Ja zal best, maar dat interesseert mij echt werkelijk geen ene reet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? die gasten stonden overal in bushokjes enzo met hun posters over het geluid van Q music en weet ik veel.
[..]
En waar komt die lamborghini vandaan?
Jullie werken voor mijn geld.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé, werken voor je geld!
Dankjewel. Hoe wist jij dat ik jarig was vandaag?quote:
wel eens van gehoord, maar nog nooit gehoordquote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had voor vanochtend nog helemaal nooit gehoord van ene Dj Mattie
Houden zo!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel eens van gehoord, maar nog nooit gehoord
Als mij iets niet interesseert ben ik ook altijd gelijk steekblind en zie ik niets meer om mij heen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zal best, maar dat interesseert mij echt werkelijk geen ene reet.
Inderdaad. En bushokjes met/zonder reclame staat al helemaal laag op mijn lijstje.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als mij iets niet interesseert ben ik ook altijd gelijk steekblind en zie ik niets meer om mij heen.
Ik luister sowieso bijna nooit naar de radio. Ken maar weinig zenders eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen probleem, zou de nederlandse q music niet eens weten te vinden op de radio
Had ze zeker naar binnen gewerkt met haar vleesetende vagina.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb ook kinderen met Oberkullie maar toen bleek toevallig ook bij de geboorte dat zij niet de biologische moeder was.
Ja die karakteristieke kop onthoud je wel idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? die gasten stonden overal in bushokjes enzo met hun posters over het geluid van Q music en weet ik veel.
20 mag ik aannemen?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankjewel. Hoe wist jij dat ik jarig was vandaag?
30 is de leeftijd!
Soowwquote:Op maandag 2 mei 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze zeker naar binnen gewerkt met haar vleesetende vagina.
voor de meeste commerciële zenders valt limburg buiten hun dekkingsgebied schijnbaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik luister sowieso bijna nooit naar de radio. Ken maar weinig zenders eigenlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de meeste commerciële zenders valt limburg buiten hun dekkingsgebied schijnbaar
Nee die was week.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die kut van de vrouw van mattie was niet zo stug
Haar paardenkapsel welquote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die kut van de vrouw van mattie was niet zo stug
Dood- en doodeng.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze zeker naar binnen gewerkt met haar vleesetende vagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |