wtf is ditquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'hoe is het oude knollenmanpaardenliefhebberbiobeffer --->__! spoiler'
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een grote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef zeer het volgende:
[..]
lach maar die gasten zijn wereld kampioen beffen
tyfushondquote:Op maandag 2 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een rote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.
Vieze racist die hond van jequote:Op maandag 2 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een rote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.
Niels heeft liever geen concurrentie natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 15:17 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat Niels zichzelf bedoelt omdat 'ie een beftekkel is
vissen wel in dezelfde vijverquote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft liever geen concurrentie natuurlijk
Juist wel. Keeps me sharp.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft liever geen concurrentie natuurlijk
Sneuneus.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En kwijlen. Wat een monsters. M'n hond is gewoon bang van ze en loopt er met een grote boog omheen. Er zit hier zo'n centrum in de buurt.
Wat een gekke jongen ook, he.quote:
Zal Niels ook wilde tongbewegingen maken tijdens het rolschaatsen?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
vissen wel in dezelfde vijver
zij in de bus
hij op rolschaatsen
Die gastquote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
deze week voornamelijk balans- en teenoefingen
Ik ook. Hij was nooit werkloos dacht ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef zeer het volgende:
[..]
mis Modus wel, ben benieuwd welk werkloos 'ie nu heeft
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:20 schreef zeer het volgende:
[..]
mis Modus wel, ben benieuwd welk werkloos 'ie nu heeft
Zeker welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |