quote:
wel naakt toch he?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd loop dan altijd wel ff naar het balkon of ga even vanuit het raam hangen.
Moet ik nu lachen of wat is de bedoeling?quote:
Een mondhoek vertrekken zou alleraardigst zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen of wat is de bedoeling?
Nou zelden zo gelachen hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een mondhoek vertrekken zou alleraardigst zijn.
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat Braddie de eerste paar jaar van zijn leven niet kon lachen? echt erg op de man dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen of wat is de bedoeling?
Waar?!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag braddie rijden vandaag. Hoe kan ik een filmpje uploaden?
Ik word er een beetje hitsig vanquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Khal Chrolo klinkt nog woester damn daniel
yupquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
Hoe werkt die proeftijd nou? 24 u ban is 48 u proeftijd? Daarna kan ik weer voorzichtig de grens opzoeken? ;s
Rond welke tijd?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej Braddie reed jij toevallig gisteren over de A1 ter hoogte van Hilversum noord
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat ik de eerste paar jaar van mijn leven niet op de man kon? Echt erg op de vrouw dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat Braddie de eerste paar jaar van zijn leven niet kon lachen? echt erg op de man dit.
Nee, ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej Braddie reed jij toevallig gisteren over de A1 ter hoogte van Hilversum noord
Mij hebben ze altijd geprobeerd wijs te maken dat Dodenherdenking voor alle doden was, niet alleen de witte.quote:
Rrrrr :$$quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow gelijk zo persoonlijk. Wist je niet dat ik de eerste paar jaar van mijn leven niet op de man kon? Echt erg op de vrouw dit.
Weet je het zeker?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest.
Er rijd in Hilversum nog een Blauwe Twingo (Die is te herkennen aan zwarte flanken over de zijkant die ik niet heb, en een schuifdak)
Weenie, maar kan me wel voorstellen veelquote:Op maandag 2 mei 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel mannen hebben al aangeboden haar in huis te nemen?
Inderdaad sukkelquote:Op maandag 2 mei 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij hebben ze altijd geprobeerd wijs te maken dat Dodenherdenking voor alle doden was, niet alleen de witte.
HOE KON IK ZO BLIND ZIJN
100,000 procent.quote:
Dikke vrienden jullie twee?quote:
Ik lach altijd heel hard als ik naar jouw piemelpics kijk.quote:
TR, kentekens herkenbaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
100,000 procent.
Zowel dat ik daar niet reed, als dat er nog een Twingo soortgelijk als deze in Hilversum rijd:
[ afbeelding ]
Soooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwquote:Op maandag 2 mei 2016 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach altijd heel hard als ik naar jouw piemelpics kijk.
Toevallig, dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lach altijd heel hard als ik naar jouw piemelpics kijk.
Ben te vroeg geboren, dus dat kanquote:Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
HPLC lijdt aan ernstig ondergewicht, walgelijk dit.
""""iets""""quote:
Ook direct opgegeven of niet?quote:
Ni haoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |