u know i like it like thatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:05 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ja en vaak 1m60. Ik ben 1.80 en heb een blubber ass. sorrryyyy
Rustaaaghquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
Op zaterdag 11 juni 2016 20:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een kankertopic.
Daar stond ik ook ooit inquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic op fok ook alweer?
Ho ho wij zijn blank. Dan mag dat allemaal en is het geen racisme discriminatie slachtoffer gehuilquote:
Ja, maar beetje suf woord. Mensen die dat bezigen zijn suf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blanke
come on, weet je toch wel
Jouw billen mogen er ook zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho wij zijn blank. Dan mag dat allemaal en is het geen racisme discriminatie slachtoffer gehuil
Chai heeft gewoon lekkere billen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho wij zijn blank. Dan mag dat allemaal en is het geen racisme discriminatie slachtoffer gehuil
in lif denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar staat dat stoppen met roken topic op fok ook alweer?
Ik hoor dit serieus vaker. Ze zijn klein maar firm enzoquote:
Ja, dat wel.quote:
LIF / FOK!kers stoppen met roken #92 Met goede voornemensquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht jij geeft me wel link mja nu moet ik dus zelf zoeken?
Op jou kan ik tenminste rekenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
LIF / FOK!kers stoppen met roken #92 Met goede voornemens
Die?
Klopt, ben ook wel redelijk goed in uitslapen dus als je nog tips wil daarover let me know.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op jou kan ik tenminste rekenen.
Hoe kan ik laat opblijven, vroeg op werk zijn en toch uitslapen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben ook wel redelijk goed in uitslapen dus als je nog tips wil daarover let me know.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
Jouw kaaklijn is de shit, ja sorry weet niet of je bips ook prima is.
Daar ben ik ook ontzettend goed in.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben ook wel redelijk goed in uitslapen dus als je nog tips wil daarover let me know.
quote:
Niet gaan werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kan ik laat opblijven, vroeg op werk zijn en toch uitslapen?
Netjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ontzettend goed in.
KIJK DAT JIJ NIET TEGEN DE WAARHEID KAN WIL NIET ZEGGEN DAT HET WAARDELOOS IS KANKER DAN LEKKER OP JONGE ZAKKENWASSER.quote:
Is bordje bij mijn achtertuin winkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
hehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:33 schreef Zosk het volgende:
Ken je dat liedje niet? Echt? Ben je Koerdisch ofzo?
quote:Veel kinderen zijn te zwaar, in de Dordtse wijk waar basisschool de Albatros staat hebben zelfs 1 op de 3 kinderen overgewicht. Reden voor directeur Mark van der Sluijs om alle zoete drankjes uit de school te verbannen. Fristi, Wicky, Roosvicee, chocomel of ranja mag niet meer en wordt vervangen door melk of water. Een rigoreuze maatregel maar volgens directeur van der Sluijs kan het niet anders.
Is goed, die vriend mag ook dm sturen heb nog meer van dat soort plekjesquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar beetje suf woord. Mensen die dat bezigen zijn suf.
Ja dat is meestal bij kinderen hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
AllereerstNederland en de betutteling
Overal regeltjes voor
Niemand mag/kan zelf meer nadenken
Mijn god
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |