Waarom zo persoonlijk worden, Braddie? Dat vind je toch niet kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?
Wel, ruimschoots voor jou zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Ik kan 't niet. Ik kan het gewoon niet. Huiswerk is niet voor mij uitgevonden.
zwakkelingquote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Dan ga je op school zitten om het daar te maken.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Moest er ooit een keer van komen toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
newbies die aan oldbies vragen wie ze zijn
Ik weet 't.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iemand belt hele tijd en hangt op
gewoon slim genoeg zijn, zodat huiswerk maken overbodig is..quote:Op maandag 2 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er ooit een keer van komen toch.
[..]
Ik weet 't.
Ik niet neequote:Op maandag 2 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer helemaal niet
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer opquote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon slim genoeg zijn, zodat huiswerk maken overbodig is..
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer op
Gewoon een keer op je knieën voor je leraar, werkt altijd. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer op
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij kan helaas even niet meer reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |