IK!quote:Op maandag 2 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Wie gaat er mee naar de voorpremiere van Louis Theroux
Wie?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Fuck yeah er is een nieuwe Louis Theroux docu
Ik heb het even opgezocht op google. Maar zo te zien boeit het mij geen ene reet.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht op google. Maar zo te zien boeit het mij geen ene reet.
quote:De Britse documentairemaker Louis Theroux is befaamd om zijn zoektochten naar het menselijke aspect in bizarre, vaak rechtlijnige, maar ook kromme en oppervlakkige subculturen.
Wij kijken dan ook alleen maar voetbal natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan me niet herinneren ooit een Theroux-docu te hebben gezien
ik heb wel eens docu's van hem gezien.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht op google. Maar zo te zien boeit het mij geen ene reet.
We maken het nu wel heel erg bont voor Ama. Is ze enthousiast, kraken wij het af.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens docu's van hem gezien.
maar ik zie geen reden om te jubelen om een voorpremiere van een docu.
sowieso, hoe verzin je het? het is geen film..
kullie was net zo enthousiast. misschien willen ze samen gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We maken het nu wel heel erg bont voor Ama. Is ze enthousiast, kraken wij het af.
Zo is datquote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kijken dan ook alleen maar voetbal natuurlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kullie was net zo enthousiast. misschien willen ze samen gaan.
ik weet niet waarheen, maar schijnbaar kun je ergens heen..
HET IS EEN FILMquote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens docu's van hem gezien.
maar ik zie geen reden om te jubelen om een voorpremiere van een docu.
sowieso, hoe verzin je het? het is geen film..
Kan ik me niet voorstellen. Hij behandelt heel veel verschillende onderwerpen hoorrr.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We maken het nu wel heel erg bont voor Ama. Is ze enthousiast, kraken wij het af.
Heb je die over dementie gezien?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Hij behandelt heel veel verschillende onderwerpen hoorrr.
Extreme Love: Dementiaquote:Op maandag 2 mei 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wat is daar de titel van?
Scientology is een eng clubje.quote:
Jeetje, ben meteen enthousiast.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Hij behandelt heel veel verschillende onderwerpen hoorrr.
Helemaal niet verkeerd je eens in andere dingen te verdiepen dan voetbal en bittergarnituurquote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, ben meteen enthousiast.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd je eens in andere dingen te verdiepen dan voetbal en bittergarnituur
Ga zo eens op zoek naar die over dementie.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Extreme Love: Dementia
En hij ook één over autisme: Extreme Love: Autism.
Ik heb dan ook niets met een bittergarnituur.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd je eens in andere dingen te verdiepen dan voetbal en bittergarnituur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |