Nee want zoals je dus ziet doe ik zonnebrand opquote:
ja, wat ik ook doe wordt niet echt beter. Zombie 4 lifequote:
Lekker bruinquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
Sorry hoor, dat gaat vaak doorgaans niet over in 1 avond, maar ik ben echt flauw.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want zoals je dus ziet doe ik zonnebrand op
Met vorkheftruck zeker, zoveel vreet jequote:Op zondag 19 juni 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook om mexicano's uit de schuur te halen
alsof ik vorkheftruck kan betalenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met vorkheftruck zeker, zoveel vreet je
was er zon vandaag?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Verbrand overigens bijna nooit, want doe op tijd spul op. Maar word wel snel gewoon rood en dat is dan niet verbrand maar dan echt iedereen om mij heen 'OOOOOH je bent verbraaand!!' - nee dat is altijd gewoon zo 'ooooooohja doet dit geen pijn dan?!' wordt op schouder geslagen.. Eeuhhh ja want slaan voelt altijd kut hoer.
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Verbrand overigens bijna nooit, want doe op tijd spul op. Maar word wel snel gewoon rood en dat is dan niet verbrand maar dan echt iedereen om mij heen 'OOOOOH je bent verbraaand!!' - nee dat is altijd gewoon zo 'ooooooohja doet dit geen pijn dan?!' wordt op schouder geslagen.. Eeuhhh ja want slaan voelt altijd kut hoer.
dat is normaal, daardoor kun je eten en drinken doorslikkenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Voelt alsof ik een gat in mn keel heb. Ga ik nu doooooooooood?
Dat betekent dat ik ook doodga zeker?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is normaal, daardoor kun je eten en drinken doorslikken
nou heb je zomaar je eigen vraag beantwoord!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier wel Ik ben het zonnetje in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |