- HPLCquote:Vind het sowieso kwalijk dat je dit post want ik ben te vroeg geboren en kan er niks aan doen dat ik down heb, gigantisch dik ben en eigenwijs en van mijn fiets kan vallen omdat ik te veel auto rijd zonder conditie te hebben
quote:Op maandag 2 mei 2016 12:27 schreef Oberkullie het volgende:
Hey braddie was een mooi ritje gisteren he over de a1
Vergeet geen adem te halen Braddie.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:01 schreef MrBradge het volgende:
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
;pquote:Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vergeet geen adem te halen Braddie.
Hahaha snap je ;p
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?quote:
Je reed wel bijna in een andere auto gisteren bij het invoegenquote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?
De fuck, ik ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest, wat lul jequote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je reed wel bijna in een andere auto gisteren bij het invoegen
aber wil de bradwurst duhquote:Op maandag 2 mei 2016 12:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De fuck, ik ben gister niet in de buurt van de snelweg geweest, wat lul je
Maar jouw achternaam is toch 'Van Dijk'?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met een man, heb m`n auto nog niet van een dijk gereden, rij niet rond met de FOK!stok. eh?
Waarom zo persoonlijk worden, Braddie? Dat vind je toch niet kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wel, ruimschoots voor jou zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Ik kan 't niet. Ik kan het gewoon niet. Huiswerk is niet voor mij uitgevonden.
zwakkelingquote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Dan ga je op school zitten om het daar te maken.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
Moest er ooit een keer van komen toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
newbies die aan oldbies vragen wie ze zijn
Ik weet 't.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iemand belt hele tijd en hangt op
gewoon slim genoeg zijn, zodat huiswerk maken overbodig is..quote:Op maandag 2 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er ooit een keer van komen toch.
[..]
Ik weet 't.
Ik niet neequote:Op maandag 2 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer helemaal niet
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer opquote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon slim genoeg zijn, zodat huiswerk maken overbodig is..
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer op
Gewoon een keer op je knieën voor je leraar, werkt altijd. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 verslagen zodat ik mijn diploma krijg. Word er van die 4 nou niet veel slimmer op
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij kan helaas even niet meer reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |