Khal Chrolo klinkt nog woester damn danielquote:Op maandag 2 mei 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk mee zeggen dat Braddie vast ook op Khal Chrolo's lijstje staat.
We zijn allemaal kloontjes van elkaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
wauw, cholo en braddie komen tegelijk binnen vallen.
kan geen toeval zijn.
dit jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die ik echt ubermongolen vind en tong staat ook in dat lijstje.
Doe niet zo downie danquote:
Oké, ga maar weer slapenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik tot 10:00 uur geslapen, maar ik ben nog steeds moe.![]()
Xo
vanaf hoe laat?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik tot 10:00 uur geslapen, maar ik ben nog steeds moe.![]()
Xo
Vind FOK!ken na een orgasme ook altijd wel lekker. Vooral als ik het nog te warm heb om te knuffelen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
wauw, cholo en braddie komen tegelijk binnen vallen.
kan geen toeval zijn.
Geen idee snoes, maar fijn dat je er weer bent.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
Hoe werkt die proeftijd nou? 24 u ban is 48 u proeftijd? Daarna kan ik weer voorzichtig de grens opzoeken? ;s
Oké dan niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben gemist?
Ben toch echt weer hier hoor ;s ;s
ja heerlijk, lekker naakt naast elkaar in bed liggen en ff in de sc postenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind FOK!ken na een orgasme ook altijd wel lekker. Vooral als ik het nog te warm heb om te knuffelen.
Ik weet dat mijn bans weer exponentieel toe gaan nemen als ik in die tijd niet lief ben.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee snoes, maar fijn dat je er weer bent.
Is weer eens wat anders dan een peuk opsteken toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja heerlijk, lekker naakt naast elkaar in bed liggen en ff in de sc posten
ik was hier alquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wacht jij mij op ofzo? Elke x dat ik hier reageer ben jij als eerste erbij.
Zo zo strong independent haagenees who don't need no manquote:
Boefje tochquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn bans weer exponentieel toe gaan nemen als ik in die tijd niet lief ben.Die van gisteren was mijn kortste ban ooit.
ja, in bed roken is vadsigquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een peuk opsteken toch?
Weet je wie ook...quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zo strong independent haagenees who don't need no man
Smeerpijpquote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een peuk opsteken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |