ja, is ook misschien het probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En een ipad in plaats van een sport
Aaaaight! Good old times yoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet ribbelflessen tussen je fietsframe en achterband klemmen zodat je een motorgeluid kreeg
[ afbeelding ]
Onder het papier zaten dan van die ribbels dat klonk mooi op je crossfietsband
[ afbeelding ]
dat 2de plaatje had niet gehoevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet ribbelflessen tussen je fietsframe en achterband klemmen zodat je een motorgeluid kreeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
KIJK DAT JIJ NIET TEGEN DE WAARHEID KAN WIL NIET ZEGGEN DAT HET WAARDELOOS IS KANKER DAN LEKKER OP JONGE ZAKKENWASSER.
Ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is ook misschien het probleem.
vroeger boeide het niet zo veel of er veel suiker zat in je pakje appelsap, aangezien je de hele pauze toch aan het rennen was
Dat is srs een aids nmr.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:33 schreef Zosk het volgende:
Ken je dat liedje niet? Echt? Ben je Koerdisch ofzo?
quote:
Was voor niels.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is ook misschien het probleem.
vroeger boeide het niet zo veel of er veel suiker zat in je pakje appelsap, aangezien je de hele pauze toch aan het rennen was
ik heb wel vaker met buskruit gespeeld, maar buskruit spelen zegt me niksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesEn bij thuiskomst gelijk alle buurtkinderen optrommelen en buskruit spelen
En 's avonds allemaal naar zwemles/voetbal/turnen
Een klepper.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben echt into die amateur shizzlequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesEn bij thuiskomst gelijk alle buurtkinderen optrommelen en buskruit spelen
En 's avonds allemaal naar zwemles/voetbal/turnen
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja want het heeft Nederlandse tekst he?
Ik heb gewoon seks in mijn leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben echt into die amateur shizzle
Ik kan ook wel wat spannende fotos sharen van exposed ex gf nederlandse meisjes pics
Nee hoeft niet anders krijg ik ruziequote:
Zakkenwasser blijft een mooi woord.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
KIJK DAT JIJ NIET TEGEN DE WAARHEID KAN WIL NIET ZEGGEN DAT HET WAARDELOOS IS KANKER DAN LEKKER OP JONGE ZAKKENWASSER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |