quote:Liever dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Lente zijn.
Maar Gianni, dat zou jij nooit kunnen doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil mij niet verlagen naar zijn niveau
tevens een tr zetten tegen iemand met een beschermde status kan alleen maar averechts werkenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Gianni, dat zou jij nooit kunnen doen.
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker backpacken om jezelf te vinden?
hard gewordenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.
Wat aanstootgevend. Ik heb me tegenwoordig afgekeerd van zulke praktijken.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er in vinden om Oberkullie goed in d'r bek te pakken ja.
hij geeft dan inderdaad stotenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat aanstootgevend. Ik heb me tegenwoordig afgekeerd van zulke praktijken.
ik zag in d'r bek pakken, als iets anders dan zoenenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is tegen iemand aanrijden tijdens het zoenen de norm? Ah oké.
Ohja leuk hihiquote:Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende week kki lekker weertje vriend, hamburgertje, terrasje?
Snap ik, vond ze ook grappig.quote:
hey maatje, ja beter van wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende week kki lekker weertje vriend, hamburgertje, terrasje?
doe maar vrijdag de 13equote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr, vrijdag 13 mei of zaterdag 14 mei?
Moet ik even in mijn agenda kijken hoor brbquote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lkkr, vrijdag 13 mei of zaterdag 14 mei?
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indrukquote:
k, bedankt voor je meningquote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
moslims weten het zelf niet meer hoe ze zich moeten gedragen in de westerse maatschappij, heb ik de indruk
quote dan gewoon de post van degene die dit op fok poste in het klb moslimvrouwen topic, plagiaat ditquote:
geen probleem hoor maatjequote:Op maandag 2 mei 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik wel pas rond 8 in Utca zijn want werk tot 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |