Zie PI. Dat was positief bedoeld. Jij kan er ook wat van qua flauwigheid.quote:
Flauwer dan the naked gun krijg je het niet he, dat weet je?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zie PI. Dat was positief bedoeld. Jij kan er ook wat van qua flauwigheid.
Deze kwam aardig in de buurt. Hoe flauwer de humor, hoe beterquote:Op zondag 19 juni 2016 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Flauwer dan the naked gun krijg je het niet he, dat weet je?
quote:Op zondag 19 juni 2016 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze kwam aardig in de buurt. Hoe flauwer de humor, hoe beter
Nederlandse humor ben ik dan doorgaans niet zo'n fan van.quote:
Waar zie jij Nederlandse humor?quote:Op zondag 19 juni 2016 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nederlandse humor ben ik dan doorgaans niet zo'n fan van.
Ja, ik vind dat Bottom een beetje in de stijl van Andre van Duijn.quote:
Mijn humor is bijzonder slecht hoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Wat versta je onder Nederlandse humor dan precies?
haha ja maar dit is ook gewoon mooiquote:Op zondag 19 juni 2016 02:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn humor is bijzonder slecht hoor.
Zo lig ik hier echt letterlijk op de grond van van het lachen
Ja, maar Airplane! is zo'n film, daar is vrijwel iedere scene een klassieker van. Zat te zoeken naar die scene dat er een hele band speelt in de cockpit.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja maar dit is ook gewoon mooi
dan vind je dit ook wel mooi
kan het nog ouder zegquote:Op zondag 19 juni 2016 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar Airplane! is zo'n film, daar is vrijwel iedere scene een klassieker van. Zat te zoeken naar die scene dat er een hele band speelt in de cockpit.
Omdat sommige mensen nog wat moeten doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |