gezellig man, met mijn matties van weleerquote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met je bois Matip en TARDIS., wat een dolle boel hè?
Ja denk dat het binnenkort wel tot een brojob komtquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje, vriendje.. jullie zijn zo gay samen
gelijk duidelijk waar dit over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Haha die lelijkerd van Qmusic is niet de vader van zijn tweeling.
Haha echt he bbyquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uberhaupt mattie hetenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Ik las het net, vind het zielig.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
haha zo jellyquote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ben je beetje jelly vriendje?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik las ook HAHAHA!!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
Ja voor de tweeling vooral.quote:
principe kwestiequote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor de tweeling vooral.
Een moeder hebben die niet even kan stoppen met vreemdgaan als ze probeert zwanger te raken._!
ohw jammer, vind je wel cute namelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry autocorrect, ik bedoelde klootzak
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Tenzij ze per ongeluk geïnsemineerd is toen ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje natuurlijk.
Ervaring mee?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoor
Niet? vooral alles stuk wat westers is, toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indruk
Dat van insemineren is echt gebeurd hoor, zag ik gisteren in Jane the Virgin.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan ook in het zwembad gebeurd zijn hoor
Waarom? waarom moet ik iedereen quoten en hierheen lokken? en die gene die dat postte moest dat ook doen? jij bent plagiaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote dan gewoon de post van degene die dit op fok poste in het klb moslimvrouwen topic, plagiaat dit
Ik ken iemand die chlamydia kreeg van de wcbrilquote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van insemineren is echt gebeurd hoor, zag ik gisteren in Jane the Virgin.
Hahah a:')quote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor de tweeling vooral.
Een moeder hebben die niet even kan stoppen met vreemdgaan als ze probeert zwanger te raken._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |