quote:Liever dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Lente zijn.
Maar Gianni, dat zou jij nooit kunnen doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil mij niet verlagen naar zijn niveau
tevens een tr zetten tegen iemand met een beschermde status kan alleen maar averechts werkenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Gianni, dat zou jij nooit kunnen doen.
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker backpacken om jezelf te vinden?
hard gewordenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.
Wat aanstootgevend. Ik heb me tegenwoordig afgekeerd van zulke praktijken.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.
hij geeft dan inderdaad stotenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat aanstootgevend. Ik heb me tegenwoordig afgekeerd van zulke praktijken.
ik zag in d'r bek pakken, als iets anders dan zoenenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is tegen iemand aanrijden tijdens het zoenen de norm? Ah oké.
Ohja leuk hihiquote:Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende week kki lekker weertje vriend, hamburgertje, terrasje?
Snap ik, vond ze ook grappig.quote:
hey maatje, ja beter van wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende week kki lekker weertje vriend, hamburgertje, terrasje?
doe maar vrijdag de 13equote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr, vrijdag 13 mei of zaterdag 14 mei?
Moet ik even in mijn agenda kijken hoor brbquote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr, vrijdag 13 mei of zaterdag 14 mei?
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indrukquote:
k, bedankt voor je meningquote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indruk
quote dan gewoon de post van degene die dit op fok poste in het klb moslimvrouwen topic, plagiaat ditquote:
geen probleem hoor maatjequote:Op maandag 2 mei 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik wel pas rond 8 in Utca zijn want werk tot 7
gezellig man, met mijn matties van weleerquote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met je bois Matip en TARDIS., wat een dolle boel hè?
Ja denk dat het binnenkort wel tot een brojob komtquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje, vriendje.. jullie zijn zo gay samen
gelijk duidelijk waar dit over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Haha die lelijkerd van Qmusic is niet de vader van zijn tweeling.
Haha echt he bbyquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uberhaupt mattie hetenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Ik las het net, vind het zielig.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
haha zo jellyquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ben je beetje jelly vriendje?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik las ook HAHAHA!!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Ja voor de tweeling vooral.quote:
principe kwestiequote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor de tweeling vooral.
Een moeder hebben die niet even kan stoppen met vreemdgaan als ze probeert zwanger te raken._!
ohw jammer, vind je wel cute namelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry autocorrect, ik bedoelde klootzak
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Tenzij ze per ongeluk geïnsemineerd is toen ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje natuurlijk.
Ervaring mee?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoor
Niet? vooral alles stuk wat westers is, toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indruk
Dat van insemineren is echt gebeurd hoor, zag ik gisteren in Jane the Virgin.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoor
Waarom? waarom moet ik iedereen quoten en hierheen lokken? en die gene die dat postte moest dat ook doen? jij bent plagiaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote dan gewoon de post van degene die dit op fok poste in het klb moslimvrouwen topic, plagiaat dit
Ik ken iemand die chlamydia kreeg van de wcbrilquote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van insemineren is echt gebeurd hoor, zag ik gisteren in Jane the Virgin.
Hahah a:')quote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Een moeder hebben die niet even kan stoppen met vreemdgaan als ze probeert zwanger te raken._!
Ja ff lekker vol geïnsemineerd door de huisarts.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Tenzij ze per ongeluk geïnsemineerd is toen ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje natuurlijk.
hihahoquote:Op maandag 2 mei 2016 11:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja ff lekker vol geïnsemineerd door de huisarts.
Ze kon hem gewoon niet in der broek houden.
BASTAARDKINDEREN!!!!
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie ofzo?
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ik vind het vooral heel zielig voor Mattie. Het zal je maar gebeurenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow Jimi, trouwen?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje jimi Hendrix luisteren in bed liggende genietende van de vakantie wow de leef
Ik vier altijd vakantie op mijn werkquote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geld als water verdienen en dat zoeen lelijke big bezwangerenquote:
Iemand bijna een jaar laten denken dat hij de vader is en hem alles laten doen en regelen voor zijn 'kinderen' vind ik best zielig.quote:
Ik vind het komischquote:Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand bijna een jaar laten denken dat hij de vader is en hem alles laten doen en regelen voor zijn 'kinderen' vind ik best zielig.
maar wel de westerse levensstijl omarmen (iPhone, dikke auto, enz...)quote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? vooral alles stuk wat westers is, toch?
Denk dat ze het ook niet zeker wist, maar alleen een heel sterk vermoeden had. (Ze hadden eerder te horen gekregen dat het er op de natuurlijke manier niet in zat voor hen namelijk)quote:Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand bijna een jaar laten denken dat hij de vader is en hem alles laten doen en regelen voor zijn 'kinderen' vind ik best zielig.
Ja want een iPhone, gemaakt door Steve Jobs met Syrische achtergrond en dikke auto's zoals al die lamborghini politiewagens in Dubai, ja dat kennen ze in Midden Oosten echt niet hoorrrr. Overgenomen van de westerlingen!!1!!1quote:Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
maar wel de westerse levensstijl omarmen (iPhone, dikke auto, enz...)
Wie heeft vakantie?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoezo hebben jullie vakantie dan?
Hypocriet. Magische woord des moslims.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
maar wel de westerse levensstijl omarmen (iPhone, dikke auto, enz...)
okequote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want een iPhone, gemaakt door Steve Jobs met Syrische achtergrond en dikke auto's zoals al die lamborghini politiewagens in Dubai, ja dat kennen ze in Midden Oosten echt niet hoorrrr. Overgenomen van de westerlingen!!1!!1
wacht dan nog een half uur en maak er meteen lunch van..quote:Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prachtig.maar ik ga even ontbijt fixen doei xx
Ah dus hij was onvruchtbaar.quote:Hij en Kirsten waren twaalf jaar samen, toen ze het goede nieuws te horen kregen. "Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al. Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.
Ik had voor vanochtend nog helemaal nooit gehoord van ene Dj Mattiequote:
Er is toch een dilemma gaande? Of minstens een haat /liefde verhouding.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want een iPhone, gemaakt door Steve Jobs met Syrische achtergrond en dikke auto's zoals al die lamborghini politiewagens in Dubai, ja dat kennen ze in Midden Oosten echt niet hoorrrr. Overgenomen van de westerlingen!!1!!1
Niet? die gasten stonden overal in bushokjes enzo met hun posters over het geluid van Q music en weet ik veel.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had voor vanochtend nog helemaal nooit gehoord van ene Dj Mattie
En waar komt die lamborghini vandaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zal best, maar dat interesseert mij echt werkelijk geen ene reet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? die gasten stonden overal in bushokjes enzo met hun posters over het geluid van Q music en weet ik veel.
[..]
En waar komt die lamborghini vandaan?
Jullie werken voor mijn geld.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé, werken voor je geld!
Dankjewel. Hoe wist jij dat ik jarig was vandaag?quote:
wel eens van gehoord, maar nog nooit gehoordquote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Houden zo!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel eens van gehoord, maar nog nooit gehoord
Als mij iets niet interesseert ben ik ook altijd gelijk steekblind en zie ik niets meer om mij heen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zal best, maar dat interesseert mij echt werkelijk geen ene reet.
Inderdaad. En bushokjes met/zonder reclame staat al helemaal laag op mijn lijstje.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als mij iets niet interesseert ben ik ook altijd gelijk steekblind en zie ik niets meer om mij heen.
Ik luister sowieso bijna nooit naar de radio. Ken maar weinig zenders eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen probleem, zou de nederlandse q music niet eens weten te vinden op de radio
Had ze zeker naar binnen gewerkt met haar vleesetende vagina.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb ook kinderen met Oberkullie maar toen bleek toevallig ook bij de geboorte dat zij niet de biologische moeder was.
Ja die karakteristieke kop onthoud je wel idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? die gasten stonden overal in bushokjes enzo met hun posters over het geluid van Q music en weet ik veel.
20 mag ik aannemen?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoe wist jij dat ik jarig was vandaag?
30 is de leeftijd!
Soowwquote:Op maandag 2 mei 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze zeker naar binnen gewerkt met haar vleesetende vagina.
voor de meeste commerciële zenders valt limburg buiten hun dekkingsgebied schijnbaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik luister sowieso bijna nooit naar de radio. Ken maar weinig zenders eigenlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de meeste commerciële zenders valt limburg buiten hun dekkingsgebied schijnbaar
Nee die was week.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die kut van de vrouw van mattie was niet zo stug
Haar paardenkapsel welquote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die kut van de vrouw van mattie was niet zo stug
Dood- en doodeng.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze zeker naar binnen gewerkt met haar vleesetende vagina.
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
Is hij een bekende Nederlander ? Zo ja, waarvan ? Ik ken mijn biologische vader ook niet. Leuk voor z'n kinderen dat ie dat aan de grote klok hangt. Schandalig. Wat een zelfmedelijden en wat een groot ego.
Je hebt een lijstje?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad. En bushokjes met/zonder reclame staat al helemaal laag op mijn lijstje.
Hehequote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die karakteristieke kop onthoud je wel idd.
Zijn narcisme blijft stijgen tot ongekende hoogtes.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die man staat toch niet bekend om zijn empathisch vermogen.
Oké, Interessant.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, net als Schindler. Maar dan net iets anders.
Er zijn een aantal users die ik echt ubermongolen vind en tong staat ook in dat lijstje.quote:
Tong 80quote:
Nee, heb nooit wat to doquote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel zeker iets van een to do list ofzo?
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die ik echt ubermongolen vind en tong staat ook in dat lijstje.
Moest lachenquote:
Klopt jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij bent ook terug van (ban) verlof, begrijp ik?
Nee hij is nog steeds geband.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij bent ook terug van (ban) verlof, begrijp ik?
Doe niet zo bijdehand.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hij is nog steeds geband.
Godsamme zeg
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hij is nog steeds geband.
Godsamme zeg
Khal Chrolo klinkt nog woester damn danielquote:Op maandag 2 mei 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk mee zeggen dat Braddie vast ook op Khal Chrolo's lijstje staat.
We zijn allemaal kloontjes van elkaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
wauw, cholo en braddie komen tegelijk binnen vallen.
kan geen toeval zijn.
dit jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die ik echt ubermongolen vind en tong staat ook in dat lijstje.
Doe niet zo downie danquote:
Oké, ga maar weer slapenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik tot 10:00 uur geslapen, maar ik ben nog steeds moe.![]()
Xo
vanaf hoe laat?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik tot 10:00 uur geslapen, maar ik ben nog steeds moe.![]()
Xo
Vind FOK!ken na een orgasme ook altijd wel lekker. Vooral als ik het nog te warm heb om te knuffelen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
wauw, cholo en braddie komen tegelijk binnen vallen.
kan geen toeval zijn.
Geen idee snoes, maar fijn dat je er weer bent.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
Hoe werkt die proeftijd nou? 24 u ban is 48 u proeftijd? Daarna kan ik weer voorzichtig de grens opzoeken? ;s
Oké dan niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben gemist?
Ben toch echt weer hier hoor ;s ;s
ja heerlijk, lekker naakt naast elkaar in bed liggen en ff in de sc postenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind FOK!ken na een orgasme ook altijd wel lekker. Vooral als ik het nog te warm heb om te knuffelen.
Ik weet dat mijn bans weer exponentieel toe gaan nemen als ik in die tijd niet lief ben.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee snoes, maar fijn dat je er weer bent.
Is weer eens wat anders dan een peuk opsteken toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja heerlijk, lekker naakt naast elkaar in bed liggen en ff in de sc posten
ik was hier alquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wacht jij mij op ofzo? Elke x dat ik hier reageer ben jij als eerste erbij.
Zo zo strong independent haagenees who don't need no manquote:
Boefje tochquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn bans weer exponentieel toe gaan nemen als ik in die tijd niet lief ben.Die van gisteren was mijn kortste ban ooit.
ja, in bed roken is vadsigquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een peuk opsteken toch?
Weet je wie ook...quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zo strong independent haagenees who don't need no man
Smeerpijpquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een peuk opsteken toch?
quote:
wel naakt toch he?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd loop dan altijd wel ff naar het balkon of ga even vanuit het raam hangen.
Moet ik nu lachen of wat is de bedoeling?quote:
Een mondhoek vertrekken zou alleraardigst zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen of wat is de bedoeling?
Nou zelden zo gelachen hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een mondhoek vertrekken zou alleraardigst zijn.
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat Braddie de eerste paar jaar van zijn leven niet kon lachen? echt erg op de man dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen of wat is de bedoeling?
Waar?!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag braddie rijden vandaag. Hoe kan ik een filmpje uploaden?
Ik word er een beetje hitsig vanquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Khal Chrolo klinkt nog woester damn daniel
yupquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
Hoe werkt die proeftijd nou? 24 u ban is 48 u proeftijd? Daarna kan ik weer voorzichtig de grens opzoeken? ;s
Rond welke tijd?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej Braddie reed jij toevallig gisteren over de A1 ter hoogte van Hilversum noord
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat ik de eerste paar jaar van mijn leven niet op de man kon? Echt erg op de vrouw dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat Braddie de eerste paar jaar van zijn leven niet kon lachen? echt erg op de man dit.
Nee, ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej Braddie reed jij toevallig gisteren over de A1 ter hoogte van Hilversum noord
Mij hebben ze altijd geprobeerd wijs te maken dat Dodenherdenking voor alle doden was, niet alleen de witte.quote:
Rrrrr :$$quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat ik de eerste paar jaar van mijn leven niet op de man kon? Echt erg op de vrouw dit.
Weet je het zeker?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest.
Er rijd in Hilversum nog een Blauwe Twingo (Die is te herkennen aan zwarte flanken over de zijkant die ik niet heb, en een schuifdak)
Weenie, maar kan me wel voorstellen veelquote:Op maandag 2 mei 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel mannen hebben al aangeboden haar in huis te nemen?
Inderdaad sukkelquote:Op maandag 2 mei 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij hebben ze altijd geprobeerd wijs te maken dat Dodenherdenking voor alle doden was, niet alleen de witte.
HOE KON IK ZO BLIND ZIJN
100,000 procent.quote:
Dikke vrienden jullie twee?quote:
Ik lach altijd heel hard als ik naar jouw piemelpics kijk.quote:
TR, kentekens herkenbaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
100,000 procent.
Zowel dat ik daar niet reed, als dat er nog een Twingo soortgelijk als deze in Hilversum rijd:
[ afbeelding ]
Soooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwquote:Op maandag 2 mei 2016 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach altijd heel hard als ik naar jouw piemelpics kijk.
Toevallig, dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach altijd heel hard als ik naar jouw piemelpics kijk.
Ben te vroeg geboren, dus dat kanquote:Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
HPLC lijdt aan ernstig ondergewicht, walgelijk dit.
""""iets""""quote:
Ook direct opgegeven of niet?quote:
Ni haoquote:
Lekker hoor nielsquote:
Doe jij wel vaker volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dook wel even onder de tafel hoor.
Gezellige handtekeningquote:
Goed he. Never forgetquote:
quote:
Ik ook. Je mag wel stoppen met ze sturen.quote:
Ik reed niet op de A1 gisterenquote:Op maandag 2 mei 2016 12:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je was wel een beetje onhandig aan het invoegen he
Sorry, dacht dat je er nog steeds geil van werd. Bij gebrek aan beter enzo.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Je mag wel stoppen met ze sturen.
Ja, heb hem even opgezocht. Was mooi. Had ik gemist.quote:
Ik heb nog steeds gewoon mijn eigen penis daar voor. En anders ga ik wel naar dit soort pics kijkenquote:Op maandag 2 mei 2016 12:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je er nog steeds geil van werd. Bij gebrek aan beter enzo.
Waar staat de j voor?quote:
Doe even uploaden naar YouTube, zet je filmpje op "Niet vermelden" En laat dat hier zien, want het is echt onmogelijk dat ik dat ben geweest.quote:
Iets met appels met peren, de mijne is helemaal niet zó geel.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds gewoon mijn eigen penis daar voor. En anders ga ik wel naar dit soort pics kijken
[ afbeelding ]
Nu heb ik zin in loempia'squote:Op maandag 2 mei 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds gewoon mijn eigen penis daar voor. En anders ga ik wel naar dit soort pics kijken
[ afbeelding ]
zet dan een muizenval hahah! xddquote:Op maandag 2 mei 2016 12:09 schreef Oberkullie het volgende:
Aaaahgjfjavan ik word gek van de piep in mijn oren
Maar wel iets dunner!quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iets met appels met peren, de mijne is helemaal niet zó geel.
Herkenbaarquote:
Jouw loempia is niet zo bevredigend dus ben er niet rouwig om.quote:
Wow, en maar bidden.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw loempia is niet zo bevredigend dus ben er niet rouwig om.
naar wat?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
Wie gaat er mee naar de voorpremiere van Louis Theroux
Hoop gewoon dat het ooit nog goedkomt met je.quote:
Laten we gewoon eerlijk zijn tegen elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop gewoon dat het ooit nog goedkomt met je.
quote:
ik weet wie het is, maar waar heeft hij dan een voorpremiere van?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die documentaire maker. Briljante kerel!
Een kookprogrammaquote:Op maandag 2 mei 2016 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik weet wie het is, maar waar heeft hij dan een voorpremiere van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |