Ik vond het wel een vrije heftige docu. Maar misschien nu ik maandenlang stage heb gelopen bij demente ouderen dat ik het achteraf minder heftig zal vinden omdat ik er inmiddels wel mee om kan gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ga zo eens op zoek naar die over dementie.
Heb toen ook "Alive Inside" gekeken over dementie en muziek, zeer boeiende documentaire.
En I'll Be Me over Glen Campbell zijn laatste tour en z`n struggles door Alzheimer.
Ja, Hubbard was me d'r eentje.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste docu zijn die ik er over kijk
Zou kunnen, ben mijn opoe verloren aan Alzheimer, was echt verschrikkelijk om te zien op het laatst..quote:Op maandag 2 mei 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel een vrije heftige docu. Maar misschien nu ik maandenlang stage heb gelopen bij demente ouderen dat ik het achteraf minder heftig zal vinden omdat ik er inmiddels wel mee om kan gaan.
Dacht ik ook maar aan al die 'ze' te zien toch nietquote:
Heftig ja, iets soortgelijks meegemaakt met mijn opa. Die belde ook gewoon 3 - 4 x per nacht op om te vragen waar zijn boodschappen blevenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou kunnen, ben mijn opoe verloren aan Alzheimer, was echt verschrikkelijk om te zien op het laatst..
Op een gegeven moment wist ze niet meer wie m`n moeder was, ze had moeite met eten, wilde cónstant naar d`r vader toe, ze wilde ook steeds weer naar huis met ons mee.. Was zo zielig
Echt heel erg naar ja...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heftig ja, iets soortgelijks meegemaakt met mijn opa. Die belde ook gewoon 3 - 4 x per nacht op om te vragen waar zijn boodschappen bleven
Geen fijne tijd.
Herkenbaar ja. Ongelooflijk sneu, en helemaal niets aan te doen. Machteloos toekijken, that's it.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel erg naar ja...
Of dan kreeg ze opeens een "opleving" En wilde ze weer naar het huis waar ze in de jaren 30 woonde om weer met d`r vader of moeder met de poppen te spelen
Klopt, en op den duur vergeten ze álles...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ongelooflijk sneu, en helemaal niets aan te doen. Machteloos toekijken, that's it.
Ga jezelf nog iets laten vastleggen waardoor het mogelijk is er tijdig een einde aan te maken, mocht het jezelf overkomen?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ongelooflijk sneu, en helemaal niets aan te doen. Machteloos toekijken, that's it.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, en op den duur vergeten ze álles...
Op het laatst was het enige wat mijn opoe nog kon "mwuh mwuh mwuh" zeggen met half open mond![]()
Wou dat ik het allemaal niet had meegekregen..
Geen idee, nooit zo mee bezig geweest eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga jezelf nog iets laten vastleggen waardoor het mogelijk is er tijdig een einde aan te maken, mocht het jezelf overkomen?
Op mijn stage plek was een mevrouw en die was als kind misbruikt. Iedere keer als ze zichzelf zag (in bijv. de tv of een spiegel) dan werd ze helemaal gek en agressief. Echt vreselijk sneuquote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, en op den duur vergeten ze álles...
Op het laatst was het enige wat mijn opoe nog kon "mwuh mwuh mwuh" zeggen met half open mond![]()
Wou dat ik het allemaal niet had meegekregen..
wow, dat is wel heel heftig zeg...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn stage plek was een mevrouw en die was als kind misbruikt. Iedere keer als ze zichzelf zag (in bijv. de tv of een spiegel) dan werd ze helemaal gek en agressief. Echt vreselijk sneuGelukkig kon je haar altijd weer rustig krijgen door een teletubbies film op te zetten
Ik vond het altijd wel eng om in haar buurt met koffie of thee te lopenquote:
Zal je er wel naar gemaakt hebben danquote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel eng om in haar buurt met koffie of thee te lopenZe kon je ook zo gaan slaan. Heb al een keer koffie over de grond gegooid omdat ik ineens een tik van haar kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |