Zuchtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal bij kinderen hè.Die zijn nog niet wilsbekwaam.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal bij kinderen hè.Die zijn nog niet wilsbekwaam.
ik kan mij niet herinneren dat wij ooit melk kregen op de basisschool..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
AllereerstNederland en de betutteling
Overal regeltjes voor
Niemand mag/kan zelf meer nadenken
Mijn god
[..]
jaja :s ben al sinds 6:30 opquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ik wanneer ik wakker word direct op FOK! zit :s
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan mij niet herinneren dat wij ooit melk kregen op de basisschool..
Maar ouders hebben schijt tegenwoordig. Geef ze wat zoets en een ipad en de kids zijn stil. Daar krijg je dikkertjes vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuchten de ouders in dezen...
daar doel ik op he
een eckte verslaafde pakt gewoon een kladblokjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef Kurovski het volgende:
Godverdomme. Is m'n shag niet op ben ik wel door m'n blaadjes heen.
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van Instagram krijg je soms meldingen van 'Je vriend Pietje gebruikt nu Instagram onder de naam Pu$$ySlayer69xD' ofzo. Dus ik krijg dat van een meisje van mijn lijst, heeft ze een Instagramaccount onder een andere naam aangemaakt zonder dat ze iemand volgt of volgers heeft en post daar elke dag foto's van haar billen in lingerie zodat ze (aan de hashtag te zien) kans maakt op een jaar gratis lingerie. Maar ik denk niet dat ze realiseert dat die meldingen toch binnenkomen omdat het aan haar Facebook gekoppeld is
Ja, preciesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ouders hebben schijt tegenwoordig. Geef ze wat zoets en een ipad en de kids zijn stil. Daar krijg je dikkertjes van
Ik weet het nog wel. Schoolmelk. Op de basisschool.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.
linkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
Van Instagram krijg je soms meldingen van 'Je vriend Pietje gebruikt nu Instagram onder de naam Pu$$ySlayer69xD' ofzo. Dus ik krijg dat van een meisje van mijn lijst, heeft ze een Instagramaccount onder een andere naam aangemaakt zonder dat ze iemand volgt of volgers heeft en post daar elke dag foto's van haar billen in lingerie zodat ze (aan de hashtag te zien) kans maakt op een jaar gratis lingerie. Maar ik denk niet dat ze realiseert dat die meldingen toch binnenkomen omdat het aan haar Facebook gekoppeld is
toch wel hippe koudgeperste amandel/soja melk met echte quinoa vlokken he? want koeienmelk is natuurlijk ook vergifquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. Zelf iets meenemen. Hoor wel dat basisscholen dat doen. Is beetje amerikaans dacht ik.
Ja, sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, preciestreurig dat zo'n school daardoor alles in de ban moet doen
die andere 2/3e van de kinderen moet daardoor ook alleen water of melk drinken.
kinderen van dat soort ouders ga je hier ook niet mee helpenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ouders hebben schijt tegenwoordig. Geef ze wat zoets en een ipad en de kids zijn stil. Daar krijg je dikkertjes van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |