Ik vind het komischquote:Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand bijna een jaar laten denken dat hij de vader is en hem alles laten doen en regelen voor zijn 'kinderen' vind ik best zielig.
maar wel de westerse levensstijl omarmen (iPhone, dikke auto, enz...)quote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? vooral alles stuk wat westers is, toch?
Denk dat ze het ook niet zeker wist, maar alleen een heel sterk vermoeden had. (Ze hadden eerder te horen gekregen dat het er op de natuurlijke manier niet in zat voor hen namelijk)quote:Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand bijna een jaar laten denken dat hij de vader is en hem alles laten doen en regelen voor zijn 'kinderen' vind ik best zielig.
Ja want een iPhone, gemaakt door Steve Jobs met Syrische achtergrond en dikke auto's zoals al die lamborghini politiewagens in Dubai, ja dat kennen ze in Midden Oosten echt niet hoorrrr. Overgenomen van de westerlingen!!1!!1quote:Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
maar wel de westerse levensstijl omarmen (iPhone, dikke auto, enz...)
Wie heeft vakantie?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoezo hebben jullie vakantie dan?
Hypocriet. Magische woord des moslims.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
maar wel de westerse levensstijl omarmen (iPhone, dikke auto, enz...)
okequote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want een iPhone, gemaakt door Steve Jobs met Syrische achtergrond en dikke auto's zoals al die lamborghini politiewagens in Dubai, ja dat kennen ze in Midden Oosten echt niet hoorrrr. Overgenomen van de westerlingen!!1!!1
wacht dan nog een half uur en maak er meteen lunch van..quote:Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prachtig.maar ik ga even ontbijt fixen doei xx
Ah dus hij was onvruchtbaar.quote:Hij en Kirsten waren twaalf jaar samen, toen ze het goede nieuws te horen kregen. "Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al. Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.
Ik had voor vanochtend nog helemaal nooit gehoord van ene Dj Mattiequote:
Er is toch een dilemma gaande? Of minstens een haat /liefde verhouding.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want een iPhone, gemaakt door Steve Jobs met Syrische achtergrond en dikke auto's zoals al die lamborghini politiewagens in Dubai, ja dat kennen ze in Midden Oosten echt niet hoorrrr. Overgenomen van de westerlingen!!1!!1
Niet? die gasten stonden overal in bushokjes enzo met hun posters over het geluid van Q music en weet ik veel.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had voor vanochtend nog helemaal nooit gehoord van ene Dj Mattie
En waar komt die lamborghini vandaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |