quote:Op zondag 19 juni 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?Doe het eens
heb dat een paar uur geleden al gedaan oude manquote:Op zondag 19 juni 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?Doe het eens
Dat wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, je kunt met je telefoon zowel hier als daar zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik hier en niet op festival.
ja wie weet wat ik aan t doen benquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, je kunt met je telefoon zowel hier als daar zijn.
En, was het de CV-ketel?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat een paar uur geleden al gedaan oude man
goeien grapquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa moet je het vooral hier posten, lekker geheim nog zeg
Sommige dingen zijn best kept secret. Ha, wat een leuke woordgrap!!!1quote:
Brabaaaant, Hilvarenbeek.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar wordt dat gehouden trouwens?
Lekker geroddeld? Was Etsu er ook/quote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd nee mn toetsen liepen vast
[..]
Leuk
Gaat over festivals. Wat doe jij hier trouwens als leuke jongedame nog?quote:
Heb etsu geshiptquote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker geroddeld? Was Etsu er ook/
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergetenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat over festivals. Wat doe jij hier trouwens als leuke jongedame nog?
Het valt me nog mee. Verwachtte dat boem boem-herrie te horen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Verwachtte dat boem boem-herrie te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |