- HPLCquote:Vind het sowieso kwalijk dat je dit post want ik ben te vroeg geboren en kan er niks aan doen dat ik down heb, gigantisch dik ben en eigenwijs en van mijn fiets kan vallen omdat ik te veel auto rijd zonder conditie te hebben
quote:Op maandag 2 mei 2016 12:27 schreef Oberkullie het volgende:
Hey braddie was een mooi ritje gisteren he over de a1
Vergeet geen adem te halen Braddie.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:01 schreef MrBradge het volgende:
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
;pquote:Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vergeet geen adem te halen Braddie.
Hahaha snap je ;p
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?quote:
Je reed wel bijna in een andere auto gisteren bij het invoegenquote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?
De fuck, ik ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest, wat lul jequote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je reed wel bijna in een andere auto gisteren bij het invoegen
aber wil de bradwurst duhquote:Op maandag 2 mei 2016 12:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De fuck, ik ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest, wat lul je
Maar jouw achternaam is toch 'Van Dijk'?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?
Waarom zo persoonlijk worden, Braddie? Dat vind je toch niet kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wel, ruimschoots voor jou zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Ik kan 't niet. Ik kan het gewoon niet. Huiswerk is niet voor mij uitgevonden.
zwakkelingquote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Dan ga je op school zitten om het daar te maken.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Moest er ooit een keer van komen toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
newbies die aan oldbies vragen wie ze zijn
Ik weet 't.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iemand belt hele tijd en hangt op
gewoon slim genoeg zijn, zodat huiswerk maken overbodig is..quote:Op maandag 2 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er ooit een keer van komen toch.
[..]
Ik weet 't.
Ik niet neequote:Op maandag 2 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer helemaal niet
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer opquote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon slim genoeg zijn, zodat huiswerk maken overbodig is..
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer op
Gewoon een keer op je knieën voor je leraar, werkt altijd. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer op
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij kan helaas even niet meer reageren.
Weet ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon een keer op je knieën voor je leraar, werkt altijd. Ik spreek uit ervaring.
Mooie docu's.quote:
quote:
Is goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij schrijft ze. maak ze minder saai dan..
Hehequote:
Jaja.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mee te maken.
huiswerk maken moet je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein dat kan niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt er bij nog steeds wel fokken hoor
Ja kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt wel.
Die in die gevangenis vond ik super tof
Echt heel mooi inderdaad, hoop op nog veel meer van dit soort prachtige documentaires.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kloptmooi hoe die gast ook gewoon rustig met iedereen kan praten van pedofiel, tot huisvrouw tot seriemoordenaar.
Ja, wel sick. Ook van die meetings met gangmembers ergens op afgelegen plekken enzo, hij rijd er gewoon zelf heenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel mooi inderdaad, hoop op nog veel meer van dit soort prachtige documentaires.
Die docu waarin hij rustig over straat loopt in een van de slechtste wijken van Amerika is ook zo goed!
Klopt, dat die kerel daar gewoon niet ter plekken is doodgeschoten, als je hoort hoe het er daar aan toegaat..quote:Op maandag 2 mei 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wel sick. Ook van die meetings met gangmembers ergens op afgelegen plekken enzo, hij rijd er gewoon zelf heen
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef xcachet het volgende:
Deze moét ik zienJij weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Groetjes vanuit HispanjeJa mooie ansichtkaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes vanuit HispanjePics van jou in burkiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes vanuit Hispanjeheb je alle andere mensen weg gejaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes vanuit HispanjejajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 13:53:43 ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
is Che hier nog wel geweest sinds stimo weg is?
De leefquote:Op maandag 2 mei 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zometeen een biertje erbij, niets mis mee!
Alcoholistquote:Op maandag 2 mei 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zometeen een biertje erbij, niets mis mee!
IK!quote:Op maandag 2 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Wie gaat er mee naar de voorpremiere van Louis Theroux
Wie?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Fuck yeah er is een nieuwe Louis Theroux docu
Ik heb het even opgezocht op google. Maar zo te zien boeit het mij geen ene reet.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht op google. Maar zo te zien boeit het mij geen ene reet.
quote:De Britse documentairemaker Louis Theroux is befaamd om zijn zoektochten naar het menselijke aspect in bizarre, vaak rechtlijnige, maar ook kromme en oppervlakkige subculturen.
Wij kijken dan ook alleen maar voetbal natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan me niet herinneren ooit een Theroux-docu te hebben gezien
ik heb wel eens docu's van hem gezien.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht op google. Maar zo te zien boeit het mij geen ene reet.
We maken het nu wel heel erg bont voor Ama. Is ze enthousiast, kraken wij het af.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens docu's van hem gezien.
maar ik zie geen reden om te jubelen om een voorpremiere van een docu.
sowieso, hoe verzin je het? het is geen film..
kullie was net zo enthousiast. misschien willen ze samen gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We maken het nu wel heel erg bont voor Ama. Is ze enthousiast, kraken wij het af.
Zo is datquote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kijken dan ook alleen maar voetbal natuurlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kullie was net zo enthousiast. misschien willen ze samen gaan.
ik weet niet waarheen, maar schijnbaar kun je ergens heen..
HET IS EEN FILMquote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens docu's van hem gezien.
maar ik zie geen reden om te jubelen om een voorpremiere van een docu.
sowieso, hoe verzin je het? het is geen film..
Kan ik me niet voorstellen. Hij behandelt heel veel verschillende onderwerpen hoorrr.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We maken het nu wel heel erg bont voor Ama. Is ze enthousiast, kraken wij het af.
Heb je die over dementie gezien?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Hij behandelt heel veel verschillende onderwerpen hoorrr.
Extreme Love: Dementiaquote:Op maandag 2 mei 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wat is daar de titel van?
Scientology is een eng clubje.quote:
Jeetje, ben meteen enthousiast.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Hij behandelt heel veel verschillende onderwerpen hoorrr.
Helemaal niet verkeerd je eens in andere dingen te verdiepen dan voetbal en bittergarnituurquote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, ben meteen enthousiast.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd je eens in andere dingen te verdiepen dan voetbal en bittergarnituur
Ga zo eens op zoek naar die over dementie.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Extreme Love: Dementia
En hij ook één over autisme: Extreme Love: Autism.
Ik heb dan ook niets met een bittergarnituur.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd je eens in andere dingen te verdiepen dan voetbal en bittergarnituur
Ik vond het wel een vrije heftige docu. Maar misschien nu ik maandenlang stage heb gelopen bij demente ouderen dat ik het achteraf minder heftig zal vinden omdat ik er inmiddels wel mee om kan gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ga zo eens op zoek naar die over dementie.
Heb toen ook "Alive Inside" gekeken over dementie en muziek, zeer boeiende documentaire.
En I'll Be Me over Glen Campbell zijn laatste tour en z`n struggles door Alzheimer.
Ja, Hubbard was me d'r eentje.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste docu zijn die ik er over kijk
Zou kunnen, ben mijn opoe verloren aan Alzheimer, was echt verschrikkelijk om te zien op het laatst..quote:Op maandag 2 mei 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel een vrije heftige docu. Maar misschien nu ik maandenlang stage heb gelopen bij demente ouderen dat ik het achteraf minder heftig zal vinden omdat ik er inmiddels wel mee om kan gaan.
Dacht ik ook maar aan al die 'ze' te zien toch nietquote:
Heftig ja, iets soortgelijks meegemaakt met mijn opa. Die belde ook gewoon 3 - 4 x per nacht op om te vragen waar zijn boodschappen blevenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou kunnen, ben mijn opoe verloren aan Alzheimer, was echt verschrikkelijk om te zien op het laatst..
Op een gegeven moment wist ze niet meer wie m`n moeder was, ze had moeite met eten, wilde cónstant naar d`r vader toe, ze wilde ook steeds weer naar huis met ons mee.. Was zo zielig
Echt heel erg naar ja...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heftig ja, iets soortgelijks meegemaakt met mijn opa. Die belde ook gewoon 3 - 4 x per nacht op om te vragen waar zijn boodschappen bleven
Geen fijne tijd.
Herkenbaar ja. Ongelooflijk sneu, en helemaal niets aan te doen. Machteloos toekijken, that's it.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel erg naar ja...
Of dan kreeg ze opeens een "opleving" En wilde ze weer naar het huis waar ze in de jaren 30 woonde om weer met d`r vader of moeder met de poppen te spelen
Klopt, en op den duur vergeten ze álles...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ongelooflijk sneu, en helemaal niets aan te doen. Machteloos toekijken, that's it.
Ga jezelf nog iets laten vastleggen waardoor het mogelijk is er tijdig een einde aan te maken, mocht het jezelf overkomen?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ongelooflijk sneu, en helemaal niets aan te doen. Machteloos toekijken, that's it.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, en op den duur vergeten ze álles...
Op het laatst was het enige wat mijn opoe nog kon "mwuh mwuh mwuh" zeggen met half open mond![]()
Wou dat ik het allemaal niet had meegekregen..
Geen idee, nooit zo mee bezig geweest eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jezelf nog iets laten vastleggen waardoor het mogelijk is er tijdig een einde aan te maken, mocht het jezelf overkomen?
Op mijn stage plek was een mevrouw en die was als kind misbruikt. Iedere keer als ze zichzelf zag (in bijv. de tv of een spiegel) dan werd ze helemaal gek en agressief. Echt vreselijk sneuquote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, en op den duur vergeten ze álles...
Op het laatst was het enige wat mijn opoe nog kon "mwuh mwuh mwuh" zeggen met half open mond![]()
Wou dat ik het allemaal niet had meegekregen..
wow, dat is wel heel heftig zeg...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn stage plek was een mevrouw en die was als kind misbruikt. Iedere keer als ze zichzelf zag (in bijv. de tv of een spiegel) dan werd ze helemaal gek en agressief. Echt vreselijk sneuGelukkig kon je haar altijd weer rustig krijgen door een teletubbies film op te zetten
Ik vond het altijd wel eng om in haar buurt met koffie of thee te lopenquote:
Zal je er wel naar gemaakt hebben danquote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel eng om in haar buurt met koffie of thee te lopenZe kon je ook zo gaan slaan. Heb al een keer koffie over de grond gegooid omdat ik ineens een tik van haar kreeg.
Heb zelf in een rusthuis gewerkt, ook met bejaarde dementen maar die kunnen soms echt wel dierlijk uit de hoek komen. Als of ze nog leven op instinct maar meer ook niet.quote:
Doet mij denken aan die keer op mijn oude school, zat een zwaar autistische borderliner in de klas en die kon echt om NIKS flippen..quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel eng om in haar buurt met koffie of thee te lopenZe kon je ook zo gaan slaan. Heb al een keer koffie over de grond gegooid omdat ik ineens een tik van haar kreeg.
En moest vervolgens door 4 leraren in bedwang worden gehouden.quote:VUILE VIEZE K*NK*RLEIJER MET JE HETE THEE JE K*NK*RVADER
Wat lullig dat jij dit zegt, jij bent ook zwaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die keer op mijn oude school, zat een zwaar autistische borderliner in de klas en die kon echt om NIKS flippen..
zou je kleding voor vrouwen kopen in ruil voor seks?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
Dames, sportbeha's in de aanbieding bij Lidl vanaf volgende week maandag.
Heb net een dozijn gepreordered.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
Dames, sportbeha's in de aanbieding bij Lidl vanaf volgende week maandag.
Rond met koffie voor kinderen op een school?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die keer op mijn oude school, zat een zwaar autistische borderliner in de klas en die kon echt om NIKS flippen..
We moesten elke dag om 2 uur naar het jeugd journaal kijken (Fucking kut, dat terzijde) En hij kwam dan met koffie/thee rond.
Op een gegeven moment kwam hij dus ook bij deze leerling aan en hij gaf haar d`r thee en ging weer achter zijn bureau zitten. Ze neemt een slok thee en verbrand hier bij d`r bek (Niet zo vreemd, was kokend heet)
Vervolgens gooit dat meisje d`r thee met kopje en al richting m`n leraar, raakt hem ermee op z`n schouder. Rent de klas uit gevolgd door een
[..]
En moest vervolgens door 4 leraren in bedwang worden gehouden.
En dat soort fratsen gebeurde helaas zeer vaak op m`n school. Van agressieve leerlingen tot mensen schuwe leerlingen die letterlijk begonnen te krijsen en te gillen als je aan de andere kant van de klas stond en je keek naar ze..
Ja, koffie/thee/warme chocomel iedere dag. Vond het in het begin ook "quote:Op maandag 2 mei 2016 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Rond met koffie voor kinderen op een school?
Dat is nooit de deal, maar ik vind het leuk om kadootjes te geven. Horloges van Swatch met bijpassende armbandjes en oorbellen bijvoorbeeld. Betaalbaar en leuk om te geven.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou je kleding voor vrouwen kopen in ruil voor seks?
hoe oud waren jullie?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, koffie/thee/warme chocomel iedere dag. Vond het in het begin ook "" Maar na een poosje wen je er aan.
(Totdat er dus een geval zoals deze enorm van schrikt en compleet flipt)
En de ouders wisten van niksquote:Op maandag 2 mei 2016 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud waren jullie?
want koffie drinken en jeugdjournaal kijken krijg ik niet helemaa gerijmd..
Klinkt als een speciale school waar ranja sowieso een betere optie was geweest. Hete dranken zijn toch sowieso niet gebruikelijk op basisscholen?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, koffie/thee/warme chocomel iedere dag. Vond het in het begin ook "" Maar na een poosje wen je er aan.
(Totdat er dus een geval zoals deze enorm van schrikt en compleet flipt)
waarschijnlijk speciaal onderwijsquote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een speciale school waar ranja sowieso een betere optie was geweest.
Kinderen en hete dranken worden volgens mij normaal alleen bij speciale gelegenheden gecombineerd. Zoals idd warme chocomel bij Kerst of zo.
Ik dus ook nietquote:Op maandag 2 mei 2016 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud waren jullie?
want koffie drinken jeugdjournaal kijken krijg ik niet helemaa gerijmd..
quote:Dat begrijpen de meeste tenminste, RTL 4 is te moeilijk voor ze, omdat jij het wel kijkt wil dat niet zeggen dat de rest dit ook doet, en hier is iedereen gelijk
de teringquote:Op maandag 2 mei 2016 14:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Maar het gebeurde hier
Ik heb daar op school gezeten van m`n 17e tot m`n 20e.
Maar er zaten echt heel veel leerlingen met beperkingen (Ja oke, nu kan ik opmerkingen krijgen, leuk ja.) Maar ze maakte geen onderscheid TUSSEN de leerlingen zelf.
Wat eenderzijds natuurlijk goed is, dat iedereen gelijk behandeld word.
Maar iemand met ADHD bijvoorbeeld wil niet rustig met iemand 1 uur lang tekenen.
En iemand met bijvoorbeeld zwaar autisme en borderline kan niet bij iemand in de groep die mensenschuw is
Ik zelf keek toen al naar het RTL journaal en naar CNN en dergelijk, en vond het dus behoorlijk kut om naar het Jeugdjournaal te kijken.
Maar dat moest van m`n oude leraar want
[..]
Verrassing!quote:Op maandag 2 mei 2016 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
Ooooooh brad heeft op speciaal onderwijs gezeten xd
http://www.emauscollege.nl/quote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een speciale school waar ranja sowieso een betere optie was geweest. Hete dranken zijn toch sowieso niet gebruikelijk op basisscholen?
Zo, dat is een verassing zegquote:Op maandag 2 mei 2016 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
Ooooooh brad heeft op speciaal onderwijs gezeten xd
Je was toen leerplichtig en de schoolkeuze is zeer beperkt als men vindt dat je op speciaal onderwijs beter af bent. (Waar veel kinderen die zoals jou een beetje een grensgeval zijn, dus idd zwaar de dupe van worden. Hele dag tussen retards ipv normale kinderen laat ook zijn sporen na)quote:Op maandag 2 mei 2016 14:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
Maar het gebeurde hier
Ik heb daar op school gezeten van m`n 17e tot m`n 20e.
Maar er zaten echt heel veel leerlingen met beperkingen (Ja oke, nu kan ik opmerkingen krijgen, leuk ja.) Maar ze maakte geen onderscheid TUSSEN de leerlingen zelf.
tegenwoordig wordt dat allemaal meer gemixt geloof ikquote:Op maandag 2 mei 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was toen leerplichtig en de schoolkeuze is zeer beperkt als men vindt dat je op speciaal onderwijs beter af bent. (Waar veel kinderen die zoals jou een beetje een grensgeval zijn, dus idd zwaar de dupe van worden. Hele dag tussen retards ipv normale kinderen laat ook zijn sporen na)
Klopt..quote:Op maandag 2 mei 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was toen leerplichtig en de schoolkeuze is zeer beperkt als men vindt dat je op speciaal onderwijs beter af bent. (Waar veel kinderen die zoals jou een beetje een grensgeval zijn, dus idd zwaar de dupe van worden. Hele dag tussen retards ipv normale kinderen laat ook zijn sporen na)
Speciale kinderen op regulier? Valt wel mee. Ja is zogenaamd het doel, maar dan zijn er bijvoorbeeld wel onderwijsassistenten nodig.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt dat allemaal meer gemixt geloof ik
tegenwoordig is toch iedereen speciaal?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Speciale kinderen op regulier? Valt wel mee. Ja is zogenaamd het doel, maar dan zijn er bijvoorbeeld wel onderwijsassistenten nodig.
Mijn stiefbroertje gaat naar speciaal onderwijs vanwege leerachterstanden bij bepaalde vakken en omdat fysiotherapie daar deels onder schooltijd mogelijk is. Maar bepaalde uitspraken neemt hij wel over, gaat hij bijv. ineens vertellen dat hij teveel prikkels krijgt en overprikkeld aan het raken is.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar het liet toen ook wel z`n sporen achter. Want omdat ik op die school heb gezeten gingen mensen er al automatisch vanuit (Zo ging het in ieder geval bij m`n eerste stage die ik via hun kreeg, autopoetsen) Dat ik zwaar verstandelijk beperkt was, en dat ze tegen mij moesten praten als een jongetje van 5...
Wat geheel ondenkbaar is als je iPad begint te trillen omdat je Android smartphone een push bericht krijgt nadat je de hele ochtend op instagram hebt zitten kijken terwijl op de achtergrond te tv aanstond ;s .quote:Op maandag 2 mei 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn stiefbroertje gaat naar speciaal onderwijs vanwege leerachterstanden bij bepaalde vakken en omdat fysiotherapie daar deels onder schooltijd mogelijk is. Maar bepaalde uitspraken neemt hij wel over, gaat hij bijv. ineens vertellen dat hij teveel prikkels krijgt en overprikkeld aan het raken is.
Stuur een normaal kind naar zo'n school en dat kind krijgt automatisch een beperking aangepraatquote:Op maandag 2 mei 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn stiefbroertje gaat naar speciaal onderwijs vanwege leerachterstanden bij bepaalde vakken en omdat fysiotherapie daar deels onder schooltijd mogelijk is. Maar bepaalde uitspraken neemt hij wel over, gaat hij bijv. ineens vertellen dat hij teveel prikkels krijgt en overprikkeld aan het raken is.
Dit ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stuur een normaal kind naar zo'n school en dat kind krijgt automatisch een beperking aangepraat
Is ook altijd zo bij gezonde mensen op de oncologie afdeling.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stuur een normaal kind naar zo'n school en dat kind krijgt automatisch een beperking aangepraat
De gymleraar behandelde jou toch op een speciale manier?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb op een normale school gezeten, best kut want zou ook wel speciaal willen zijn.
Moest altijd naar school fietsen, was liever gebracht met een busje.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb op een normale school gezeten, best kut want zou ook wel speciaal willen zijn.
Is goed voor je billen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest altijd naar school fietsen, was liever gebracht met een busje.
vriendquote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gymleraar behandelde jou toch op een speciale manier?
Nee man die passagiers kijken altijd ver chagrijnigquote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest altijd naar school fietsen, was liever gebracht met een busje.
hoi vbquote:
Inclusief autipas.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
vermijd je het woord 'vet' nou om Braddie niet te kwetsen?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee man die passagiers kijken altijd ver chagrijnig
lach maar die gasten zijn wereld kampioen beffenquote:Op maandag 2 mei 2016 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Die busjes die ik op de snelweg wel eens in haal zit altijd vol met downies die aan het raam likken. Rare mensen.
Allemaal?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef zeer het volgende:
[..]
lach maar die gasten zijn wereld kampioen beffen
Primaquote:
hahhahahah xPquote:Op maandag 2 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal?
[..]
Prima
Met jou
Ja goed
Ok dan
ja ok
haha
ok
Gvdquote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Die had alleen interesse voor de sexy tienermeisjesquote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gymleraar behandelde jou toch op een speciale manier?
Kon geen modus quote vinden, sorry.quote:
Volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n gymleraar gehadquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die had alleen interesse voor de sexy tienermeisjes
wtf is ditquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'hoe is het oude knollenmanpaardenliefhebberbiobeffer --->__! spoiler'
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een grote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef zeer het volgende:
[..]
tyfushondquote:Op maandag 2 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een rote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.
Vieze racist die hond van jequote:Op maandag 2 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een rote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.
Niels heeft liever geen concurrentie natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 15:17 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat Niels zichzelf bedoelt omdat 'ie een beftekkel is
vissen wel in dezelfde vijverquote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft liever geen concurrentie natuurlijk
Juist wel. Keeps me sharp.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft liever geen concurrentie natuurlijk
Sneuneus.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een grote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.
Wat een gekke jongen ook, he.quote:
Zal Niels ook wilde tongbewegingen maken tijdens het rolschaatsen?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
vissen wel in dezelfde vijver
zij in de bus
hij op rolschaatsen
Die gastquote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
deze week voornamelijk balans- en teenoefingen
Ik ook. Hij was nooit werkloos dacht ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef zeer het volgende:
[..]
mis Modus wel, ben benieuwd welk werkloos 'ie nu heeft
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef zeer het volgende:
[..]
mis Modus wel, ben benieuwd welk werkloos 'ie nu heeft
Zeker welquote:
Ja? wist ik niet.quote:
Wist ik niet.quote:
Ben wel benieuwd hoe die broek ruikt nu.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zit ik nog steeds in m'n joggingbroek, voel me ook beetje werkloos nu
hoeveel vlekken en etensresten zitten er op?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik zit in m'n joggingbroek te chillen op een witte tuinstoelquote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef Chloroform het volgende:
Heb net m'n spritsvingers eraan afgeveegd dus nu ruiken ze naar chips en spritsquote:
Je hebt vast nog wel wat nakijkwerk liggen tochquote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef Chloroform het volgende:
Niet? waar sta ik wel om bekend?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
je staat verder ook niet bekent om je vermogens om mensen in te schatten maar goed
spritskoek? of bedoel je wat anders?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net m'n spritsvingers eraan afgeveegd dus nu ruiken ze naar chips en sprits
Ja maar not todayquote:Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat nakijkwerk liggen toch
Jaquote:
Triest.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef Chloroform het volgende:
Lekkerquote:
Gewoon jelly jijquote:
TRquote:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
7 cmquote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat soort gedrag en bijbehorende taalgebruik dulden we hier niet idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel een perm worden voor Zosk
Opgeruimd staat netjes
Oei, wel mooi toch na 10 jaar. Belangrijkste mijlpaal is al bereikt.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel een perm worden voor Zosk
Opgeruimd staat netjes
Hihi paalquote:Op maandag 2 mei 2016 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, wel mooi toch na 10 jaar. Belangrijkste mijlpaal is al bereikt.
Wie zegt dat ze zó`n paal bedoeld?quote:
Ik, dat zie je toch pisvlek.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zó`n paal bedoeld?
Jezus, altijd maar weer het oversekste mannetje uithangen, Beta.
Hjb tegen Zosk, dikkequote:Op maandag 2 mei 2016 15:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zó`n paal bedoeld?
Jezus, altijd maar weer het oversekste mannetje uithangen, Beta.
Sterk hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat dit nou hetgeen is waarmee jij wakker werd op je matras kan ik niks aan doen.
Bradge ouwe baas welkom terug van vakantie!quote:Op maandag 2 mei 2016 15:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat dit nou hetgeen is waarmee jij wakker werd op je matras kan ik niks aan doen.
Hjb tegen mij, dikkequote:
Sry snoesquote:
Argo ouwe held, dankquote:Op maandag 2 mei 2016 15:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Bradge ouwe baas welkom terug van vakantie!
Cushion for the pushin'quote:
Geef niet kan gebeuren maar denk er even om pumpkinquote:
Doe zelf normaal, dikke rooiequote:
Oké tater totquote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef niet kan gebeuren maar denk er even om pumpkin
Ik zat echt te lezen wtf typt zijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |