Weet ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon een keer op je knieën voor je leraar, werkt altijd. Ik spreek uit ervaring.
Mooie docu's.quote:
quote:
Is goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij schrijft ze. maak ze minder saai dan..
Hehequote:
Jaja.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mee te maken.
huiswerk maken moet je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein dat kan niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt er bij nog steeds wel fokken hoor
Ja kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt wel.
Die in die gevangenis vond ik super tof
Echt heel mooi inderdaad, hoop op nog veel meer van dit soort prachtige documentaires.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kloptmooi hoe die gast ook gewoon rustig met iedereen kan praten van pedofiel, tot huisvrouw tot seriemoordenaar.
Ja, wel sick. Ook van die meetings met gangmembers ergens op afgelegen plekken enzo, hij rijd er gewoon zelf heenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel mooi inderdaad, hoop op nog veel meer van dit soort prachtige documentaires.
Die docu waarin hij rustig over straat loopt in een van de slechtste wijken van Amerika is ook zo goed!
Klopt, dat die kerel daar gewoon niet ter plekken is doodgeschoten, als je hoort hoe het er daar aan toegaat..quote:Op maandag 2 mei 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wel sick. Ook van die meetings met gangmembers ergens op afgelegen plekken enzo, hij rijd er gewoon zelf heen
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef xcachet het volgende:
Deze moét ik zienJij weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |