Tjechië. Lekker schimmige construktie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze failliet en zijn vrijwel alle losse onderdelen verkocht.
Hun ochtendenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik luister het echt nooit maar dacht altijd ouwe lullen muziek.
Heb vrijwel alleen maar 538 aan staan hier.
Hahaha ja ik kan daar juist wel van genieten die gasten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun ochtenden
Hahhahaahigoggie en toen agagaghahahahah hahahhaa ja en ahahahhahhahh
funx is mijn dingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ja ik kan daar juist wel van genieten die gasten.![]()
Maar veel muziek wordt er niet gedraaid inderdaad.![]()
Op speciale basisscholen doen ze dat ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die keer op mijn oude school, zat een zwaar autistische borderliner in de klas en die kon echt om NIKS flippen..
We moesten elke dag om 2 uur naar het jeugd journaal kijken (Fucking kut, dat terzijde) En hij kwam dan met koffie/thee rond.
Op een gegeven moment kwam hij dus ook bij deze leerling aan en hij gaf haar d`r thee en ging weer achter zijn bureau zitten. Ze neemt een slok thee en verbrand hier bij d`r bek (Niet zo vreemd, was kokend heet)
Vervolgens gooit dat meisje d`r thee met kopje en al richting m`n leraar, raakt hem ermee op z`n schouder. Rent de klas uit gevolgd door een
[..]
En moest vervolgens door 4 leraren in bedwang worden gehouden.
En dat soort fratsen gebeurde helaas zeer vaak op m`n school. Van agressieve leerlingen tot mensen schuwe leerlingen die letterlijk begonnen te krijsen en te gillen als je aan de andere kant van de klas stond en je keek naar ze..
Ah ja, door zulke rare dingen is het mis gegaan daar dus lekker mee doorgaan joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bepaalde onderdelen opereren nu onder de naam Kentech, geregistreerd in Tjechië. Lekker schimmige construktie.
Haha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun ochtenden
Oja dat verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op speciale basisscholen doen ze dat ook.
[..]
Ah ja, collega's hier draaien soms ook wel andere zenders. Komt van alles voorbij hier, zodra er iets Nederlands op komt switchen ze naar een andere zender.quote:
Gedraag jij je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.Maar idd, als kanker een lach was.
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat las ik nou, heeft Chai lekkere billetjes?
Imtech was ook altijd al een slechte werkgever. Opdrachten gaan nu veelal naar Fabricom en Kroon. Zijn ook eerste klas grafbedrijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, door zulke rare dingen is het mis gegaan daar dus lekker mee doorgaan joh.
Pics!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze hebben er duidelijk helemaal niets van geleerd dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Imtech was ook altijd al een slechte werkgever. Opdrachten gaan nu veelal naar Fabricom en Kroon. Zijn ook eerste klas grafbedrijven.
toch vermoed ik dat het kind in dit verhaal braddie zelf wasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op speciale basisscholen doen ze dat ook.
[..]
Niels, niemand reageert, koop een dagboek.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef Kurovski het volgende:
oh wacht, hij springt terug. 2 cent per aandeel nu. Gaat nergens over.
Dit zeggen over Edwin Eversquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun ochtenden
Die had ze in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |