Ha, Tsjech.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier wel Ik ben het zonnetje in huis
zo'n harde nummertje dezequote:
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortlevenquote:
please noquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortleven
was een test toch! ahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou heb je zomaar je eigen vraag beantwoord!
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.quote:
TAHITIquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortleven
ja je bent dement, ik ben herborenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.
ja of je neemt 'n vriendin, kun je met 'n ander spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk kom ik in een lichaam van een lekker wijf terecht, kan ik met mezelf spelen
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nummer daarna op t album, sun ofzo? Die is ook chill
dat heb ik geprobeerd en dat liep niet zo goed af dus liever gewoon met mezelf danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Crack_ het volgende:
ja of je neemt 'n vriendin, kun je met 'n ander spelen.
Werkquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank!;waar hang je uit laatste tijd? toch niet op viva?
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.
Oh, dan hoop ik ook voor jou dat je als vrouw terugkomtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd en dat liep niet zo goed af dus liever gewoon met mezelf dan
Zeg het hem!quote:
Ga je zo vaak zeevissen in Thailand danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
WerkBen haast zelden meer thuis of in Nederland.
En als ik terug kom ben ik - moet eerlijk toegeven dat je wat dat betreft ook ouder wordt - soms echt even in een bui dat ik ofwel in bed blijf ofwel in mijn stoel.
ahww jammer hoor. we missen je notes. beter heb je een goede stoel danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
WerkBen haast zelden meer thuis of in Nederland.
En als ik terug kom ben ik - moet eerlijk toegeven dat je wat dat betreft ook ouder wordt - soms echt even in een bui dat ik ofwel in bed blijf ofwel in mijn stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |