quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
Is hij een bekende Nederlander ? Zo ja, waarvan ? Ik ken mijn biologische vader ook niet. Leuk voor z'n kinderen dat ie dat aan de grote klok hangt. Schandalig. Wat een zelfmedelijden en wat een groot ego.
Je hebt een lijstje?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad. En bushokjes met/zonder reclame staat al helemaal laag op mijn lijstje.
Hehequote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die karakteristieke kop onthoud je wel idd.
Zijn narcisme blijft stijgen tot ongekende hoogtes.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die man staat toch niet bekend om zijn empathisch vermogen.
Oké, Interessant.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, net als Schindler. Maar dan net iets anders.
Er zijn een aantal users die ik echt ubermongolen vind en tong staat ook in dat lijstje.quote:
Tong 80quote:
Nee, heb nooit wat to doquote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel zeker iets van een to do list ofzo?
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die ik echt ubermongolen vind en tong staat ook in dat lijstje.
Moest lachenquote:
Klopt jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij bent ook terug van (ban) verlof, begrijp ik?
Nee hij is nog steeds geband.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij bent ook terug van (ban) verlof, begrijp ik?
Doe niet zo bijdehand.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hij is nog steeds geband.
Godsamme zeg
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hij is nog steeds geband.
Godsamme zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |