quote:Liever dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Lente zijn.
Maar Gianni, dat zou jij nooit kunnen doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil mij niet verlagen naar zijn niveau
tevens een tr zetten tegen iemand met een beschermde status kan alleen maar averechts werkenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Gianni, dat zou jij nooit kunnen doen.
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker backpacken om jezelf te vinden?
hard gewordenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.
Wat aanstootgevend. Ik heb me tegenwoordig afgekeerd van zulke praktijken.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.
hij geeft dan inderdaad stotenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat aanstootgevend. Ik heb me tegenwoordig afgekeerd van zulke praktijken.
ik zag in d'r bek pakken, als iets anders dan zoenenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is tegen iemand aanrijden tijdens het zoenen de norm? Ah oké.
Ohja leuk hihiquote:Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende week kki lekker weertje vriend, hamburgertje, terrasje?
Snap ik, vond ze ook grappig.quote:
hey maatje, ja beter van wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende week kki lekker weertje vriend, hamburgertje, terrasje?
doe maar vrijdag de 13equote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr, vrijdag 13 mei of zaterdag 14 mei?
Moet ik even in mijn agenda kijken hoor brbquote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr, vrijdag 13 mei of zaterdag 14 mei?
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indrukquote:
k, bedankt voor je meningquote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indruk
quote dan gewoon de post van degene die dit op fok poste in het klb moslimvrouwen topic, plagiaat ditquote:
geen probleem hoor maatjequote:Op maandag 2 mei 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik wel pas rond 8 in Utca zijn want werk tot 7
gezellig man, met mijn matties van weleerquote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met je bois Matip en TARDIS., wat een dolle boel hè?
Ja denk dat het binnenkort wel tot een brojob komtquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje, vriendje.. jullie zijn zo gay samen
gelijk duidelijk waar dit over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Haha die lelijkerd van Qmusic is niet de vader van zijn tweeling.
Haha echt he bbyquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uberhaupt mattie hetenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Ik las het net, vind het zielig.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
haha zo jellyquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ben je beetje jelly vriendje?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik las ook HAHAHA!!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Ja voor de tweeling vooral.quote:
principe kwestiequote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor de tweeling vooral.
Een moeder hebben die niet even kan stoppen met vreemdgaan als ze probeert zwanger te raken._!
ohw jammer, vind je wel cute namelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry autocorrect, ik bedoelde klootzak
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Tenzij ze per ongeluk geïnsemineerd is toen ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje natuurlijk.
Ervaring mee?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoor
Niet? vooral alles stuk wat westers is, toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indruk
Dat van insemineren is echt gebeurd hoor, zag ik gisteren in Jane the Virgin.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoor
Waarom? waarom moet ik iedereen quoten en hierheen lokken? en die gene die dat postte moest dat ook doen? jij bent plagiaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote dan gewoon de post van degene die dit op fok poste in het klb moslimvrouwen topic, plagiaat dit
Ik ken iemand die chlamydia kreeg van de wcbrilquote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van insemineren is echt gebeurd hoor, zag ik gisteren in Jane the Virgin.
Hahah a:')quote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Een moeder hebben die niet even kan stoppen met vreemdgaan als ze probeert zwanger te raken._!
Ja ff lekker vol geïnsemineerd door de huisarts.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Tenzij ze per ongeluk geïnsemineerd is toen ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje natuurlijk.
hihahoquote:Op maandag 2 mei 2016 11:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja ff lekker vol geïnsemineerd door de huisarts.
Ze kon hem gewoon niet in der broek houden.
BASTAARDKINDEREN!!!!
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie ofzo?
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ik vind het vooral heel zielig voor Mattie. Het zal je maar gebeurenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow Jimi, trouwen?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje jimi Hendrix luisteren in bed liggende genietende van de vakantie wow de leef
Ik vier altijd vakantie op mijn werkquote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geld als water verdienen en dat zoeen lelijke big bezwangerenquote:
Iemand bijna een jaar laten denken dat hij de vader is en hem alles laten doen en regelen voor zijn 'kinderen' vind ik best zielig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |