Dan vond ik Darth Vader die omringend is door Assholes leuker hoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze maakt een taart voor haar paard die jarig is
O, maar dat ken ik nog van vroegerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan vond ik Darth Vader die omringend is door Assholes leuker hoor.
Iets Brits dan, dit vond ik altijd heel leuk
Shut up!!!
Wel een beetje grappig he?quote:
Ik vond dat nooit zo leuk eigenlijk :s mijn familie welquote:Op zondag 19 juni 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een beetje grappig he?
Dan ken je 'Are you being Served' ook wel.
Dat was ook zo leukquote:Op zondag 19 juni 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een beetje grappig he?
Dan ken je 'Are you being Served' ook wel.
Tussen die notes van jou is dat echt zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:
Toch, sorry, flauwe humor, maar ditquote:Op zondag 19 juni 2016 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond dat nooit zo leuk eigenlijk :s mijn familie wel
Ja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Frank, stop. Dan zal ik je niet meer beledigen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, sorry, flauwe humor, maar dit
LompeHorkquote:Op zondag 19 juni 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een positieve er staat o.a. in: Dolfijnen.
Rara van wie heb ik die ooit gekregen.
Ik stop al.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank, stop. Dan zal ik je niet meer beledigen.
volgens mij was het iets van 'ja hij valt toch wel mee' ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tussen die notes van jou is dat echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Vind je het erg dat ik echt niet door al jouw notes ga bladeren?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij was het iets van 'ja hij valt toch wel mee' ofzo
dat kan sneller hequote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dit voor mij is.
S02E11. Bijna klaar.
Ik raad het je zelfs aan om niet te doenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik echt niet door al jouw notes ga bladeren?
Wouter, vraag maar aan Hork. Buiten het feit dat je pc vast kan lopen heb je er wel een leuk Spaans muziekje bij.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Welke user zal de meeste notes hebben?
Tong?
Wie is Wouter..?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wouter, vraag maar aan Hork. Buiten het feit dat je pc vast kan lopen heb je er wel een leuk Spaans muziekje bij.
bijna Walters iconische look met z'n goatee, dan gaat het helemaal losquote:Op zondag 19 juni 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag bijna niet gekeken en net weer aangezet.
Wat vind je van Gustavo?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dit voor mij is.
S02E11. Bijna klaar.
Dat kan alleen bij tongquote:Op zondag 19 juni 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch best wel ernstig als je kan checken of iemand een ban heeft door te kijken of die gene niet in actieve topics staat.
Hij is dan ook de laatste maanden regelmatig even weg van FOK!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste maanden is ie wel heel erg rebels
populaire reeks, altijd veel kans dat je reactie krijgtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komen er laatste tijd hier zoveel kloons en trolls?
Irritant hèquote:Op zondag 19 juni 2016 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komen er laatste tijd hier zoveel kloons en trolls?
Die heeft zoveel notes,daar loopt je computer door vast. Tevens de enige die een muziekje heeft in zijn notes.quote:
Daarom kom je ook niet zo ver met gamen, je klikt nooit. Ha!quote:
daarom game ik ook op consoles, daar hoef je niet te klikkenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom kom je ook niet zo ver met gamen, je klikt nooit. Ha!
Knopje indrukken is al klikken hermanquote:Op zondag 19 juni 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom game ik ook op consoles, daar hoef je niet te klikken
nee dat is indrukken zoals je al zegtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Knopje indrukken is al klikken herman
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik hier en niet op festival.
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee dat is indrukken zoals je al zegt
het enige aan een controller wat je kunt inklikken zijn de pookjes
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?Doe het eens
heb dat een paar uur geleden al gedaan oude manquote:Op zondag 19 juni 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?Doe het eens
Dat wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, je kunt met je telefoon zowel hier als daar zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik hier en niet op festival.
ja wie weet wat ik aan t doen benquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, je kunt met je telefoon zowel hier als daar zijn.
En, was het de CV-ketel?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat een paar uur geleden al gedaan oude man
goeien grapquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa moet je het vooral hier posten, lekker geheim nog zeg
Sommige dingen zijn best kept secret. Ha, wat een leuke woordgrap!!!1quote:
Brabaaaant, Hilvarenbeek.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar wordt dat gehouden trouwens?
Lekker geroddeld? Was Etsu er ook/quote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd nee mn toetsen liepen vast
[..]
Leuk
Gaat over festivals. Wat doe jij hier trouwens als leuke jongedame nog?quote:
Heb etsu geshiptquote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker geroddeld? Was Etsu er ook/
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergetenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat over festivals. Wat doe jij hier trouwens als leuke jongedame nog?
Het valt me nog mee. Verwachtte dat boem boem-herrie te horen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Verwachtte dat boem boem-herrie te horen.
Geen flauw idee, dat hoor je tegenwoordig overal.quote:
Aha, een kloothommel dus.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergeten
ik was hip genoeg om gefotografeerd te woorden door festivalmeneerquote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee jullie niet maar die whitechicks met bloemenkransje om hun hoofd met franjekledij
Dan naar newscafe?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb etsu geshipt
[..]
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergeten
Wel, dat moet je vooral doen, want je laat als heer een meisje natuurlijk nooit wachten.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik eet zn pizza zo nog op als hij niet snel is
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Negende cirkel nou goed. Ben niet in grunna
lekker hip lekker trendyquote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was hip genoeg om gefotografeerd te woorden door festivalmeneer
Let me in.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek jij kent LETMEINs blauwe engel verhaaltjes wel tochrip
nee, of vergeten. Herhaling?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek jij kent LETMEINs blauwe engel verhaaltjes wel tochrip
zit je bug spray op je arm te spuiten ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
yer socutequote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
Je bent niet verbrand die dag?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
Witte armpjes hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
ja wat dacht je van zonnebrandquote:Op zondag 19 juni 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je bug spray op je arm te spuiten ofzo
Nee want zoals je dus ziet doe ik zonnebrand opquote:
ja, wat ik ook doe wordt niet echt beter. Zombie 4 lifequote:
Lekker bruinquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
Sorry hoor, dat gaat vaak doorgaans niet over in 1 avond, maar ik ben echt flauw.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want zoals je dus ziet doe ik zonnebrand op
Met vorkheftruck zeker, zoveel vreet jequote:Op zondag 19 juni 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook om mexicano's uit de schuur te halen
alsof ik vorkheftruck kan betalenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met vorkheftruck zeker, zoveel vreet je
was er zon vandaag?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Verbrand overigens bijna nooit, want doe op tijd spul op. Maar word wel snel gewoon rood en dat is dan niet verbrand maar dan echt iedereen om mij heen 'OOOOOH je bent verbraaand!!' - nee dat is altijd gewoon zo 'ooooooohja doet dit geen pijn dan?!' wordt op schouder geslagen.. Eeuhhh ja want slaan voelt altijd kut hoer.
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Verbrand overigens bijna nooit, want doe op tijd spul op. Maar word wel snel gewoon rood en dat is dan niet verbrand maar dan echt iedereen om mij heen 'OOOOOH je bent verbraaand!!' - nee dat is altijd gewoon zo 'ooooooohja doet dit geen pijn dan?!' wordt op schouder geslagen.. Eeuhhh ja want slaan voelt altijd kut hoer.
dat is normaal, daardoor kun je eten en drinken doorslikkenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Voelt alsof ik een gat in mn keel heb. Ga ik nu doooooooooood?
Dat betekent dat ik ook doodga zeker?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is normaal, daardoor kun je eten en drinken doorslikken
nou heb je zomaar je eigen vraag beantwoord!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier wel Ik ben het zonnetje in huis
Ha, Tsjech.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier wel Ik ben het zonnetje in huis
zo'n harde nummertje dezequote:
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortlevenquote:
please noquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortleven
was een test toch! ahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou heb je zomaar je eigen vraag beantwoord!
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.quote:
TAHITIquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortleven
ja je bent dement, ik ben herborenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.
ja of je neemt 'n vriendin, kun je met 'n ander spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk kom ik in een lichaam van een lekker wijf terecht, kan ik met mezelf spelen
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nummer daarna op t album, sun ofzo? Die is ook chill
dat heb ik geprobeerd en dat liep niet zo goed af dus liever gewoon met mezelf danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Crack_ het volgende:
ja of je neemt 'n vriendin, kun je met 'n ander spelen.
Werkquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank!;waar hang je uit laatste tijd? toch niet op viva?
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.
Oh, dan hoop ik ook voor jou dat je als vrouw terugkomtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd en dat liep niet zo goed af dus liever gewoon met mezelf dan
Zeg het hem!quote:
Ga je zo vaak zeevissen in Thailand danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
WerkBen haast zelden meer thuis of in Nederland.
En als ik terug kom ben ik - moet eerlijk toegeven dat je wat dat betreft ook ouder wordt - soms echt even in een bui dat ik ofwel in bed blijf ofwel in mijn stoel.
ahww jammer hoor. we missen je notes. beter heb je een goede stoel danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
WerkBen haast zelden meer thuis of in Nederland.
En als ik terug kom ben ik - moet eerlijk toegeven dat je wat dat betreft ook ouder wordt - soms echt even in een bui dat ik ofwel in bed blijf ofwel in mijn stoel.
Jij hebt makkelijk lullen, klootviool.quote:
schelden ook nog man man manquote:Op zondag 19 juni 2016 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen, klootviool.
Tuurlijk. Ga er vanuit dat zeker jij wel weet dat geen woord gemeend is.quote:
Ja, zeg dat wel. Hoe is het met jou?quote:
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optiequote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, was naar Alkmaar omdat de straatfeesten zo kut zijndaar dan?
Goed goed, ja alles dolfijnen, nog steeds veel dolfijnenshit hierquote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Hoe is het met jou?![]()
En met je dolfijnenbeeldje verzameling whatever was het?
Alleen maar goed, de stadsfeesten van de laatste jaren zijn kut man.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optie
wat is er met je knie?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optie
Hahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed goed, ja alles dolfijnen, nog steeds veel dolfijnenshit hier
Hoe gaat het daar dan?
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen maar goed, de stadsfeesten van de laatste jaren zijn kut man.
Maar al een beetje schot in je knie of mag je de komende tijd nog steeds geen hoer?
Zou serieus even geen voetbal meer spelen. Langer dan die weken.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenOver 4 weken zonder krukken maar dan nog 7,5 maand wachten tot voetbal. Dus nog steeds geen hoer
Tegen griep denk ik. (werkt ook wel met keelpijn)quote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha
Mooi, ja hier lekker zn gangetje
Zeg had jij dat vieze drankje tegen keelpijn of wat was het?
Ik moet stoppen met voetballen?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou serieus even geen voetbal meer spelen. Langer dan die weken.
oo. sterkte ermee danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gescheurde kruisband, klein 3 week geleden geopereerd
Godverdomme man. Sowieso bijna een kwart jaar niet knap sporten is serieus frustrerend.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenOver 4 weken zonder krukken maar dan nog 7,5 maand wachten tot voetbal. Dus nog steeds geen hoer
Voorlopig even ja. Niet voor altijd, maar de komende tijd wel. Geweldig kut, maar neem maar van me aan dat je daar het meeste profijt van hebt.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met voetballen?
ah nee, gaat niet helpen danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tegen griep denk ik. (werkt ook wel met keelpijn)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grog
Sterrenmunt-thee maken, scheut rum erbij, citroensap en honing, heet opdrinken. Shit is weg.
Ja, doe ik sowieso ook. Pas over 2 maand mag ik beetje denken aan joggen als ik het zo lees. Dus ben nog wel even zoetquote:Op zondag 19 juni 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voorlopig even ja. Niet voor altijd, maar de komende tijd wel. Geweldig kut, maar neem maar van me aan dat je daar het meeste profijt van hebt.
Zeker, vanaf mn 6e gesport. Nu zit ik dag in dag uit geen reet te doenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme man. Sowieso bijna een kwart jaar niet knap sporten is serieus frustrerend.
Herkenbaar, had hetzelfde (qua leeftijd), mocht na een zweepslag een half jaar niet m'n poot niet belastenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, vanaf mn 6e gesport. Nu zit ik dag in dag uit geen reet te doen
tr, je zou maar stom zijn en dit doenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Keelpijn gewoon een halve liter bleek drinken. 14.gif
Kraam hier geweldig veel onzin uit, maar geloof me als ik zeg dat je 'm anders kapot loopt en schopt en dan voetbal je niet meer,quote:Op zondag 19 juni 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, doe ik sowieso ook. Pas over 2 maand mag ik beetje denken aan joggen als ik het zo lees. Dus ben nog wel even zoet
zweepslag is ernstig ja, duurt ook vrij lang voordat je weer dingen mag doen. Maar bij mij ging het gelukkig snel, van scheuren van kruisband tot operatie zat bij mij anderhalve maand in. Normaal is dat toch wel 4 maanden. Heb her en der wat voorrang kunnen regelen. Met dank aan ziekenhuisquote:Op zondag 19 juni 2016 01:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar, had hetzelfde (qua leeftijd), mocht na een zweepslag een half jaar niet m'n poot niet belastendoei 80% van alle sporten ooit.
Ik word goed begeleid gelukkig, controles ziekenhuis, fysio 2x per week, nog een andere fysio contact meequote:Op zondag 19 juni 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kraam hier geweldig veel onzin uit, maar geloof me als ik zeg dat je 'm anders kapot loopt en schopt en dan voetbal je niet meer,
En je hebt onsquote:Op zondag 19 juni 2016 01:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik word goed begeleid gelukkig, controles ziekenhuis, fysio 2x per week, nog een andere fysio contact mee
Zwemmen zou ik laten, zelfde voor joggen of andere intense activiteiten, serieus. Zie ook Frank's post, je kan het echt vergeten de rest van je leven.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zweepslag is ernstig ja, duurt ook vrij lang voordat je weer dingen mag doen. Maar bij mij ging het gelukkig snel, van scheuren van kruisband tot operatie zat bij mij anderhalve maand in. Normaal is dat toch wel 4 maanden. Heb her en der wat voorrang kunnen regelen. Met dank aan ziekenhuis
hoop over maand (of 2) te kunnen zwemmen, zou wel lekker zijn in zomer en ook goed voor conditie
Tong is een goed voorbeeld.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kraam hier geweldig veel onzin uit, maar geloof me als ik zeg dat je 'm anders kapot loopt en schopt en dan voetbal je niet meer,
Maar het moetquote:Op zondag 19 juni 2016 02:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zwemmen zou ik laten, zelfde voor joggen of andere intense activiteiten, serieus. Zie ook Frank's post, je kan het echt vergeten de rest van je leven.
En echt alles doorlopen niet eigenwijs zijn, niet denken 'oh, dat balletje kan ik wel mee trappen', maar gewoon helemaal doorlopen dat proces.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik word goed begeleid gelukkig, controles ziekenhuis, fysio 2x per week, nog een andere fysio contact mee
Oh echt?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het moetstaat serieus in planning dat je na 2 a 3 maanden kan joggen en zwemmen
Twee ouwe knakkersquote:Op zondag 19 juni 2016 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit betreft moet je wel echt luisteren naar een ouwe knakker.
joggen en zwemmen zijn vrij standaardbewegingen en rechttoe rechtaan, je bepaalt zelf tempo. Maar voetbal is een contactsport, je moet draaien en keren en je speelt met de bal, dan heb je nog tegenstanders die het op je knie gemunt hebbenquote:Op zondag 19 juni 2016 02:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh echt?dat zijn wel intensieve activiteiten voor je spieren, als ze het aanbevelen gewoon doen natuurlijk, maar ik kan er niet echt bij komen dat ze dan iets als voetbal afraden.
Ben je net klaar, gebeurt hetzelfde bij je andere kniequote:Op zondag 19 juni 2016 02:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, dat duurt nog wel even. eerst maar knie helemaal kunnen strekken dan komt volgende fase pas
Ik weet het niet, maar bij zwemmen draai en keer je de boel toch ook wel behoorlijk (als je het goed doet in ieder geval), wel anders dan voetbal of een andere contactsport (schaar ik het maar even onder), dat wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
joggen en zwemmen zijn vrij standaardbewegingen en rechttoe rechtaan, je bepaalt zelf tempo. Maar voetbal is een contactsport, je moet draaien en keren en je speelt met de bal, dan heb je nog tegenstanders die het op je knie gemunt hebben
Deze man. Ik haat hem maar toch hou ik van hem.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je net klaar, gebeurt hetzelfde bij je andere knie
Dan stop ik ermee johquote:Op zondag 19 juni 2016 02:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je net klaar, gebeurt hetzelfde bij je andere knie
Geen aanleiding tot haat tochquote:Op zondag 19 juni 2016 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man. Ik haat hem maar toch hou ik van hem.
Ik zal me inhouden wanneer ik ga kijken bij voetbalquote:Op zondag 19 juni 2016 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou is slecht kraakbeen een familietrekje, maar had ongeveer hetzelfde. Na een week of vier voel je er geen kut meer van en dan ga je spelen. Ik had toen, stond mijn bovenbeen de richting op waarnaar ik wilde schieten en alles daar onder vast en een andere kant op. Ben niet zo snel van pijntjes maar toen gilde ik het echt uit. Tot op de dag van vandaag loop ik niet stabiel en heb ik voor langere stukken een stok nodig.
Je moet het echt goed laten helen.
En wat als het gebeurd op je 28ste?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan stop ik ermee joh
Dan vreet en zuip ik me vol en ga ik bij Club van 27
ga dan in een zieke rolstoel met rupsbanden enzoquote:Op zondag 19 juni 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan stop ik ermee joh
Dan vreet en zuip ik me vol en ga ik bij Club van 27
Ook alweer van een tijd geleden, heb vroeger altijd voor Fortuna Vlaardingen gespeeld. Heb nog foto's van een toernooi in Belgie, sta ik op de foto (wel speelden tegen de zoon van) met Johan Neeskensquote:Op zondag 19 juni 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden wanneer ik ga kijken bij voetbal![]()
Kut wel Frank
Ik ga geen salto's maken bij keerpunten, dat kan ik sowieso niet. Schoolslag wordt aangeraden na 3 maanden lees ik. Hoor het wel tegen die tijdquote:Op zondag 19 juni 2016 02:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar bij zwemmen draai en keer je de boel toch ook wel behoorlijk (als je het goed doet in ieder geval), wel anders dan voetbal of een andere contactsport (schaar ik het maar even onder), dat wel.
nog geen 27quote:Op zondag 19 juni 2016 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als het gebeurd op je 28ste?
Of hoe oud ben je
Zolang ik geen neo-nazi slang uitkraam moet het gewoon geen probleem zijn, ongeacht het subforum.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje rare uitspraak in dit subforum kweenie
Mooi is datquote:Op zondag 19 juni 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook alweer van een tijd geleden, heb vroeger altijd voor Fortuna Vlaardingen gespeeld. Heb nog foto's van een toernooi in Belgie, sta ik op de foto (wel speelden tegen de zoon van) met Johan Neeskens
En dat is heel wat, geloof me, ik heb met deze man gemod. Gedragen...Mwah, dat is altijd goed met hork.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang ik geen neo-nazi slang uitkraam moet het gewoon geen probleem zijn, ongeacht het subforum.
Nu heb ik zin om nasi op te bakkenquote:Op zondag 19 juni 2016 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang ik geen neo-nazi slang uitkraam moet het gewoon geen probleem zijn, ongeacht het subforum.
nasi a la Iwanius?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om nasi op te bakken
quote:Op zondag 19 juni 2016 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat is heel wat, geloof me, ik heb met deze man gemod. Gedragen...Mwah, dat is altijd goed met hork.
Doe dan verdomme!quote:Op zondag 19 juni 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om nasi op te bakken
Alles leuk en aardig, maar je moet echt laten helen hoor frass.quote:
Ik zal het doen Frankquote:Op zondag 19 juni 2016 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar je moet echt laten helen hoor frass.
Hoop dat je 'm vindtquote:Op zondag 19 juni 2016 02:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het doen Frank
Verder zoek ik maar mn bed op
Trusten heren
Zie PI. Dat was positief bedoeld. Jij kan er ook wat van qua flauwigheid.quote:
Flauwer dan the naked gun krijg je het niet he, dat weet je?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zie PI. Dat was positief bedoeld. Jij kan er ook wat van qua flauwigheid.
Deze kwam aardig in de buurt. Hoe flauwer de humor, hoe beterquote:Op zondag 19 juni 2016 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Flauwer dan the naked gun krijg je het niet he, dat weet je?
quote:Op zondag 19 juni 2016 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze kwam aardig in de buurt. Hoe flauwer de humor, hoe beter
Nederlandse humor ben ik dan doorgaans niet zo'n fan van.quote:
Waar zie jij Nederlandse humor?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nederlandse humor ben ik dan doorgaans niet zo'n fan van.
Ja, ik vind dat Bottom een beetje in de stijl van Andre van Duijn.quote:
Mijn humor is bijzonder slecht hoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Wat versta je onder Nederlandse humor dan precies?
haha ja maar dit is ook gewoon mooiquote:Op zondag 19 juni 2016 02:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn humor is bijzonder slecht hoor.
Zo lig ik hier echt letterlijk op de grond van van het lachen
Ja, maar Airplane! is zo'n film, daar is vrijwel iedere scene een klassieker van. Zat te zoeken naar die scene dat er een hele band speelt in de cockpit.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja maar dit is ook gewoon mooi
dan vind je dit ook wel mooi
kan het nog ouder zegquote:Op zondag 19 juni 2016 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar Airplane! is zo'n film, daar is vrijwel iedere scene een klassieker van. Zat te zoeken naar die scene dat er een hele band speelt in de cockpit.
Omdat sommige mensen nog wat moeten doen.quote:
jeetje wat creepquote:Op zondag 19 juni 2016 02:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja weet ik eigenlijk ook nie. ik wacht ook op jou denk ik?
Christian Bale?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die had Bale beter ingekopt hoor.
Bale schiet ze er liever van 30 meter inquote:Op zondag 19 juni 2016 02:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die had Bale beter ingekopt hoor.
Nee, niet batman. De voetballer Bale. Van Wales.quote:
Oh ik kijk geen voetbal..quote:Op zondag 19 juni 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, niet batman. De voetballer Bale. Van Wales.
Wat doet zo'n oude man als jij nog wakker op dit tijdstip?quote:Op zondag 19 juni 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, niet batman. De voetballer Bale. Van Wales.
De Christian Bale is inderdaad denk ik meer een aantrekkelijk man.quote:
al gezien, perfect wijfiequote:Op zondag 19 juni 2016 03:01 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_weekend_whoo_.html
neinquote:Op zondag 19 juni 2016 03:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Val je op manwijven die bier drinken?
Ben gisteravond thuis gekomen en morgen ben ik weer vertrokken. Mijn biologische ritme is een beetje in de war denk ik. En bovendien, heb nog het een en het ander liggen dat echt even ingevuld moet worden voor morgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 03:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat doet zo'n oude man als jij nog wakker op dit tijdstip?
mooiquote:Op zondag 19 juni 2016 03:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd ziet het er wel zo uit ja
ook een aardig wijfiequote:
In je hoofd ziet alles er doorgaans beter uit.quote:Op zondag 19 juni 2016 03:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd ziet het er wel zo uit ja
ja, daarom bwhehequote:Op zondag 19 juni 2016 03:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In je hoofd ziet alles er doorgaans beter uit.
Joh ik doe dat nu alquote:Op zondag 19 juni 2016 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben gisteravond thuis gekomen en morgen ben ik weer vertrokken. Mijn biologische ritme is een beetje in de war denk ik. En bovendien, heb nog het een en het ander liggen dat echt even ingevuld moet worden voor morgen.
Wen er maar aan supergirl, je moet wel heel oud worden om lekker op je gat te zitten en niets meer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |