Geen flauw idee, dat hoor je tegenwoordig overal.quote:
Aha, een kloothommel dus.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergeten
ik was hip genoeg om gefotografeerd te woorden door festivalmeneerquote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee jullie niet maar die whitechicks met bloemenkransje om hun hoofd met franjekledij
Dan naar newscafe?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb etsu geshipt
[..]
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergeten
Wel, dat moet je vooral doen, want je laat als heer een meisje natuurlijk nooit wachten.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik eet zn pizza zo nog op als hij niet snel is
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Negende cirkel nou goed. Ben niet in grunna
lekker hip lekker trendyquote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was hip genoeg om gefotografeerd te woorden door festivalmeneer
Let me in.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek jij kent LETMEINs blauwe engel verhaaltjes wel tochrip
nee, of vergeten. Herhaling?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek jij kent LETMEINs blauwe engel verhaaltjes wel tochrip
zit je bug spray op je arm te spuiten ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
yer socutequote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
Je bent niet verbrand die dag?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
Witte armpjes hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
ja wat dacht je van zonnebrandquote:Op zondag 19 juni 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je bug spray op je arm te spuiten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |