Nee, Zosk nu.quote:
quote:
Oja.quote:
Wanneer ga je haar nou een keer droog in de poepert nemen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zir treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
Pics?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zir treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
Lekker boeiend ook wat jij van me vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind Niels nu wel nog erger. Nu ik weet dat hij shag rookt.
En weer gaat een dag voorbij waarin je niets doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
We zitten bij het lokaal daar
Kk mn hart gaat tekeer
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker boeiend ook wat jij van me vindt.
sta op en zwaffelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
ze heeft vriendje johquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En weer gaat een dag voorbij waarin je niets doet
Plompzakken in de poepert zonder spuug.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar nou een keer droog in de poepert nemen?
Heb je ervan geleerd? Niet te lang wachten de volgende keerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft vriendje joh
Die is verhuisd amsterdam
Ze gaat volges mij de avond ervoor dan daarheen ofzo denk ik want ik zie dr niet meer op hometown station
Het werd toch niks, zei je zelf laatstquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie treinmeisje
Ze heeft ook herkansing
Kk mn hart gaat tekeer
ze had al die tijd al een vriendjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je ervan geleerd? Niet te lang wachten de volgende keer
Laten we beginnen met hoi, alles goed? zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar nou een keer droog in de poepert nemen?
Zo ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Plompzakken in de poepert zonder spuug.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb mn swek red leather bracelet om ook
Oh hangt het daarop?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laten we beginnen met hoi, alles goed? zeggen
Gewoon haar een klap geven, dan is de spanning wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar dat betekent niet dat ik geen spanning meer voel
Is beter als je dat zelf doetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geef jij die jongen eens wat zelfvertrouwen dan.
ja zo van: 'al die tijd loop je te geilen op mij, blijk je gewoon bezet. vieze hoer''quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon haar een klap geven, dan is de spanning weg
Sinds je haar zag op hogeschool had ze al een vriendje? Al die maanden zo niet jaren waarin je hebt toegekeken en jankverhalen hier schreef had ze een vriendje? Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze had al die tijd al een vriendje
Dimi kom op je lijkt wel een pubermeisjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga flauwvallen mi gado
Pijn in mn hart
Ik heb gehoord dat het gekrompen is naar 6 cmquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht eens? Hoor ik nou dat vaste user Zosk een penis heeft met de lachwekkende grootte van slechts 7 centimeter?! Ongelooflijk.
Mijn standaard ijsbreker inderdaad, ook gewoon in de kroeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo van: 'al die tijd loop je te geilen op mij, blijk je gewoon bezet. vieze hoer''
ja srsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sinds je haar zag op hogeschool had ze al een vriendje? Al die maanden zo niet jaren waarin je hebt toegekeken en jankverhalen hier schreef had ze een vriendje? Ik geloof het niet
Gods wegen zijn werkelijk ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het gekrompen is naar 6 cm
Geloof het maar hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht eens? Hoor ik nou dat vaste user Zosk een penis heeft met de lachwekkende grootte van slechts 7 centimeter?! Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het gekrompen is naar 6 cm
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gods wegen zijn werkelijk ondoorgrondelijk.
Kun jij hem niet pleasen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Dima wil je ooit nog een vrouw in je leven? Zo ja waarom bij deze blijven hangen
Ze is je klasgenoot idioot, natuurlijk zitten jullie in zelfde lokaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
GODVEROSMMEM WE ZITTEN IN ZELFDE LOKAAL
godver, ik zat dom te grinniken achter mijn pcquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo van: 'al die tijd loop je te geilen op mij, blijk je gewoon bezet. vieze hoer''
Oké gelukkig, was al bang dat ik iets moest doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, de persoon die het zelfvertrouwen moet krijgen zelf.
Minstens 1000 keer gepaald dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja srs
Al bijna 3.5 jaar hebben ze nu
Ga achter haar zitten en plak kauwgom in haar haren. Dat zal haar leren de vieze slet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
GODVEROSMMEM WE ZITTEN IN ZELFDE LOKAAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |